Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Second Life

Wieści ze świata (Uncharted, RimWorld, Second Life, Minecraft) 21/11/2017

Movis, 21 listopada 2017, 10:44

Dziś piszemy o 10. rocznicy serii Uncharted, zbliżającej się z wolna premierze pełnej wersji RimWorld, obecnym stanie Second Life oraz o opóźnieniach usprawnień graficznych i cross-platformowego multiplayera na Switchu w grze Minecraft. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

NSA inwigiluje graczy w World of Warcraft, Second Life i na Xbox Live

Sarge, 10 grudnia 2013, 10:40

Wygląda na to, że w dobie ciągłej inwigilacji bezpieczni nie mogą czuć się nawet gracze. Według informacji serwisu The Guardian, amerykańska Agencja Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) od kilku lat monitoruje rozmowy oraz wysyłane wiadomości w World of Warcraft, Second Life i usłudze Xbox Live.

Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops, StarCraft II, MAG) 1/10/10

Jiker, 1 października 2010, 12:42

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o Osiągnięciach i Trofeach w Call of Duty: Black Ops, potężnej aktualizacji MAG, blokowaniu kont w StarCraft II, a także ukończeniu prac nad Lionheart: Kings’ Crusade. Zapraszamy do lektury.

Gospodarka w Second Life wciąż rozkwita

Olek, 30 kwietnia 2010, 12:06

Mimo spadku zainteresowania zabawą w alternatywnych, wirtualnych światach i całkiem prawdziwą globalną recesją, gospodarka w Second Life ma się znakomicie. Twórcy gry ujawnili, że w marcu wartość transakcji zawartych pomiędzy graczami osiągnęła 57 milionów dolarów, a liczba aktywnych uczestników zwiększyła się o 13% w stosunku do danych z analogicznego okresu ubiegłego roku.

Second Life najmocniejszą wirtualną gospodarką

Cairine, 23 września 2009, 13:25

Linden Labs, twórcy MMO Second Life podali oficjalne dane liczbowe na temat swojego tytułu. Według ujawnionych informacji gracze od czasu premiery tytułu w 2003 roku, spędzili w wirtualnym świecie ponad miliard godzin, co można przeliczyć na około 115 tysięcy lat, natomiast średni czas pojedynczej wizyty w świecie gry wynosi ok. 100 minut.

Second Life - realny pozew za podróbki w wirtualnym świecie

Elrond, 20 września 2009, 13:41

Już od ponad 6 lat na rynku branżowym obok „morderczych” MMO w rodzaju World of Warcraft czy Warhammer, egzystuje bardziej pokojowo nastawiona produkcja tego gatunku, Second Life. To tutaj właśnie, bez nabijania punktów, pasków życia czy many, wieść możemy sobie spokojne życie, wirtualne rzecz jasna, a przy okazji zarobić nieco pieniędzy – tym razem rzeczywistych.

Wieści ze świata (Duke Nukem Forever, Modern Warfare 2, Forza Motorsport 3) 19/06/09

Jiker, 19 czerwca 2009, 14:00

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: Kalypso Media właścicielem Ascaron Entertainment, wielki konkurs Killing Floor, film z rozgrywki Duke Nukem Forever, Second Life przyjaźniejsze dla niewidomych, twórca Tomb Raider rozpoczął pracę nad nową grą dla Crystal Dynamics, edycja kolekcjonerska Forza Motorsport 3 i inne. Zapraszamy do lektury.

Second Life popularniejsze od Warhammera i EVE Online

Maciej Śliwiński, 8 maja 2009, 10:40

Badania przeprowadzone przez firmę Nielsen Media Research, zajmującą się analizą rynku mediów i gier, podają, że Second Life jest jednym z najpopularniejszych tytułów w Stanach Zjednoczonych i wyprzedza między innymi Warhammera Online i EVE Online.

Triumfalny pochód Second Life

Filip „fsm” Grabski, 20 stycznia 2009, 12:36

Wirtualny odpowiednik prawdziwego życia (jeśli można o czymś takim mówić) autorstwa Linden Labs – Second Life – odnosi coraz większe sukcesy. Twórcy postanowili pochwalić się atrakcyjnymi statystykami.

Twórca Piratów z Karaibów chce zrobić film na bazie Second Life

Filip „fsm” Grabski, 18 grudnia 2008, 11:31

Chyba bardzo powoli wyrasta nam drugi Uwe Boll, jeśli chodzi o ilości filmowych tematów związanych z grami komputerowymi. Po zapowiedzianym już filmie Bioshock, Gore Verbinski zamierza sfilmować Second Life.

Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (1 grudnia 2008)

Jiker, 1 grudnia 2008, 11:06

W dzisiejszych „Wieściach ze świata w telegraficznym skrócie”: twórcy Clive Barker’s: Jericho zakładają nowe studio, demonstracja GTI Club+, LittleBigPlanet kostiumami bohaterów Street Fightera, Reuters ucieka z Second Life. Życzymy miłej lektury.

Przewodnik po Second Life

Przemysław Zamęcki, 10 marca 2008, 08:43

Jeżeli od czasu do czasu, po wymordowaniu kilku batalionów kosmitów macie ochotę miło spędzić czas w jednym z wirtualnych światów i na przykład odwiedzić ambasadę jakiegoś państwa, niekoniecznie wychodząc za próg własnego domu, możecie uruchomić Second Life.

CNN zakłada centrum informacyjne w Second Life

Metatron, 13 listopada 2007, 09:17

Telewizja CNN postanowiła przekonać się o tym, jakie wiadomości są najbardziej interesujące dla mieszkańców wirtualnego świata Second Life. Dlatego też założyła w nim centrum informacyjne, za pośrednictwem którego każdy mieszkaniec SL może podzielić się informacjami z cyfrowego świata, o których, jego zdaniem, powinni dowiedzieć się inni użytkownicy.

Wrocław wkrótce w Second Life

Metatron, 11 września 2007, 13:43

Już za kilka tygodni do wirtualnych miast, które można zwiedzać w Second Life, dołączy Wrocław. Będzie to po Krakowie druga polska miejscowość, która doczeka się swojego cyfrowego odzwierciedlenia w cyfrowej rzeczywistości wykreowanej przez firmę Linden Labs.

Telewizja HBO właścicielem praw do filmu dokumentalnego o Second Life

Vercetti, 7 września 2007, 13:10

Machinimy, czyli różnego rodzaju animacje tworzone przez graczy na silnikach ich ulubionych tytułów, to zjawisko budzące coraz większe zainteresowanie. Świadczy o tym chociażby fakt, że amerykańska telewizja HBO wykupiła właśnie prawa do publikacji pierwszego filmu na podstawie popularnego MMO Second Life.

Kraków dostępny w grze Second Life od jutra!

Maciej Jałowiec, 24 lipca 2007, 14:55

Już w najbliższą środę będziemy mogli wybrać się na wirtualną przechadzkę po jednym z najpopularniejszych polskich miast w internetowej grze Second Life. Wszystko to za sprawą krakowskiej agencji reklamowej, która już od roku pracuje nad cyfrową wersją Krakowa. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że jest to drugie (po Amsterdamie) europejskie miasto przeniesione na ekrany monitorów.

Twórca Lumines zbuduje wirtualne Tokio w Second Life

Vercetti, 6 lipca 2007, 12:20

Tetsuya Mizuguchi, autor popularnej gry logicznej Lumines zawarł ostatnio umowę z firmą reklamową Dentsu. Na mocy zawartego porozumienia japoński projektant oraz wspierająca go spółka rozpoczną wspólne prace nad stworzeniem wirtualnej wersji Tokio w popularnej grze MMO Second Life.

Second Life traci popularność?

Metatron, 19 czerwca 2007, 15:57

Firma Linden Lab, twórcy projektu, chwali się, że siedem milionów użytkowników zarejestrowało się w Second Life. Świetnie prosperujący interes, chciałoby się rzec. Rzeczywistość jest jednak nieco inna.

Jasne i ciemne strony Second Life

BK, 13 czerwca 2007, 11:17

Pierwszy japoński polityk pojawił się w Second Life i może mieć z tego powodu poważne kłopoty. W odróżnieniu od osób, które postanowiły odwiedzić imprezę z okazji otwarcia w świecie SL wyspy Playboya.

BBC wyemituje swój pierwszy program w świecie Second Life

Metatron, 31 maja 2007, 11:50

Już jutro telewizja BBC wyemituje ciekawy odcinek programu The Money Programme. Na czym polegać będzie jego niezwykłość? Ano na tym, że będzie w całości prowadzony z wirtualnego świata. Jego gospodarz Max Flint założy sklep w Second Life i sprawdzi, czy możliwe jest odniesienie sukcesu w cyfrowym biznesie.

Realistyczne warunki atmosferyczne w Second Life

Metatron, 23 maja 2007, 13:41

Twórcy Second Life, Linden Lab, dokładają wszelkich starań, by ich produkt rozwijał się, stawał się ładniejszy i bardziej stabilny. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest wprowadzenie realistycznie wyglądających warunków atmosferycznych.

Hiszpańska zadyma w Second Life

Sargeras, 21 maja 2007, 13:06

MMOcRPG Second Life jest chyba najbardziej podatnym na wpływy z realnego świata tytułem. W wirtualnym uniwersum swoje placówki posiadają rzeczywiste podmioty, takie jak firmy, partie polityczne, agencje informacyjne itd. Politycy prowadzą swoje kampanie, a niektóre wydarzenia zostają upamiętnione w odpowiedni sposób, np. umieszczono w Second Life pomnik ofiar niedawnej masakry w Wirginia Tech. Jednak ostatnie doniesienia magazynu Reuters przebijają chyba wszystko.

100 najseksowniejszych kobiet świata

Major Doktor Upiorna, 17 maja 2007, 14:24

Magazyn Maxim wybrał sto najseksowniejszych kobiet świata. Na liście znalazły się m.in. Cameron Diaz (miejsce 19), Maria Sharapova (lokata 17), Avril Lavigne (pozycja15), Angelina Jolie (numer 12) i Eva Mendes (miejsce 7). Na podium, podając od dołu, umieszczono: Scarlett Johansson, Jessice Albę i Lindsay Lohan.

Szef Microsoft Game Studios o Second Life na Xbox Live i nie tylko...

Sargeras, 15 maja 2007, 14:33

Portal Shacknews przeprowadził wywiad z Shane Kimem, wiceprezesem Microsoft, szefem Microsoft Game Studios. W czasie wywiadu poruszono kolejno kilka ważnych spraw związanych z projektami online i rynkiem konsol.

Wkrótce w Second Life rusza nowy system weryfikacji wieku

Metatron, 7 maja 2007, 08:53

W wirtualnym świecie Second Life jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się miejsca, w których oferuje się różne aspekty rozrywki dla dorosłych, słynne już stały się dzielnice czerwonych latarni czy też kluby z tańcami, bynajmniej nie towarzyskimi.