Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 września 2022, 19:17

autor: Zuzanna Domeradzka

Główny bohater AC Mirage to „gangster” z problemami psychicznymi

Dostaliśmy garść nowych oficjalnych informacji na temat głównego bohatera Assassin's Creed: Mirage. Według nich Basima mamy poznać jako młodego złodziejaszka, borykającego się z problemami psychicznymi.

Źródło fot. Ubisoft
i
W SKRÓCIE:
  1. Reżyser artystyczny Assassin’s Creed: Mirage w wywiadzie dla Access The Animus zdradził nowe informacje na temat historii Basima.
  2. W grze bohater ma być młodym złodziejaszkiem zmagającym się z problemami psychicznymi, przez które dołącza do bractwa Asasynów.
  3. Ponadto elementów mitologicznych w Mirage ma być niewiele – są one częścią problemów Basima.

Niedawno Jean-Luc Sala, reżyser artystyczny nadchodzącego w 2023 roku Assassin's Creed: Mirage, w wywiadzie dla kanału Access The Animus podzielił się interesującymi informacjami na temat głównego bohatera gry, Basima. W Mirage mamy go poznać jako siedemnastoletniego „gangstera”, który zmaga się z problemami psychicznymi. Jak powiedział Sala:

Na początku [Basim – dop. red.] jest pewny siebie, trochę zarozumiały. Jest złodziejaszkiem, gangsterem. [...] Zdaje sobie sprawę ze swoich problemów psychicznych, ma wątpliwości co do tego, kim jest. Jego życie będzie nieco skomplikowane.

Jego problemami psychicznymi są wizje i koszmary, które go nawiedzają. Dlatego dołącza do Ukrytych (docelowo Asasynów), aby dowiedzieć się na ich temat czegoś więcej i sobie z nimi poradzić. I tutaj pojawia się cały wątek mitologiczny, o którym niedawno mówili twórcy, wzbudzając wątpliwości fanów.

Ubisoft od pierwszej zapowiedzi Mirage dawał znać, że nowa odsłona Assassin’s Creed będzie gameplayowo bardziej zbliżona do pierwszych części niż tych ostatnich, RPG-owych. Występowanie w grze chociażby dżinów trochę by się z tą ideą gryzło – Altair i Ezio nie mieli takiej styczności z elementami fantastycznymi jak Eivor czy Kassandra.

Jednakże Sala w wywiadzie podkreślił, że w Mirage będzie więcej otoczki historycznej i mniej mitologii. Pojawiający się w grze dżin jest prawdopodobnie wizją Basima, a więc czymś siedzącym w jego psychice. Elementy nadprzyrodzone będą pewnie pojawiały się w specyficznych epizodach gry (coś na wzór momentów zabójstw i rozmów przedśmiertnych w pierwszych „Asasynach”).

Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów i wyjaśnień odnośnie historii Basima w Mirage, powyżej możecie zobaczyć cały materiał z wywiadem.

  1. Assassin's Creed: Mirage – oficjalna strona