53. Gry Symulacje - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 53. Gry z gatunku symulacje ułożone według daty premiery.
Symulacje. Grupa gier stawiających sobie za zadanie jak najdokładniejsze imitowanie prawdziwych (lub fikcyjnych) czynności. Gry z tego gatunku mogą symulować m.in. prowadzenie pojazdów cywilnych (koparki, dźwigi, autobusy) i wojskowych (samoloty, czołgi, okręty). Szczególnym przypadkiem tego gatunku gier są produkcje symulujące ludzkie życie, w szczególności seria The Sims, ponieważ w jej ramach możemy symulować niemal nieograniczoną liczbę aspektów naszego życia.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

The Sims 2: Na Studiach
Symulacje 1 marca 2005
Pierwszy dodatek do drugiej odsłony bestsellerowego cyklu symulującego życie wirtualnych postaci. The Sims 2: Na Studiach pozwala Simom odebrać wyższe wykształcenie i zasmakować życia akademickiego. Możemy posłać naszych podopiecznych do college’u, aby zdobywali tam specjalistyczną wiedzę, powiększali swój krąg znajomych i uczestniczyli w hucznych imprezach. Przyszli studenci mają do wyboru jedenaście kierunków oraz cztery ścieżki kariery zawodowej po ich ukończeniu.

Dangerous Waters
Symulacje 23 lutego 2005
Dangerous Waters to kolejna wojenna propozycja firmy Sonalysts. Ma ona na swoim koncie takie gry jak 688(I)Hunter/Killer, Fleet Command i Sub Command, dobrze znane miłośnikom symulacji nowoczesnych okrętów nawodnych i łodzi podwodnych oraz miłośnikom symulacji teraźniejszych militarnych działań morskich w rozumieniu globalnym (operacyjnym).

EyeToy: Chat
Symulacje 11 lutego 2005
„EyeToy: Chat” to już trzecia produkcja Sony wykorzystująca dołączoną w zestawie kamerę podłączaną do wejścia USB konsoli Sony PlayStation 2. Tym razem zabawa polega na prowadzeniu pogawędek w czasie rzeczywistym z innymi użytkownikami.

Coffee Break
Symulacje 11 lutego 2005
Coffee Break to połączenie gry strategicznej z symulacją, pod wieloma względami nasuwające słuszne skojarzenia z serią The Sims. Program został przygotowany przez studio Abell, a opowiada o perypetiach pracowników pewnego bliżej niezidentyfikowanego biura.

Spitfire
Symulacje 11 lutego 2005
Supermarine Spitfire, słynny angielski myśliwiec z okresu II wojny światowej, to nie tylko chluba brytyjskiego lotnictwa, lecz także główny bohater gry Spitfire, przygotowanej przez studio Aeroplane Heaven.

ALFA Antiterror
Symulacje 28 stycznia 2005
Taktyczna gra akcji o tytułowej rosyjskiej grupie antyterrorystycznej. Produkcja rozpoczyna się w 1983 roku i przedstawia misje oparte na autentycznych akcjach. Akcja rozgrywa się w czasie rzeczywistym (z wykorzystaniem pauzy), więc gracz jest zmuszony do podejmowania błyskawicznych decyzji. ALFA Antiterror jest skierowany do fanów realizmu i prawdziwych wyzwań.

Concorde Professional
Symulacje 14 stycznia 2005
Concorde, czyli jedyny prócz Tu-144 pasażerski samolot ponaddźwiękowy przed kilkoma laty zakończył swoje podniebne wojaże. Ta intrygująca maszyna ciągle funkcjonuje jednak w pamięci entuzjastów lotnictwa. Tyczy się to również programistów ze studia Phoenix Simulation Software, którzy w hołdzie legendarnemu pojazdowi stworzyli Concorde Professional, płatny dodatek do Microsoft Flight Simulatora 2004.

The Babylon Project
Symulacje 6 stycznia 2005
Osadzona w realiach science fiction gra symulacyjna, stanowiąca próbę przeniesienia świata popularnego serialu Babylon 5 do środowiska gry Freespace 2. Początkowo produkcja funkcjonowała jak modyfikacja tej właśnie gry, jednak z czasem stała się pełnoprawną – choć dostępną za darmo - grą.

Case Blue
Symulacje 21 grudnia 2004
Nieoficjalny dodatek do symulatora lotu IL-2 Sturmovik, przygotowany przez zespół X1 Software. Akcja Case Blue w całości rozgrywa się na froncie wschodnim w czasie II Wojny Światowej.

The Last Days
Symulacje 21 grudnia 2004
Nieoficjalny dodatek do symulatora lotu IL-2 Sturmovik, przygotowany przez zespół X1 Software. Akcja gry toczy się, zgodnie z nazwą, w ostatnich dniach Drugiej Wojny Światowej, tj. na przełomie 1944/1945 roku.

X-Plane 8
Symulacje 10 grudnia 2004
Wersja 8.0 popularnej serii bardzo realistycznych symulatorów lotu. Zasiadamy za sterami przeróżnych maszyn latających, wśród których nie zabrakło awionetek, samolotów pasażerskich, a nawet śmigłowców.

The Universal
Symulacje 2 grudnia 2004
The Universal to przedstawiciel popularnego gatunku gier przeznaczonych do zabawy online setek graczy na specjalnie do tego celu przegotowanych serwerach.

747-200 Ready for Pushback
Symulacje 26 listopada 2004
747-200 Ready for Pushback to dodatek do cieszącej się uznaniem wśród fanów lotnictwa gry Microsoft Flight Simulator 2004. Produkt stworzony został przez studio Abakus na zlecenie firmy JustFlight, a jego misją jest sławienie najpopularniejszego na świecie samolotu pasażerskiego – Boeinga 747.

F-18 Super Hornet
Symulacje 16 listopada 2004
Rozbudowany symulator lotu, w którym zasiadamy za sterami tytułowego myśliwca. Do ukończenia jest kilkanaście różnych misji. Grę wyróżnia dość skomplikowane sterowanie latającą maszyną.

Star Wolves: Gwiezdne Wilki
Symulacje 12 listopada 2004
Symulator kosmiczny z elementami cRPG i strategii. Akcja tej produkcji rozgrywa się na przełomie XXI i XXII wieku, gracz zaś staje się gwiezdnym łowcą, początkowo dysponującym jedynie przestarzałym i źle wyposażonym statkiem.

Wings Over Vietnam
Symulacje 8 listopada 2004
Wings Over Vietnam jest autorskim symulatorem lotu studia programistycznego Third Wire Productions. Właściwą akcję w grze osadzono w realiach konfliktu wietnamskiego.

EEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei
Symulacje 5 listopada 2004
Symulator kolei. W przeciwieństwie do większości produkcji tego typu gra większy nacisk na konstruowanie torów niż samą jazdę. Gracz może stawiać zarówno elementy infrastruktury kolei szeroko i wąskotorowej czy stacje kolejowe, jak i drzewa, a także modyfikować wygląd otoczenia. Po zakończeniu prac przychodzi czas na przejechanie się po naszej kreacji.

Vendetta Online
Symulacje 1 listopada 2004
„Vendetta Online” to stworzony przede wszystkim z myślą o rozgrywkach sieciowych (single-player jest tylko mało znaczącym dodatkiem) symulator, w którym gracze zasiadają za sterami futurystycznych statków i toczą boje w przestrzeni kosmicznej.

Pacific Fighters
Symulacje 26 października 2004
Pacific Fighters to kolejny po znakomitym IL-2 Sturmovik i kilku dodatkach do niego (The Forgotten Battles, The Forgotten Battles - Ace Exp. Pack oraz Combat Over Europe) symulator lotu z czasów Wojny Światowej przygotowany przez studio Maddox Games.

Ace Combat: Squadron Leader
Symulacje 25 października 2004
The Unsung War jest już piątą edycją popularnego zręcznościowego symulatora odrzutowców bojowych Ace Combat firmy Namco. Podobnie jak w poprzednich częściach akcja gry toczy się w alternatywnej rzeczywistości naszego świata.

Red Skies
Symulacje 16 października 2004
Red Skies to niskobudżetowy, mocno arcade'owy symulator, wykorzystujący teatr wojenny frontu wschodniego II Wojny Światowej. Program napędzany jest sprawdzonym silnikiem gry Pacific Warriors 2: Dogfight.

Red Jets
Symulacje 30 września 2004
Red Jets to kolejna pozycja dla spragnionych wrażeń miłośników podniebnych potyczek. Program został stworzony przez grupę InterActive Vision, znaną przede wszystkim z niezbyt skomplikowanych i mocno zręcznościowych symulatorów lotu.

Zoo Vet
Symulacje 24 września 2004
Zoo Vet to wirtualna symulacja pracy weterynarza w jednym z największych na świecie ogrodów zoologicznych. Zadaniem graczy jest opieka nad 25 różnymi gatunkami zwierząt.

The Sims 2
Symulacje 17 września 2004
Kontynuacja bijącej rekordy popularności gry symulacyjnej The Sims (2000). Dewelopingiem The Sims 2 zajęło się studio Maxis (SimCity, EA Land i inne) we współpracy z koncernem Electronic Arts. Gracze ponownie mają okazję zaopiekować się wirtualnymi postaciami, kierując ich poczynaniami przez niemal całe życie – od wczesnego dzieciństwa aż do późnej starości. Celem zabawy jest osiągnięcie możliwie jak najwyższego wyniku Life Score, obrazującego intensywność ważnych wydarzeń w życiu bohatera.