16. Kosmiczne - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 16. Gry o tematyce Kosmiczne ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Lunar Flight
Symulacje 10 kwietnia 2012
Osadzony w niedalekiej przyszłości symulator lądownika księżycowego. Jako pracownik prywatnej firmy zajmujemy się m.in. przewozem towarów z bazy do bazy, odszukiwaniem zagubionych przesyłek i zbieraniem próbek do badań naukowych. Autorzy połączyli proste sterowanie z wymagającą i realistyczną fizyką lotu.

Cluster Frenzy
Logiczne 28 marca 2012
Skierowana do miłośników astronomii prosta gra logiczna, wyprodukowana przez krakowskie studio Reality Pump. Zadanie graczy polega na usunięciu z ekranu wszystkich klocków i odsłonięciu ukrytego pod nim zdjęcia Kosmosu. Tytuł łączy wciągającą rozgrywkę z przyjemną dla oczu i uszu oprawą audiowizualną.

Wing Commander Saga
Symulacje 22 marca 2012
Darmowy symulator kosmiczny będący fanowską odsłoną legendarnego cyklu Wing Commander. Wcielamy się w młodego pilota walczącego po stronie ludzkości w wojnie przeciwko kotowatej rasie Kilrathi. Zabawa polega głównie na toczeniu spektakularnych bitew kosmicznych. Ogromną rolę odgrywa też aspekt fabularny.

Waveform
Zręcznościowe 20 marca 2012
Prosta gra niezależna stanowiąca wariację na temat scrollowanych strzelanek. W trakcie zabawy próbujemy przechwycić jak najwięcej punktowanych celów nadlatujących z prawej krawędzi ekranu, unikając jednocześnie niebezpiecznych przeszkód w postaci m.in. asteroid. Gracz może wpływać jedynie na kształt fali wyznaczającej zygzakowaty ruch sterowanego obiektu.

Planet Crashers 3D
RPG 13 marca 2012
Udoskonalona i przystosowana do możliwości przenośnej konsoli Nintendo wersja sieciowej gry RPG, która łączy elementy zręcznościowe z turowym systemem walk.

Really Big Sky
Zręcznościowe 24 lutego 2012
Intensywna dwuwymiarowa kosmiczna strzelanka, w której sterujemy statkiem kosmicznym walcząc z przeważającymi siłami obcych. Wszystkie poziomy w grze są generowane losowo i dopasowują swoją trudność do poziomu umijętności gracza.

Super Stardust Delta
Zręcznościowe 19 stycznia 2012
Super Stardust Delta to stworzona przez studio Housemarque gra zręcznościowa, wzorowana na klasycznym Asteroids. Gracze przejmują kontrolę nad niewielkim statkiem kosmicznym, a ich zadaniem jest niszczenie za pomocą różnorakich broni nadciągających asteroid. Gra korzysta z możliwości konsoli PlayStation Vita, w tym chociażby ekranu dotykowego oraz tylnego touchpada.

Evochron Mercenary
Symulacje 17 stycznia 2012
Rozbudowany symulator kosmiczny kładący nacisk na swobodę rozgrywki. Zasiadamy za sterami futurystycznego statku i kształtujemy własną karierę wykonując misje najemnicze, handlując towarami, rozbudowując stację kosmiczną, wydobywając surowce lub eksplorując ogromne połacie układu planetarnego Sapphire.

X3: Albion Prelude
Symulacje 15 grudnia 2011
X3: Albion Prelude to kolejna odsłona znanego cyklu symulatorów kosmicznych, w którym zadaniem gracza jest handel, walka oraz eksploracja dziesiątek systemów gwiezdnych. Tytuł stanowi fabularny wstęp dla gry X Rebrith i przedstawia wydarzenia poprzedzające przedstawioną w niej historię.

Distant Worlds: Legends
Strategiczne 23 listopada 2011
Drugie rozszerzenie do kosmicznej strategii 4X Distant Worlds. Dodatek wprowadza m.in. nowy system kontrolujący postacie niezależne, dodatkowe warunki zwycięstwa i rozszerzone drzewko technologii. Ulepszeniu uległ też interfejs, a maksymalne rozmiary map zostały wyraźnie zwiększone.

Metacell
Logiczne 11 listopada 2011
Metacell to utrzymana w klimatach science-fiction gra zręcznościowo-logiczna stworzona przez niezależne studio Products for Robots. Gracz kieruje poczynaniami paladyna Dominica Moore'a i jego kompanów, starających się uchronić Wszechświat przed Metacellem – niebezpiecznym bytem z innego wymiaru. Rozgrywka łączy elementy układanki z rodzaju połącz trzy elementy (match-3) oraz kosmicznej strzelanki.

Sword of the Stars 2: The Lords of Winter
Strategiczne 28 października 2011
Sword of the Stars 2: The Lords of Winter to druga część kosmicznej strategii autorstwa studia Kerberos Productions. Akcja gry osadzona została po wydarzeniach przedstawionych w Sword of the Stars i koncentruje się wokół pojawienia się w galaktyce prastarej rasy Suul’ka. Gracze mają okazję sprawdzić się zarówno w zarządzaniu międzyplanetarnym imperium jak i w roli dowódców wojskowych.

Horizon Riders
Zręcznościowe 6 października 2011
Horizon Riders to zręcznościowa strzelanina 3D, w której bohaterowie poruszają się na latających deskach i walczą o wolność jednego z kosmicznych światów. Akcję obserwujemy z kamery umiejscowionej za plecami postaci.

Hidden Dimensions: Spectrum
Logiczne 17 września 2011
Hidden Dimensions : Spectrum to osadzona w realiach sci-fi przeglądarkowa gra karciana. W grze dowodzimy statkiem kosmicznym, z pokładu którego dowodzimy naszymi siłami. Gra stanowi kontynuację Hidden Dimensions, czyli poprzedniej produkcji NULLL Games.

Symulator Misji na Marsa
Symulacje 22 sierpnia 2011
Mars Simulator 2011 to wyprodukowany przez studio Stonehill Games symulator, pozwalający pokierować kosmicznym łazikiem. Dzięki grze możemy zmierzyć się z nieprzyjaznym środowiskiem i poznać historię Marsa.

Star Fox 64 3D
Zręcznościowe 14 lipca 2011
Star Fox 64 3D to stworzony z myślą o technicznych możliwościach konsoli Nintendo 3DS remake legendarnej zręcznościówki autorstwa Shigeru Miyamoto. Gracze wcielają się w Foksa McClouda, członka elitarnej eskadry kosmicznych myśliwców - Star Fox i starają się pokrzyżować plany szalonego naukowca, który zamierza dokonać inwazji na planetę Lylat.

Battlestar Galactica Online
Symulacje 7 lipca 2011
Darmowa produkcja MMO w przeglądarce nawiązująca do znanego serialu telewizyjnego w klimatach science-fiction. W grze wcielamy się w ludzi lub Cylonów i zasiadamy za sterami znanych myśliwców. Zabawa składa się ze zróżnicowanych misji głównych i wielu zadań pobocznych. Battlestar Galactica Online zaskakuje ładną oprawą wizualną jak na grę przeglądarkową.

Starsector
Symulacje 29 kwietnia 2011
Rozbudowany dwuwymiarowy symulator kosmiczny opracowany przez studio Fractal Softworks. W czasie przygody gracz zasiada za sterami własnego okrętu; gra nie narzuca konkretnych celów, stawiając na swobodną eksplorację i rozwijanie postaci.

Armada 2526: Supernova
Strategiczne 15 kwietnia 2011
Dodatek do futurystycznej strategii turowej - Armada 2526. Wprowadza nowe planty i systemy gwiezdne, wynalazki i opcje handlowe. Do świata gry wprowadziły się ponadto dwie nowe rasy, a rozgrywkę wzbogaciła nowość w postaci rozbudowanego systemu handlu.

Black Prophecy
Symulacje 21 marca 2011
Kosmiczny symulator bojowy zrealizowany w konwencji MMO. Wcielamy się w przedstawiciela jednej z dwóch różnych ras, wykonując misje, przystępując do klanów i budując własne statki kosmiczne. Mechanika lotu polega na naszym własnym refleksie i celnym oku, a statystyki postaci odgrywają rolę drugorzędną. Całość korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.

Hunters: Episode One
Strategiczne 18 lutego 2011
Hunters: Episode One to strategia z turowym taktycznym systemem walki. Gracze dowodzą oddziałem gwiezdnych najemników, którzy podróżują przez galaktykę i za pieniądze podejmą się każdego, nawet najbardziej niebezpiecznego zadania.

AI War: Light of the Spire
Strategiczne 27 stycznia 2011
Trzecie rozszerzenie ambitnej strategii kosmicznej AI War, stworzonej przez studio Arcen Games. Dodatek wprowadza do gry nową frakcję – Spire – prastarą rasę obcych, którzy są na skraju wyginięcia. W sumie otrzymujemy około 180 nowych statków oraz niedostępny wcześniej tryb Defender, czyli swobodną kampanię dla osób szukających krótszych rozgrywek.

Distant Worlds: Return of the Shakturi
Strategiczne 16 grudnia 2010
Pierwszy dodatek do Distant Worlds, strategii 4X w realiach sci-fi. Usprawnieniom uległy rozbudowa kolonii, a także drzewko technologiczne. W grze odnowiono również interfejs, w którym wprowadzono kilka nowych funkcji.

AI War: Children Of Neinzul
Strategiczne 27 października 2010
Drugi dodatek do strategii kosmicznej studia Arcen Games, który wprowadza nową frakcję. Neinzul to rasa insektopodobnych istot, rozwijających się w błyskawicznym tempie. W rozszerzeniu podejmujemy walkę z agresywnymi odłamami cywilizacji lub podejmujemy próby zawarcia pokoju z bardziej otwartymi grupami. Oprócz tego, rozszerzenie wprowadza mobilne doki kosmiczne i mnóstwo innych pomniejszych usprawnień.