6 minut gameplaya z przygodowej gry akcji w klimatach sci-fi. Hell is Us rzuci wyzwanie, do którego współczesny gracz nie jest przyzwyczajony

Hell is Us nie będzie prowadzić graczy za rękę i przy odkrywaniu sekretów koniecznie będzie poleganie na intuicji, dedukcji i obserwacji.

Jakub Błażewicz

6 minut gameplaya z przygodowej gry akcji w klimatach sci-fi. Hell is Us rzuci wyzwanie, do którego współczesny gracz nie jest przyzwyczajony, źródło grafiki: Rogue Factory / Nacon..
6 minut gameplaya z przygodowej gry akcji w klimatach sci-fi. Hell is Us rzuci wyzwanie, do którego współczesny gracz nie jest przyzwyczajony Źródło: Rogue Factory / Nacon..

Nowy zwiastun rozgrywki Hell is Us pokazuje, w jaki sposób gra naprowadzi graczy na sekrety i dodatkowe zadania bez korzystania z klasycznych „znaczników” i „punktów orientacyjnych”.

Tytuł, który zapowiedziano w kwietniu 2022 roku, od początku budził spore zainteresowanie. Nowe dzieło zespołu Rogue Factory niewiele ma wspólnego z dotychczasowym taktycznym dorobkiem studia, a kolejne materiały prezentowały Hell is Us jako tytuł nie mniej dziwny niż Death Stranding Hideo Kojimy.

Jednocześnie, co zapowiadano już dawno, walka i eksploracja mają być równie istotnymi elementami nadchodzącej gry. Twórcy obiecali też, że mapa gry nie będzie zasypana znacznikami. Nie dlatego, że we w pół-otwartym świecie gry zabraknie interesujących miejsc.

Jak potwierdził dyrektor kreatywny Jonathan Jacques-Belletete w nowym, 6-minutowym materiale, Hell is Us będzie oferować wiele sekretów do odkrycia – tyle że gra ma polegać na intuicji gracza, by doprowadzić go do tych ukrytych zadań i obiektów.

Nasza podstawowa filozofia jest prosta: jeśli twój instynkt podpowiada Ci, że jest tu coś do zrobienia, to prawdopodobnie tak jest.

Tym razem twórcy nie ograniczyli się tylko do słownych zapewnień. Nowy gameplay pokazuje kilka przykładów tego, jak Hell is Us naprowadza graczy na sekrety. Większość zagadek ma być „jasna i intuicyjna”, ale znajdą się też łamigłówki dla graczy szukających większego wyzwania. Nie obejdzie się więc bez „uważnej obserwacji i dedukcji”.

Hell is Us zadebiutuje 4 września na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S w polskiej wersji językowej (napisy). Grę możecie już zamawiać przedpremierowo – na Steamie kosztuje 231,99 zł, a na konsolach 259 zł (PS Store) lub 277 zł (Xbox Store).

Hell is Us – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 5500
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 3060 / AMD RX 6700 XT lub podobna (min. 10 GB VRAM)
  5. DirectX: wersja 12
  6. Miejsce na dysku: 25 GB

Hell is Us – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 5500
  3. Pamięć RAM: 32 GB
  4. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 3080 / AMD RX 6700 XT lub podobna (min. 12 GB VRAM)
  5. DirectX: wersja 12
  6. Miejsce na dysku: 25 GB

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Hell Is Us

Hell Is Us

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 4 września 2025

Informacje o Grze
7.2

GRYOnline

6.2

Gracze

8.9

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Deweloperzy HoMM: Olden Era mówią o „wolności twórczej” i zdradzają nam, co przyniesie wczesny dostęp

Następny
Deweloperzy HoMM: Olden Era mówią o „wolności twórczej” i zdradzają nam, co przyniesie wczesny dostęp

Sterowniki AMD Adrenalin Edition 25.3.1 ze wsparciem i nowościami dla Radeonów z serii RX 9070

Poprzedni
Sterowniki AMD Adrenalin Edition 25.3.1 ze wsparciem i nowościami dla Radeonów z serii RX 9070

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl