
Data wydania: Anulowana
Kontynuacja cyberpunkowej przygodówki point-n-click z 2015 roku. W przeciwieństwie do poprzedniej odsłony, Technobabylon: Birthright oferuje w pełni trójwymiarową oprawę graficzną, ale rozgrywka nadal koncentruje się na eksploracji i rozwiązywaniu zagadek.
Technobabylon: Birthright to przygodówka w klimacie cyberpunka. Jest to kontynuacja Technobabylon z 2015 roku. Oba projekty opracowało studio Technocrat Games, a w produkcji pomagał zespół Wadjet Eye Games.
Akcja toczy się w przyszłości, w futurystycznym mieście Newton, zarządzanym przez zaawansowaną sztuczną inteligencję znaną jako Control. Gra opowiada historię kilku mieszkańców tej metropolii. Każda z postaci ma własne problemy i początkowo wydają się one być ze sobą niezwiązane. Wraz z rozwojem fabuły losy bohaterów zaczynają się ze sobą splatać, powoli ujawniając większą intrygę.
Pod względem mechanizmów rozgrywki Technobabylon: Birthright pozostaje wierne rozwiązaniom z pierwszej części. Otrzymujemy zatem tradycyjną przygodówkę z interfejsem point-n-click, w której zabawa polega na eksplorowaniu lokacji, prowadzeniu rozmów, gromadzeniu przedmiotów i rozwiązywaniu zagadek.
Gra jest do pewnego stopnia nieliniowa. Część problemów da się rozwiązać na kilka sposobów, a nasze wybory wpływają na to, jak zakończy się cała historia.
Największą różnicą w porównaniu z pierwszą częścią jest oprawa wizualna. Zamiast dwuwymiarowego stylu retro z dużymi pikselami otrzymujemy w pełni trójwymiarową grafikę.
Pomimo wykorzystania 3D, Technobabylon: Birthright udało się zachować klimat pierwowzoru. Głównym artystą odpowiedzialnym za grafikę był bowiem Ben Chandler, który pełnił tę samą rolę przy produkcji pierwszej części, jak również gier Shardlight, Unavowed oraz serii Blackwell.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Producent: Technocrat Games
Wydawca: Wadjet Eye Games
Ograniczenia wiekowe: 16+
Gry podobne:
Firma Wadjet Eye Games zapowiedziała Technobabylon: Birthright, czyli kontynuację udanej przygodówki z 2015 roku. Będzie to pierwsza produkcja tego zespołu, która zaoferuje trójwymiarową grafikę zamiast pełnego widocznych pikseli 2D.
gry
Adrian Werner
19 lutego 2019 11:27