
Dodatek do gry Sacred
Sacred: Underworld
Data wydania: 24 marca 2005
Underworld to pierwszy, oficjalny dodatek do gry action-RPG (hack'n'slash), zatytułowanej Sacred. Fabuła rozszerzenia rozpoczyna się w momencie zakończenia historii znanej z oryginalnej produkcji.
GRYOnline
Gracze
Underworld to pierwszy, oficjalny dodatek do gry action-RPG (hack'n'slash), zatytułowanej Sacred. Fabuła rozszerzenia rozpoczyna się w momencie zakończenia historii znanej z oryginalnej produkcji. Gracze na nowo przenoszą się do królestwa Ancaria, które po obaleniu Shaddara musi zmierzyć się z nowym niebezpieczeństwem, mającym swe podłoże w podziemnym świecie zmarłych. Po wielu perypetiach, prowadzona postać stanie nawet przez portalem prowadzącym do piekieł i tylko od niej będzie zależał los Ancarii oraz jej mieszkańców...
Oprócz interesującego wątku fabularnego, add-on wprowadza do rozgrywki dwie nowe postacie (Dwarf, Succubus), szereg zadań pobocznych do wykonania, nowych sojuszników czy bohaterów niezależnych (NPC-tów). Według danych udostępnionych przez autorów, Underworld rozszerza świat oryginalnego Sacred o kolejne 30-40%. Na drodze graczy stają teraz zupełnie nowe kreatury, zaś w ekwipunku pojawia się również mnóstwo nowych przedmiotów (bronie, zbroje, tarcze, eliksiry, etc.). Z ciekawostek wypada wymienić także wprowadzenie możliwości przenoszenia itemów na grzbietach koni. Obrazu całości dopełniają: zmodyfikowany interfejs (jeszcze większa intuicyjność) oraz usunięcie dotychczas wykrytych błędów programistycznych.
Autor opisu gry: Krzysztof Bartnik
Platformy:
PC WindowsPolskie napisy
Gry podobne:



9GIER
Cykl gier RPG akcji, wykreowany przez studio Ascaron Software, które opracowało jego dwie pierwsze odsłony. Następnie rozwojem Sacred zajmowały się rozmaite zespoły deweloperskie, jak SouthEnd Interactive, Keen Games, Chimera Entertainment, a także SparklingBit (założone przez Franza Stradala uważanego za „ojca” marki).
Recenzja GRYOnline
Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.
Jak dotąd tegoroczne targi gamescom przyniosły wiele wieści ujawniających nowe ciekawe projekty. Teraz Deep Silver podzielił się własnymi nowinami, które powinny ucieszyć każdego fana gier roleplaying.
gry
Adrian Werner
19 sierpnia 2010 10:59
Po raz pierwszy o kontynuacji gry z gatunku action/RPG, zatytułowanej Sacred, informowaliśmy mniej więcej rok temu. Od tego czasu niestety wiadomości na jej temat praktycznie się nie pojawiały, oprócz oczywiście, nieaktualnej już, wieści o pojawieniu się gry pod koniec zeszłego roku.
gry
Maciej Myrcha
5 maja 2006 15:13
O odniesieniu prawdziwego sukcesu mogą mówić pracownicy niemieckiego studia developerskiego Ascaron Software. Już ponad 1.6 miliona osób kupiło bowiem Sacred - ich rozbudowaną grę action-cRPG (hack'n'slash), z fabułą osadzoną w fantastycznym świecie Ancaria.
gry
Krzysztof Bartnik
25 października 2005 10:32
Potwierdziła się nasza wiadomość z końca maja bieżącego roku, która dotyczyła przygotowywania drugiej odsłony popularnej gry action/RPG, pt. Sacred. Korzystając z okazji, przedstawiciele niemieckiego studia developerskiego Ascaron Entertainment ujawnili również, że w nadchodzącym programie zostaną wykorzystane możliwości nowego procesora PhysX, jaki tworzy firma Ageia.
gry
Krzysztof Bartnik
20 września 2005 10:16
Poradnik zawiera zestawienia dwóch nowych postaci - krasnoluda i demona, oraz opisy prawdopodobnie wszystkich questów zawartych w dodatku Sacred: Podziemia.
pozostałe
Redakcja GRYOnline.pl
12 sierpnia 2005 17:45
Firma Ascaron Software zadbała o dokonanie poprawek do swojego flagowego produktu o nazwie Sacred. Pod nóż poszedł Underworld – pierwszy dodatek do wyżej wymienionego programu. W wyniku operacji stworzono debiutancką łatkę, oznaczoną cyframi 2.24.
gry
Krystian Smoszna
9 sierpnia 2005 09:59
Fani gry Sacred, którzy już od jakiegoś czasu zagrywają się w oficjalny dodatek Sacred: Underwold (polscy gracze muszą jeszcze na niego trochę poczekać), mogą nie obawiać się, iż historia królestwa Ankarii na tym się zakończy. Jak podali przedstawiciele Ascaron oraz Take 2, firmy te będą współpracować przy tworzeniu i wydaniu Sacred 2.
gry
Maciej Myrcha
26 maja 2005 13:57
Niezwykle popularny (również w naszym kraju) hack’n’slash o nazwie Sacred, doczekał się pierwszego dodatku. Producent gry – niemiecka firma Ascaron – poinformowała, że Sacred: Underworld osiągnął status „gold” i trafi do sklepów 24 marca, na razie jednak tylko u naszych zachodnich sąsiadów.
gry
Krystian Smoszna
15 marca 2005 08:52
W poprzednich częściach zajmowaliśmy się faworytami roku 2005, następnie nasza uwagę przyciągnęły mniej znane ale warte zainteresowania produkcje. Dziś czas na pozostałe, zdecydowanie niszowe projekty, dodatki i rozszerzenia gier, które już znamy, a na koniec kilka słów refleksji.
gry
Piotr Spychala
7 stycznia 2005 09:00
Popularne pliki do pobrania do gry Sacred: Podziemia.
Wymagania sprzętowe gry Sacred: Podziemia:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, 64 MB akcelerator 3D (DirectX9), 2.5 GB HDD, Windows 98SE,Me,2000,XP.
Średnie Oceny:
Średnia z 2 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 794 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Artur Dąbrowski
Recenzent GRYOnline.pl
2005.07.20
Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.
MadtPL
Ekspert
2019.07.11
Największa zaleta podstawki, czyli otwarty świat został zastąpiony zlepkiem korytarzowych i nudnych lokacji. Pretekstowa fabuła i słabe zadania poboczne, nawet jak na hack'n'slash.