futurebeat.pl News Tech Mobile Gaming Nauka Moto Rozrywka Promocje
Wiadomość sprzęt i soft 31 października 2017, 11:45

autor: Jacek Winkler

Sterowniki Nvidii ze wsparciem dla CoD: WWII i NFS: Payback

Najnowsza wersja sterowników Nvidii wprowadza kilka usprawnień oraz dodaje wsparcie dla takich gier jak Call of Duty: WWII, Need For Speed: Payback oraz NiOh: Complete Edition.

Najnowsze sterowniki Nvidii dodają wsparcie dla nadchodzących gier. - Sterowniki Nvidii ze wsparciem dla CoD: WWII i NFS: Payback  - wiadomość - 2017-10-31
Najnowsze sterowniki Nvidii dodają wsparcie dla nadchodzących gier.

Sterowniki 388.13 WHQL Game Ready udostępniono do pobrania na stronie Nvidii. Zoptymalizowane zostały one pod nadchodzące gry, takie jak Call of Duty: WWII, Need For Speed Payback oraz Nioh: Complete Edition. Najnowsze oprogramowanie kompatybilne jest z kartami graficznymi Nvidii z serii 10xx, 900, 700, 600, 500 oraz 400.

Co więcej, Nvidia na swojej stronie napisała, że najnowsza odsłona serii Need For SpeedPayback, będzie zawierać mnóstwo opcji graficznych, zaoferuje wsparcie dla rozdzielczości 4K oraz odblokowany licznik klatek na sekundę. W tekście można wyczytać też, że karta graficzna GeForce GTX 1060 będzie w stanie utrzymać stabilne 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920x1080 (FullHD) na wysokich ustawieniach graficznych.

Oprócz wsparcia dla nadchodzących gier wyeliminowano kilka znanych błędów z poprzedniej wersji sterowników:

  • Błąd 2003222 – brak wyświetlanego obrazu na drugim monitorze
  • Błąd 1989210 – pojawianie się żółtego znaczka przy karcie graficznej w menadżerze urządzeń
  • Błąd 200349552 – błąd powodował chwilowe zacinanie się obrazu przy przejściu ze zintegrowanej karty graficznej w laptopie na dedykowaną od Nvidii, w momencie gdy gra uruchamiała tryb full-screen

Dodatkowo sterowniki 388.13 WHQL otrzymały wpis dotyczący wsparcia dla karty graficznej GeForce GTX 1070 Ti, której premiera odbędzie się 2 listopada. Oprogramowanie to nie dodaje natomiast wyczekiwanego wsparcia dla konfiguracji SLI w grze Assassin's Creed Origins. Nie wiadomo też, czy Nvidia w ogóle ma w planach wydać stosowną poprawkę. Resztę szczegółów możecie przeczytać w opublikowanym dokumencie.