Hell Is Us zapowiedziane, nad grą czuwa współtwórca Deus Ex: Human Revolution

Firma Nacon i studio Rogue Factor zapowiedziały Hell Is Us, czyli przygodową grę akcji, której reżyserem kreatywnym jest artysta odpowiedzialny za styl wizualny gier Deus Ex: Human Revolution i Deus Ex: Mankind Divided.

Adrian Werner

Komentarze

Hell Is Us zapowiedziane, nad grą czuwa współtwórca Deus Ex: Human Revolution.
Hell Is Us zapowiedziane, nad grą czuwa współtwórca Deus Ex: Human Revolution.

Firma Nacon zapowiedziała projekt Hell Is Us, czyli nowa grę studia Rogue Factor, znanego z Necromunda: Underhive Wars oraz Mordheim: City of the Damned.

  1. Dyrektorem kreatywnym projektu jest Jonathan Jacques-Belletete. Wcześniej był on kierownikiem artystycznym w studiu Eidos Montreal przy takich grach, jak Deus Ex: Human Revolution czy Deus Ex: Mankind Divided.
  2. Hell Is Us to pierwsza własna marka w dorobku Rogue Factor; wcześniej studio tworzyło projekty na licencjach gier stołowych.
  3. Tytuł opisywany jest jako przygodowa gra akcji, która przeniesie nas do świata ogarniętego wojną domową. Podczas zabawy zmierzymy się z „potworami przypominającymi posągi”.
  4. Autorzy chcą zapewnić graczom uczucie prawdziwej przygody i swobodę eksploracji. W Hell Is Us zabraknie szczegółowej rozpiski misji czy znaczników na mapie. Wszystko mamy odkrywać samodzielne.

Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 5 i zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera nastąpi w 2023 roku.

Zapowiadając grę, twórcy udostępnili pierwszy zwiastun. Niewiele mówi on na temat rozgrywki, ale prezentowany klimat jest intrygujący, a Jonathan Jacques-Belletete pokazał, że wie, jak tworzyć fascynujące wizualnie uniwersa.

  1. Rogue Factor – oficjalna strona studia
7.0

GRYOnline

6.2

Gracze

8.8

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

23

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Hideo Kojima chciał, by postać w Metal Gear Solid mogła zaprzyjaźnić się ze szczurami

Następny
Hideo Kojima chciał, by postać w Metal Gear Solid mogła zaprzyjaźnić się ze szczurami

Netflix wprowadza super łapki do ocen. Co się zmieni?

Poprzedni
Netflix wprowadza super łapki do ocen. Co się zmieni?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl