Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikTowarzyskieX360
Okładka Sesame Street: Once Upon a Monster (X360)

Sesame Street: Once Upon a Monster X360

Sesame Street: Once Upon a Monster to gra familijna stworzona z myślą o najmłodszych graczach przez studio Double Fine Productions. Głównymi bohaterami są Elmo i Ciasteczkowy Potwór, którzy starają się zadbać o pozytywne zakończenie wypożyczonej z biblioteki książki o potworach.

Towarzyskie | Kinect | dla dzieci | na 2 osoby | Xbox SmartGlass | tytuły ekskluzywne Xbox

Microsoft Xbox 360
Okładka Sesame Street: Once Upon a Monster (X360)

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji X360:

11października2011

21października2011

pudełko PL

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Sesame Street: Once Upon a Monster to stworzona przez Double Fine Productions pozycja dla młodszych graczy, z bohaterami z Ulicy Sezamkowej w rolach głównych.

Double Fine, studio prowadzone przez weterana branży - Tima Schafera, za sprawą Sesame Street po raz kolejny udowadnia, swoją wszechstronność. W Once Upon a Monster prowadzimy dwójkę bohaterów znanych z popularnego programu dla dzieci. Fabułę otwiera Elmo, który w bibliotece wypożyczył tajemniczą książkę. Nieco lepiej na literaturze zna się druga grywalna postać - Ciasteczkowy Potwór. Ten w mig identyfikuje to dzieło. Informuje on Elmo, że jest to opowieść o potworach, w której sami musimy zadbać o pozytywne zakończenie.

Każda kolejna strona to nowa mini-gra, w której możemy wziąć udział. Po "przekartowaniu" kilku stron przechodzimy do następnego rozdziału. Zadania są różnorodne. W jednym z nich spotykamy smutnego potwora Marco. Jako, że poznajmy go w dniu jego urodzin, naszym zadaniem jest rozweselenie solenizanta. Elmo wskakuje na jego plecy i zbiera rozrzucone w tunelu znajdźki, podczas gdy drugi gracz kontroluje smutasa, tak by ten ominął stojące na drodze przeszkody. W następnym etapie na scenę wkracza Grover, który uczy nas kilku kroków tanecznych. Te musimy następnie powtórzyć, wykonując odpowiednie ruchy przed kontrolerem.

Każda mini-gra wystarczy na kilka minut, rozdział ukończymy więc w około pół godziny. Żadne z naszych poczynań nie jest punktowane - chodzi tu wyłącznie o dobrą zabawę i osiągnięcie pozytywnego rezultatu, którym jest na przykład pocieszenie smutnego potwora w dniu jego urodzin.

Grafika przygotowana jest dla grupy docelowej tego produktu - dzieci w wieku od 4 do 8 lat. Wszystko jest tu śliczne, kolorowe, puszyste i wesołe. W tle przygrywa wesoła muzyka, a postacie mówią charakterystycznymi głosami. Gra w pełni korzysta z funkcjonalności jakie oferuje kontroler Kinect.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   wspólny ekran     Liczba graczy: 1-2  

Nośnik: 1 DVD

Oczekiwania czytelników: 7.5 / 10 na podstawie 6 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 159,99 PLN

Gry podobne do Sesame Street: Once Upon a Monster

Klasyfikacja PEGI Sesame Street: Once Upon a Monster

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.

Wymagania sprzętowe Sesame Street: Once Upon a Monster

Microsoft Xbox 360

Microsoft Xbox 360

  • Wykorzystuje:
  • Xbox Live
  • dodatkowo (X360): Kinect
Przygodówka studia Double Fine dostanie profesjonalny dubbing i wyjdzie na PC
Przygodówka studia Double Fine dostanie profesjonalny dubbing i wyjdzie na PC

wiadomość16 lutego 2012

Założone przez Tima Schafera studio Double Fine otrzymało już od graczy ponad 1,8 mln dolarów na swój następny projekt. Dzięki zgromadzeniu takiej sumy rozszerzona zostanie lista platform docelowych, a postacie w grze przemówią głosami profesjonalnych aktorów.

Double Fine otrzymało już ponad milion dolarów od graczy na nową grę
Double Fine otrzymało już ponad milion dolarów od graczy na nową grę

wiadomość10 lutego 2012

Studio Double Fine, założone przez Tima Schafera, otrzymało już ponad 1,2 mln dolarów od graczy na swój następny projekt. Producent znany z niezwykle zabawnych gier poprosił społeczność fanów gier o zaledwie 400 tysięcy na sfinansowanie nowego dzieła.