Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

30. Gry Zręcznościowe PC Windows - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 30. Gry z gatunku zręcznościowe na platformę PC ułożone według daty premiery.

Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry zręcznościowe
The Hunger Games: Catching Fire - Panem Run
The Hunger Games: Catching Fire - Panem Run

Zręcznościowe 1 stycznia 2015

Towarzysząca promocji filmu Igrzyska Śmierci: W Pierścieniu Ognia gra zręcznościowa w konwencji klasycznego endless runnera. W grze uciekamy przed agentami bezpieki, przemierzając kolejne dystrykty świata Panem i omijając rozsiane po trasie przeszkody.

Geometry Dash
Geometry Dash

Zręcznościowe 22 grudnia 2014

Geometry Dash to połączenie platformowej gry zręcznościowej z grą rytmiczną, w której gracz kieruje kolorowym kwadratem i przemierza kolejne, coraz bardziej skomplikowane poziomy. Tytuł oferuje również możliwość budowania własnych plansz.

Sportsfriends
Sportsfriends

Zręcznościowe 19 grudnia 2014

Zestaw gier niezależnych, zaprojektowanych z myślą o zabawie w trybie rywalizacji z żywymi przeciwnikami. W skład pakietu, którego komercyjne wydanie wsparła finansowo społeczność platformy Kickstarter, weszły cztery produkcje: Johann Sebastian Joust, Super Pole Riders, Hokra oraz BaraBariBall.

Do Not Fall
Do Not Fall

Zręcznościowe 18 grudnia 2014

Trójwymiarowa gra zręcznościowo-logiczna. Gracze wcielają się w tajemniczych mieszkańców automatów z napojami, wyruszających w misję, której celem jest znalezienie składników niezbędnych do stworzenia owocowych i gazowanych drinków. Wszystkie poziomy skonstruowane są z unoszących się w powietrzu platform, które szybko rozsypują się pod nogami postaci.

Soccer Stars
Soccer Stars

Zręcznościowe 18 grudnia 2014

Prosta piłkarska zręcznościówka, czerpiąca inspiracje z popularnego cymbergaja i stanowiącej jego wariację gry w kapsle. Zabawa polega na rywalizacji dwóch drużyn po pięciu zawodników, a jej celem jest umieszczenie piłki w bramce przeciwnika.

Flyhunter Origins
Flyhunter Origins

Zręcznościowe 10 grudnia 2014

Side-scrollowa gra platformowa, w której wcielamy się w postać sympatycznego, miniaturowego kosmity o imieniu Zak. Należący do jego ekipy statek rozbił się na Ziemi, a nasz bohater postanawia znaleźć sposób na powrót do domu. W tym celu będzie musiał przemierzyć zupełnie nieznane mu środowisko, oraz stawić czoła śmiertelnym wrogom w postaci pająków, komarów czy biedronek.

JUJU
JUJU

Zręcznościowe 9 grudnia 2014

Pełna humoru, klasyczna platformówka 2,5D zaprojektowana przez polskie studio Flying Wild Hog. W grze JUJU ratujemy świat przed pradawnym złym duchem, przywołanym z innego wymiaru przez parę głównych bohaterów – tytułową pandę Juju oraz jej kolegę, jaszczurkę Peyo. Rozgrywka sprowadza się do eksploracji przemyślnych, dwuwymiarowych poziomów, wyszukiwania sekretów oraz bezkrwawej walki z rozmaitymi przeciwnikami, wśród których prym wiodą potężni bossowie.

Dokuro
Dokuro

Zręcznościowe 8 grudnia 2014

Przygotowana przez doświadczone studio GameArts klasyczna, dwuwymiarowa platformówka, w której wcielamy się w kościanego wojownika Dokuro. Kiedy jego pan Dark Lord porywa piękną księżniczkę i zamierza zmusić ją do małżeństwa, nasz bohater wypowiada mu posłuszeństwo i postanawia uratować ją z rąk okrutnego tyrana.

iO
iO

Zręcznościowe 5 grudnia 2014

Nietypowa platformówka logiczna. Podczas zabawy kontrolujemy ruch dysku po dwuwymiarowych mapach oraz manipulujemy jego rozmiarami, wpływając nie tylko na wielkość, ale również wagę obiektu. Dzięki silnikowi fizycznemu rozwiązanie to odgrywa kluczową rolę np. przy przyśpieszaniu i pokonywaniu odległości w locie.

Sonic Dash
Sonic Dash

Zręcznościowe 3 grudnia 2014

Inspirowany popularnym Temple Run, zręcznościowy endless runner z jednym z najpopularniejszych bohaterów gier komputerowych - tytułowym jeżem Sonikiem. Zabawa sprowadza się do przebiegnięcia jak najdłuższego dystansu, unikając przy tym zderzenia ze ścianami i przeszkodami oraz kontaktu z rozmaitymi przeciwnikami.

Vagante
Vagante

Zręcznościowe 22 lutego 2018

Osadzona w fantastycznym świecie, dwuwymiarowa platformówka z elementami roguelike, która charakteryzuje się dużą liczbą możliwości i różnorakich elementów rozgrywki, a także wysokim poziomem trudności.

Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
Geometry Wars 3: Dimensions Evolved

Zręcznościowe 25 listopada 2014

Zręcznościowa strzelanina zakorzeniona w stylistyce retro – tak w zakresie wyglądu, jak i mechaniki rozgrywki. Grę stworzyło studio Lucid Games, które zostało powołane do życia przez byłych członków zespołu Bizzare Creations, czyli autorów dwóch pierwszych odsłon serii.

Goat MMO Simulator
Goat MMO Simulator

Zręcznościowe 20 listopada 2014

Darmowe DLC do bestsellerowej, balansującej na granicy absurdu produkcji szwedzkiego zespołu Coffee Stain Studios. Rozszerzenie przemienia Goat Simulator w humorystyczną grę MMO, będącą swoistym pastiszem poważnych tytułów MMORPG pokroju World of Warcraft. Akcja gry przenosi nas do zamieszkanej przez elfy i krasnoludy krainy fantasy, w której toczy się wojna między kozami i owcami. Tworząc swojego bohatera, wybieramy jedną z 5 dostępnych klas: wojownika, maga, łotrzyka, łowcę lub...

Particulars
Particulars

Zręcznościowe 20 listopada 2014

Unikalne połączenie gry logicznej i zręcznościowej, zabierające nas w niesamowitą podróż do świata cząstek elementarnych. Przejmując kontrolę nad pojedynczym kwarkiem poruszamy się zgodnie z prawami fizyki, wchodząc z interakcję z innymi cząstkami, które oddziałując na nas na różne sposoby, powodować będą utratę kontroli i w konsekwencji naszą zagładę.

Never Alone
Never Alone

Zręcznościowe 18 listopada 2014

Platformówka wzbogacona o elementy zaczerpnięte z gier logicznych, za której stworzenie odpowiada studio Upper One Games. Fabuła opisywanej produkcji została oparta na wierzeniach ludu Inuitów – gracze wcielają się w młodą dziewczynę z plemienia Inupiaq, która wraz z białym lisem udaje się na niebezpieczną wyprawę celem uratowania swoich współplemieńców i powstrzymania nadejścia wiecznej zamieci śnieżnej.

Rollers of the Realm
Rollers of the Realm

Zręcznościowe 18 listopada 2014

Oryginalna gra zręcznościowa, łącząca w sobie mechanikę klasycznego pinballa z elementami RPG oraz bazującymi na fizyce zagadkami. W grze dołączamy do złożonej z 10 wyrzutków drużyny, aby razem z nimi walczyć o wyzwolenie królestwa spod jarzma mrocznej, starożytnej magii. Poszczególne lokacje to nic innego, jak trójwymiarowe stoły pinballowe, zaś nasi bohaterowi reprezentowani są przez bile, cechujące się swoistymi zdolnościami specjalnymi.

Chariot
Chariot

Zręcznościowe 12 listopada 2014

Dedykowana do zabawy w lokalnym trybie kooperacji, humorystyczna platformówka bazująca na prawach fizyki. W grze wcielamy się w postać księżniczki, która próbując spełnić ostatnią wolę zmarłego ojca, postanawia przewieźć trumnę z jego szczątkami na wymarzone miejsce wiecznego spoczynku.

Elliot Quest
Elliot Quest

Zręcznościowe 10 listopada 2014

Oldskulowa platformówka z elementami RPG, określana jako duchowy następca gry Zelda II z 1987 roku. W grze wcielamy się w bohatera, który pada ofiarą rzadkiej klątwy, a jego ciałem próbuje zawładnąć prastary demon, znany jako Satar. Nasz protagonista musi znaleźć lekarstwo na klątwę i pokonać demona zanim będzie za późno.

FOTONICA
FOTONICA

Zręcznościowe 6 listopada 2014

FOTONICA to jedna z najbardziej oryginalnych zręcznościówek typu runner. W produkcji wcielamy się w biegacza, który pędzi przez odrealnione poziomy, starając się pokonać jak największy dystans. Rozgrywkę ukazano w nietypowej jak na ten gatunek perspektywie pierwszoosobowej.

The Binding of Isaac: Rebirth
The Binding of Isaac: Rebirth

Zręcznościowe 4 listopada 2014

Rozszerzona wersja The Binding of Isaac, która ukazała się w 2011 roku staraniem niezależnego studia Team Meat. Stworzeniem The Binding of Isaac: Rebirth we współpracy z twórcami oryginału zajęła się bardziej doświadczona ekipa Nicalis. Pod względem mechaniki rozgrywka nie uległa większym zmianom, oferując losowo generowane poziomy, które przemierza tytułowy Isaac, rozwiązując proste zagadki i eliminując potwory oraz bardziej wymagających bossów.

20XX
20XX

Zręcznościowe 16 sierpnia 2017

20XX to dwuwymiarowa gra platformowa w stylu starych odsłon serii Mega Man. Tytuł wyróżnia się od konkurencji m.in. systemem permanentnej śmierci i losowo generowanymi poziomami. Gra jest dziełem małego studia Batterystaple Games.

Woah Dave!
Woah Dave!

Zręcznościowe 30 października 2014

Wyjątkowo nieskomplikowana dwuwymiarowa gra zręcznościowa, przypominająca pierwsze produkcje z automatów arcade. Gracze wcielają się w tytułowego Dave'a, który walczy z kolejnymi falami ewoluujących stworków.

Life of Pixel
Life of Pixel

Zręcznościowe 22 października 2014

Klasyczna dwuwymiarowa platformówka w stylu retro, stanowiąca swoistą podróż sentymentalną poprzez historię 8 i 16-bitowych komputerów oraz konsol. Rozgrywka pełna jest nawiązań do kultowych tytułów z lat 80-tych i 90-tych, a w miarę postępów zabawy odblokowujemy dostęp do kolejnych legendarnych maszyn dla graczy.

Gods vs Humans
Gods vs Humans

Zręcznościowe 10 października 2014

Opracowana przez francuskie studio Artefacts oryginalna gra zręcznościowa, w której połączono elementy 4 popularnych mitologii: greckiej, nordyckiej, egipskiej i japońskiej. Wcielając się w typowe dla każdej z nich bóstwa, będziemy starali się powstrzymać kierowaną pychą ludzkość, która, tworząc monumentalne wieże, próbuje sięgnąć nieba i pozbawić panowania bogów.