Hell is Us nie będzie prowadzić graczy za rękę i przy odkrywaniu sekretów koniecznie będzie poleganie na intuicji, dedukcji i obserwacji.
Nowy zwiastun rozgrywki Hell is Us pokazuje, w jaki sposób gra naprowadzi graczy na sekrety i dodatkowe zadania bez korzystania z klasycznych „znaczników” i „punktów orientacyjnych”.
Tytuł, który zapowiedziano w kwietniu 2022 roku, od początku budził spore zainteresowanie. Nowe dzieło zespołu Rogue Factory niewiele ma wspólnego z dotychczasowym taktycznym dorobkiem studia, a kolejne materiały prezentowały Hell is Us jako tytuł nie mniej dziwny niż Death Stranding Hideo Kojimy.
Jednocześnie, co zapowiadano już dawno, walka i eksploracja mają być równie istotnymi elementami nadchodzącej gry. Twórcy obiecali też, że mapa gry nie będzie zasypana znacznikami. Nie dlatego, że we w pół-otwartym świecie gry zabraknie interesujących miejsc.
Jak potwierdził dyrektor kreatywny Jonathan Jacques-Belletete w nowym, 6-minutowym materiale, Hell is Us będzie oferować wiele sekretów do odkrycia – tyle że gra ma polegać na intuicji gracza, by doprowadzić go do tych ukrytych zadań i obiektów.
Nasza podstawowa filozofia jest prosta: jeśli twój instynkt podpowiada Ci, że jest tu coś do zrobienia, to prawdopodobnie tak jest.
Tym razem twórcy nie ograniczyli się tylko do słownych zapewnień. Nowy gameplay pokazuje kilka przykładów tego, jak Hell is Us naprowadza graczy na sekrety. Większość zagadek ma być „jasna i intuicyjna”, ale znajdą się też łamigłówki dla graczy szukających większego wyzwania. Nie obejdzie się więc bez „uważnej obserwacji i dedukcji”.
Hell is Us zadebiutuje 4 września na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S w polskiej wersji językowej (napisy). Grę możecie już zamawiać przedpremierowo – na Steamie kosztuje 231,99 zł, a na konsolach 259 zł (PS Store) lub 277 zł (Xbox Store).
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).