
Data wydania: 17 października 2024
Zremasterowana wersja strzelanki FPP z egipską mitologią w tle z 1996 roku, w której przemierzamy przeklętą posiadłość w latach 30. XX w. i eliminujemy hordy potworów oraz zjaw. Killing Time: Resurrected jest dziełem Nightdive Studios, znanego m.in. z remake'u System Shocka.
Steam
OpenCritic
Killing Time: Resurrected jest zremasterowaną wersją FPS-a pod tytułem Killing Time, wydanego na komputery osobiste w 1996 roku (kilka miesięcy wcześniej pozycja zadebiutowała na konsoli 3DO Interactive Multiplayer). Za projektem stoi zespół Nightdive Studios, wyspecjalizowany w odświeżaniu klasyki i mający na swoim koncie między innymi takie dzieła, jak Turok Remastered, Blood: Fresh Supply, Shadow Man Remastered czy System Shock.
Killing Time: Resurrected przenosi nas do lat 30. XX wieku. Chcąc zapewnić sobie wieczne życie, bogata dziedziczka – Tess Conway – kradnie należący niegdyś do faraona Ramzesa zegar wodny Thota i odprawia w swojej rezydencji na wyspie Manticus mroczny rytuał. Sprawy nie idą jednak po jej myśli, gdyż wszyscy uczestnicy ceremonii zostają zamienieni w krwiożercze maszkary oraz zjawy.
W trakcie rozgrywki wcielamy się w byłego studenta egiptologii, który nie mając świadomości czyhającego na niego zagrożenia, przybywa do posiadłości Conway, by odebrać artefakt z jej rąk. Po przekroczeniu progu upiornego domostwa nie pozostaje mu nic innego, jak chwycić za broń i stoczyć krwawą walkę o przetrwanie oraz spróbować odnaleźć i zniszczyć zegar, by w ten sposób cofnąć klątwę.
W Killing Time: Resurrected akcję oglądamy z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Przemierzając rezydencję Conway i jej okolice, zajmujemy się głównie eliminacją hord przeciwników. Z adwersarzami walczymy, korzystając z szerokiego wachlarza broni palnej (na czele z pistoletem maszynowym Thompsona) oraz białej, a także koktajli Mołotowa czy też bardziej wyrafinowanego oręża, jak miotacz ognia bądź magiczny krzyż ankh.
Ponadto po drodze przychodzi nam rozwiązywać różnorodne zagadki, zbierać wazony z fragmentami duszy Tess, a także słuchać wspomnień siedmiorga gości posiadłości, w ten sposób poznając mroczną historię tego miejsca.
Killing Time: Resurrected wyróżnia się na tle oryginału głównie za sprawą odświeżonej oprawy graficznej. Cechą charakterystyczną pierwowzoru były digitalizowane postacie aktorów, które mogliśmy oglądać nie tylko w przerywnikach filmowych, lecz również w trakcie rozgrywki. Na potrzeby remastera autorzy przygotowali ich zupełnie nowe wersje w wysokiej rozdzielczości, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by w dowolnej chwili przełączyć się na te znane z oryginalnego Killing Time.
Ponadto twórcy pochylili się nad teksturami oraz interfejsem, przygotowali specjalny pakiet grafik i uwspółcześnili sterowanie.
Autor opisu gry: Krystian Pieniążek
Platformy:
Xbox One 17 października 2024Angielskie napisy i dialogi
Xbox Series X/S 17 października 2024Angielskie napisy i dialogi
Nintendo Switch 17 października 2024Angielskie napisy i dialogi
PC Windows 18 października 2024Angielskie napisy i dialogi
PlayStation 4 17 października 2024Angielskie napisy i dialogi
PlayStation 5 17 października 2024Angielskie napisy i dialogi
Producent: Nightdive Studios
Wydawca: Ziggurat
Ograniczenia wiekowe: 16+
Pokaz The Guerrilla Collective obfitował w świeże materiały wideo z nadchodzących gier. Wśród nich mamy kilka faworytów, w tym najnowszą odsłonę marki Five Nights at Freddy.
gry
Adrian Werner
7 czerwca 2024 12:58
Wymagania sprzętowe gry Killing Time: Resurrected:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe: 
Intel Core i5-12400T 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki Intel HD lub lepsza, 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8/10 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe: 
Intel Core i5-2300 2.8 GHz / AMD Phenom II X4 945 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GT 610, 1 GB HDD, Windows 10 64-bit.
Średnie Oceny:
"Bardzo pozytywne"
Średnia z 296 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Ocena STEAM
Bardzo pozytywne (296)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
Ocena OpenCritic
71% rekomendacji (12)
SteamDeckHQ
Noah Kupetsky
WayTooManyGames
Leonardo Faria
PlayStation Universe
John-Paul Jones
NookGaming
Andrew Camac
Completexbox
Dan Boise