Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 listopada 2021, 10:31

autor: Adrian Werner

AC: Valhalla - terminy premier aktualizacji z nową zawartością

Poznaliśmy plany rozwoju Assassin's Creed: Valhalla na resztę tego roku. Obejmują one dwa patche, nową zawartość oraz wirtualny Festiwal Oskoreia.

NADCHODZĄCE ATRAKCJE:
  1. 9 listopada: aktualizacja 1.4.0 z aktywnością Tombs of the Fallen,
  2. 11 listopada – 2 grudnia: Festiwal Oskoreia,
  3. grudzień 2021 r.: kolejna aktualizacja.

Firma Ubisoft ujawniła „rozkład jazdy” aktualizacji dla Assassin's Creed: Valhalla. Obejmuje on atrakcje, na które fani gry mogą liczyć do końca tego roku.

9 listopada ukaże się aktualizacja 1.4.0. Jej częścią będzie nowa darmowa aktywność nazwana Tombs of the Fallen. Potem w dniach 11 listopada – 2 grudnia w grze zorganizowany zostanie tzw. Festiwal Oskoreia. Ubisoft nie zdradził konkretów tego wydarzenia, ale w mitologii jest to skandynawska wersja Dzikiego Gonu, w której myśliwym przewodzi Odyn.

Z kolei na grudzień zaplanowana została kolejna duża aktualizacja z nową zawartością, ale tutaj nie podano żadnej dokładniejszej daty ani konkretów na temat tego, co zaoferuje ten patch.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Valhalla ukazało się w listopadzie ubiegłego roku na PC, konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PS5 oraz w usłudze Google Stadia. Produkcja otrzymała już dwa dodatki - w maju premierę miało rozszerzenie Wrath of the Druids, a w sierpniu – The Siege of Paris.

Tradycyjnie na dwóch dodatkach by się skończyło, ale AC: Valhalla radzi sobie tak dobrze, że Ubisoft postanowił rozwijać grę dłużej, niż to miało miejsce w przypadku AC: Odyssey. Od dłuższego czasu krążą plotki, że szykowane jest trzecie DLC, zatytułowane Dawn of Ragnarok, które położy nacisk na mitologiczne aspekty marki.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Recenzja Assassin's Creed Valhalla – to jest Asasyn, którego szukacie
  3. Assassin's Creed Valhalla – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej