Recenzje gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Testujemy Falskaar - świetnego moda do gry The Elder Scrolls V: Skyrim
gramy dalej27 lipca 2013
Ile zapału i inwencji twórczej może mieć dziewiętnastolatek, który decyduje się na stworzenie czegoś tak dużego i ambitnego jak Falskaar – najbardziej obszerny mod do popularnej gry The Elders Scrolls V: Skyrim.

The Elder Scrolls V: Skyrim - recenzja - mamy grę roku?
recenzja gry22 listopada 2011
The Elder Scrolls V: Skyrim uderzył mocno i na tyle skutecznie, że straciliśmy dla niego głowy. Czy nowy produkt Bethesdy jest murowanym kandydatem do tytułu gry roku? Na to pytanie odpowiadamy w recenzji.
Zapowiedzi gry The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim - E3 2011 - pierwsze spojrzenie
zapowiedź gry8 czerwca 2011
Podczas ponad 40-minutowej prezentacji widzieliśmy jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku. The Elder Scrolls V: Skyrim zapowiada się na zacną kontynuację kultowej serii.

The Elder Scrolls V: Skyrim - zapowiedź
zapowiedź gry18 lutego 2011
W tym roku wracamy do Tamriel, jednej z najbardziej znanych i epickich krain fantasy, która pod czujnym okiem Bethesdy zmieni się nie do poznania.
Przeczytaj również:

Recenzja Lies of P: Overture. Dodatek, który nie wyciągnął wniosków z błędów podstawki
recenzja gry14 czerwca 2025
Dodatek do Lies of P został ujawniony podczas SGF 2025 i od razu oddany w ręce graczy. Round8 Studio oferuje nam więcej soulslike’a o Pinokiu, ale zdało się zapomnieć, że skądinąd znakomita "podstawka" miała wady, które wypadałoby poprawić.

Recenzja polskiego RPG Tainted Grail: The Fall of Avalon. O takiej fabule Skyrim może tylko pomarzyć
recenzja gry30 maja 2025
Porównania do Skyrima dobrze się sprzedają, ale Tainted Grail: The Fall of Avalon to inna kategoria wagowa. Jest mniejszym RPG – a jednocześnie większym, bardziej ludzkim. I jego opowieść chce się poznać w całości.

Recenzja Elden Ring: Nightreign. Bez kompromisów, litości i prowadzenia za rączkę
recenzja gry28 maja 2025
Początkowo miałem co do Elden Ring: Nightreign wątpliwości. Obawiałem się, że nowa pętla rozgrywki będzie monotonna, a cały pomysł szybko straci impet. Po kilkudziesięciu godzinach rozgrywki widzę, że FromSoftware zaryzykowało – i to się opłaciło.