Data wydania: 20 sierpnia 2024
Trzecioosobowa gra RPG akcji z elementami soulslike autorstwa chińskiej firmy Game Science. Wcielając się w tytułowego Wybrańca, gracz wyrusza w trudną wędrówkę przez mroczny świat fantasy inspirowany mitologią Państwa Środka.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Black Myth: Wukong jest wzbogaconą o elementy RPG trzecioosobową (TPP) grą akcji, wyprodukowaną i wydaną przez chińską firmę Game Science.
Akcja Black Myth: Wukong została osadzona w mrocznym świecie fantasy inspirowanym mitologią Państwa Środka. Przedstawiona w grze historia bazuje zaś na klasycznej XVI-wiecznej powieści Wędrówka na Zachód, którą napisał Wu Czeng’en. Gracz wciela się w tytułowego Wybrańca – Małpiego Króla, który wyrusza w niebezpieczną podróż, by odkryć prawdę, kryjącą się za wspaniałą legendą.
Choć Black Myth: Wukong czerpie pewne elementy – np. pracę kamery – z podgatunku soulslike, w gruncie rzeczy jest to po prostu wymagająca gra RPG akcji. Wprawdzie nie oferuje opcji wyboru poziomu trudności, ale nie traci się tutaj punktów doświadczenia w momencie śmierci, w przeciwieństwie do „pełnoprawnych” przedstawicieli wspomnianej kategorii.
Tym niemniej jednym z głównych elementów rozgrywki są wymagające walki z rozmaitymi, pomysłowo zaprojektowanymi bossami. Zarówno dotarcie do nich, jak i eksplorację kolejnych, połączonych ze sobą lokacji – świat nie jest otwarty – utrudniają graczowi „zwykli” przeciwnicy i minibossowie. Znaczna część wrogów przypomina postacie oraz istoty występujące w chińskiej mitologii oraz w Wędrówce na Zachód.
W starciach Małpi Król posługuje się kosturem, stopniowo opanowując coraz bardziej zaawansowane techniki władania nim. Protagonista uczy się także magii – w tym potężnych czarów i transformacji w zwierzęta czy owady. Zdobywane umiejętności zwiększają szanse gracza w walce, a niekiedy pozwalają jej uniknąć.
Nie zawsze jest to jednak możliwe – dlatego też należy zwiększać poziom bohatera, wykorzystując punkty doświadczenia zdobywane za pokonywanie przeciwników. W ten sposób – a także eksplorując świat – zdobywamy również coraz lepsze wyposażenie, które może przechylić na naszą korzyć szalę w wielu starciach.
Zarówno wrogowie, jak i postacie nastawione pokojowo do protagonisty, są źródłem opowieści pełnych miłości, nienawiści, chciwości oraz gniewu. Poznajemy je, wykonując powiązane z nimi ciągi zadań. Tym samym odkrywamy także pobudki, którymi kierują się poszczególne persony.
Gra oferuje wyłącznie tryb dla jednego gracza, tj. kampanię fabularną – zabrakło wariantu coop (współpracy) i innych form zabawy wieloosobowej.
Gra Black Myth: Wukong została stworzona przy wykorzystaniu Unreal Engine 5 – technologii firmy Epic Games.
Przed premierą gry Black Myth: Wukong jej twórcy udostępnili na Steamie za darmo Benchmark Tool – oficjalne narzędzie do sprawdzania wydajności komputera i konfrontowania jej z wymaganiami sprzętowymi tego tytułu.
Mitologiczny Sun Wukong, czyli postać, na której wzór został zaprojektowany protagonista gry, była również inspiracją dla japońskiego mangaki Akiry Toriyamy przy tworzeniu pierwszych rozdziałów serii Dragon Ball i jej głównego bohatera – Son Goku.
Autor opisu gry: Agnieszka Adamus
Platformy:
PlayStation 5 20 sierpnia 2024
PC Windows 20 sierpnia 2024
Xbox Series X/S 20 sierpnia 2025
Producent: Game Science
Wydawca: Game Science
Gry podobne:
2GRY
Seria gier RPG akcji, wzbogaconych o rozwiązania zaczerpnięte z gatunku soulslike. Cykl Black Myth został wykreowany przez chińskie studio Game Science.
Recenzja GRYOnline
Jeśli ktoś w natłoku wielu premier nie wie, jaką grę wybrać na początek jesieni, bo ciekawych produkcji jest po prostu za dużo, Black Myth: Wukong jest znakomitą propozycją. Oto coś naprawdę oryginalnego i na dodatek przepięknego (choć do ideału trochę brakuje).
Aktualizacja: 16 sierpnia 2024
Black Myth Wukong poradnik to najlepsze porady na start, do walki, rozwoju postaci oraz ekwipunku. Opisujemy pojedynki z bossami, najlepsze bronie, buildy, znajdźki, wymagania sprzętowe, wersje językowe, sterowanie.
31 lipca 2024
Jesteśmy w samym środku sezonu ogórkowego, a gier wcale nie brakuje! Sierpień zdecydowane nie zawodzi, jeśli chodzi o interesujące premiery. W tym miesiącu każdy powinien znaleźć coś dla siebie, a już zwłaszcza fani produkcji sieciowych.
22 maja 2024
Czy w tym roku zagramy jeszcze w jakiegoś RPG-a, który przejdzie do historii i dostarczy nam masy wrażeń? Możliwe – na te gry czekamy szczególnie.
11 maja 2024
Z przedpremierową oceną gier jest trochę jak z kupowaniem kota w worku. Mimo to za sprawą efektownej grafiki wiele z nich już budzi zainteresowanie - w tym tekście zebraliśmy takie, które warto mieć na uwadze, reprezentujące różne gatunki i style.
9 października 2020
Chińczycy od lat tworzą gry, które są popularne głównie w Chinach. A co by się stało, gdyby nagle zmienili front i zechcieli odnieść sukces także za granicą? Możliwe, że to już się dzieje.
Do Black Myth: Wukong wkroczyła naprawdę duża aktualizacja. Łatka do popularnej gry akcji zainteresuje szczególnie posiadaczy PS5 i PC, dla których twórcy mają kilka rad przed instalacją.
gry
Maciej Gaffke
13 października 2025
Black Myth: Wukong wreszcie zawita na konsole Xbox Series X/S, a wkrótce będzie po raz pierwszy dostępny w promocji.
gry
Jakub Błażewicz
6 czerwca 2025
Chińscy naukowcy prowadzą swoje badania dotyczące implantów mózgowych. Sprzęt jest testowany między innymi na Black Myth: Wukong i wyniki mają prezentować się lepiej od Neuralinka.
Tech
Zbigniew Woźnicki
18 kwietnia 2025
Phil Rosenberg tuż przed swoim odejściem z Sony nie omieszkał wspomnieć o specjalistach firmy od wyszukiwania ukrytych perełek, którzy wsparli twórców hitów pokroju Stray, Black Myth: Wukong i Stellar Blade.
gry
Jakub Błażewicz
31 marca 2025
Black Myth: Wykong faktycznie trafił głównie do odbiorców z Chin. Niemniej nawet poza tym krajem sprzedano ponad 7,5 miliona egzemplarzy chińskiego hitu 2024 roku.
gry
Jakub Błażewicz
24 lutego 2025
Black Myth: Wukong dostało nowy patch. Poprawia on wiele problemów gry, jak również wprowadza nową metodę supersamplingu.
gry
Adrian Werner
22 lutego 2025
Plebiscyt Gra Roku 2024 za nami. Tym razem wyniki są mocno zaskakujące, przynajmniej w kwestii najlepszej produkcji minionego roku.
gry
Adrian Werner
9 stycznia 2025
Premiera gry Black Myth: Wukong na konsolach Xbox to wciąż nic pewnego. Reżyser Feng Ji potwierdził, że opóźnienie jest spowodowane problemami technicznymi z wersją na Xbox Series S.
gry
Krystian Łukasik
2 stycznia 2025
Firma Valve ujawniła listę zwycięzców Steam Awards 2024. Użytkownicy serwisu zdecydowali, że statuetka dla najlepszej gry roku powędruje do twórców Black Myth: Wukong.
gry
Adrian Werner
2 stycznia 2025
15% czasu spędzonego w nowych grach przez użytkowników Steama to pozornie niewiele, ale paradoksalnie pokazuje to, jak wielką popularnością cieszyły się tytuły wydane w 2024 roku.
gry
Jakub Błażewicz
20 grudnia 2024
Popularne pliki do pobrania do gry Black Myth: Wukong.
trainer Black Myth: Wukong - Trainer v.1.0 Plus 42 (21082024) - 23 sierpnia 2024
trainer Black Myth: Wukong - Trainer v1.0-v1.0.13+ Plus 44 - 3 stycznia 2025
trainer Black Myth: Wukong - Trainer v.1.0-1.0.9 (23092024) - 5 października 2024
mod Black Myth: Wukong - Simple Map v.1.3.0 - 29 sierpnia 2024
mod Black Myth: Wukong - WukongTweak v.0.8.5 - 4 listopada 2024
mod Black Myth: Wukong - Better dodge(rage) v.1.0 - 4 września 2024
mod Black Myth: Wukong - Better Attack v.1.0 - 3 września 2024
mod Black Myth: Wukong - RE-UE4SS - Mod Loader and Debug Tool v.1.1 - 29 sierpnia 2024
mod Black Myth: Wukong - High CPU Priority v.Final - 1 września 2024
mod Black Myth: Wukong - AI Spawner v.1.1 - 6 listopada 2024
Wymagania sprzętowe gry Black Myth: Wukong:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 580, 130 GB HDD, Windows 10/11 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 5500, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce RTX 2060 / 8 GB Radeon RX 5700 XT, 130 GB SSD, Windows 10/11 64-bit.
Ultra wymagania sprzętowe:
(4K / RT) Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 5500, 32 GB RAM, karta grafiki 16 GB GeForce RTX 4080 Super, 130 GB SSD, Windows 10/11 64-bit.
Średnie Oceny:
Średnia z 12 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 420 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Przytłaczająco pozytywne"
Średnia z 858887 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Zbigniew Woźnicki
Recenzent GRYOnline.pl
2024.09.03
Black Myth: Wukong okazał się jedną z najlepszych gier, jakie można przejść w 2024 roku. Wyzwanie zostało odpowiednio wyważone, a całość uzupełnia efektowna oprawa graficzna. Studio Game Science nie ustrzegło się jednak wad technicznych.
kaczy316
Ekspert
2024.09.10
9,5 na 10, uważam że to odpowiednia ocena, wszystko mi w tej grze grało i śpiewało, pół punkta na minus za drzewko umiejętności, które na początku jest spoko, a potem w większości to mało przydatne rzeczy, a przynajmniej ja mam takie wrażenie, ale więcej w komentarzu.
zjazd
Ekspert
2024.09.01
Gra przypomina mi oldschoolowe slashery z PS2. Nawet ta korytarzowa eksploracja, a jakimś cudem udało się upchnąć pełno sekretnych bosów i itemów. Problem tej gry to tak naprawdę aspekty rozwoju postaci. Drzewka to pic na wodę, można spokojnie olać bo upgrade'y są symboliczne. Nowe bronie/crafting to tylko statsy, moveset jest dokładnie taki sam. Więc cała gra to spamowanie tego samego comba... ER ma setki broni i ile różnych animacji, a tutaj bieda. Bossowie są różni, niektórzy to nic specjalnego, a niektórzy świetny design. Z poziomem trudności jest tak samo czasem za pierwszym się przechodzi, czasem trzeba rozkminić walkę. Coś jest też z samym dodgem, spamowanie go jest efektywne i można unikać ciosów bez dobrego timingu. W soulsach zostaniemi trafieni jak nie będzie dobry timing, może chodzi o to jaki dystans dodge przemierza i jak mało staminy kosztuje. Lokacje są fajne, co dziwne 2 pierwsze są najgorsze więc dobrego pierwszego wrażenia nie ma. Pomimo wielu wad, dla mnie główna to brak różnych animacji/combo/itd nadal gra się fajnie. Gra raczej na raz, bo nie widzę sensu testowania innego buildu. Może siądzie ludziom co wykręcają coraz niższy czas przejścia. Może dodatek, bo przy takiej popularności pewnie wyjdzie naprawi te rzeczy i będzie świetny tytuł.
RoyalDaniel
Gracz
2025.08.25
Wbrew wielu opisom Wukongowi dość daleko do wielu elementów typowych dla Soulslików.Niemniej powinien on zadowolić fanów tego gatunku. Wylewający sie klimat chińskiej mitologii jest dużym plusem tej gry.Minusem zaś walka, która po dłuższym czasie nudzi. Ilość dostajemy Ci prawda kilka zaklęć, ale za to jedną broń z kilkoma ruchami.
Zawodowiec_M
Gracz
2025.02.21
Świetna gra, chociaż kilku bosów jest źle zaprojektowanych. Inni bossowie są zaprojektowani genialnie. Świetna gra. kropka. W pełni zasługuje na 9. Historia jest mroczna, ciekawie przedstawiona, animacje na koniec rozdziałów śliczne, gameplay wciągający. Polecam gorąco.
RafNex
Gracz
2024.09.25
No i skończyłem, a bardziej zmęczyłem XD.Na plus:-napewno oprawa audiowizualnaNa minus:-walka jednym typem oręża, przez całą grę, w tych czasach, mogę tylko nazwać upośledzeniem...-Niewidzialne ściany.-brak możliwości parowania ciosów, czy chociażby blokowania np. (zużywającego staminę), gdzie bossowie oczywiście to potrafią...-głowna postać, granie małpą, zupełnie do mnie nie przemawia.-fabuła jakaś tam jest, ale kto u nas, zna się na chińskiej mitologii, dla mnie obca...-niski poziom trudności, z wszystkich bossów, zapamiętałem tylko Erlanga, resztę zdeptałem bez zbędnych emocji...Nie dałbym tej grze tytułu GOTY, chociaż warto ja ograć. Dla mnie, gra na raz!Wolę jednak gry od From Software :)
Samael18
Gracz
2024.09.24
Gra epicka, Dbałość o szczegóły, klimat, bogato zdobione stroje, kultura wschodu, kolejny z niewielu przykładów jak powinna wyglądać gra komputerowa. Rozgrywka liniowa, brak mini mapy może na początku irytować,ale lokacje nie są jakoś przesadnie rozbudowane, idzie się po sznurku i każda ścieżka doprowadzi nas w określone miejsce,prędzej czy później. Produkcja wymaga mocnego sprzętu, jest to prawdziwa gra nextgen więc potrzeba mocny sprzęt. Jednym słowem prawdziwa gra stworzona w oparciu o materiał źródłowy, nie ma LGBT dziadostwa i sweet baby poprawności. Gra o mocnych fundamentach broni się sama, godna polecenia jak dla mnie kandydat do gry roku.
slawomir10
Gracz
2024.09.08
Gra bardzo dobra dla mnie amatora soulslików frustrująca jest walka z bossami.Dla zawodowców podobno łatwa??,Grafika z pełnym Path Tracing next genowa, na RTX 4090 z Dlss i FG średnio 100 klatek. Byłem sceptycznie nastawiony do tej chinskiej gry ale wciągnęła mnie
Minas Morgul
Gracz
2024.09.04
Powtórzę w większości to, co napisał NGD.Gra jest bardzo dobra, a 7,5 to ocena wysoka.Co ta gra robi dobrze:+ SFX jest fenomenalny+ design bossów bywa nierówny, ale zazwyczaj jest bardzo ciekawy .+ Animacje postaci również są fenomenalne. Na uwagę zasługuje fakt, jak wiele elementów w poszczególnych modelach pracuje niezależnie od siebie. To jedna z najlepszych implementacji animacji ruchu, jakie widziałem.+ buildmaking jest dobry. On naprawdę podnosi nam dps, jeśli odpowiednio ogarnie sie wszystkie synergie. Problemem jest to, że opisy umiejętności i wewnętrzne odniesienia są tak niejasne, że spędziłem wczoraj godzinę kolorując sobie i rozrysowujac, co z jakiego drzewka wchodzi w synergię z czym. Bardzo trudno jest się poruszać w tym intuicyjnie.+ fajny system craftingu, pozwalający na dodatkowe synergie.+ dobry motyw z koniecznoscia planowania zasobów i budowania pokładów własnej cierpliwości. Walki mnie raczej nie frustrowały.- okropny level design. Za to gra traci cały punkt. A i wydaje mi się, że jeśli wywalić zimową lokację, to straciłaby z pół punktu. Niewidzialne ściany i brak punktów orientacyjnych ogromnie frustruje.- walka, pomimo, że mechanicznie przyjemna, to dość monotonna. Ta gra nie jest do końca ani soulsem, ani god of warem. W tych pierwszych mamy różne typy ciosów - umiejętności specjalne, ataki z rozbiegu, viscerale itp. Tu niby też jest to rozgraniczenie, ale i tak optymalnym sposobem jest krótkie combo + silny atak na koniec. Gra się tak samo. Nie jest to też typowy slasher, gdzie właśnie nacisk stawiany jest na combosy i ich zróżnicowanie. Gra idzie tu swoją drogą. Przywitałbym tu kilka rozwiązań ze Stellara lub Lies of P. Na plus zasługuje to, że nawet mimo zmudnej formuły, każdego bossa trzeba się nauczyć osobno i dzięki temu walki nie są do końca takie same.- miejscami straszne dropy wydajności, gdy np. staniemy przy wodospadzie.- wydaje mi się, że gra albo ma lekki problem z responsywnością, albo niedostatecznie dobrze komunikuje kolejkowanie akcji. A to nie odpali się tykwa, a to umiejętność. W samej walce i w unikach nie miałem jednak problemów.Generalnie uważam, że gra jest dobra, nawet bardzo dobra, ale ma kilka bardzo POWAŻNYCH problemów. Dałbym 7/10, ale daję pół punkcika na zachętę, że jest to jednak świeża produkcja tego studia. Wydaje mi się, że próbowali osiągnąć nieco za dużo na raz, stąd niestety wpada kilka minusów. Ogólnie jednak tytuł wnosi nieco świeżości i jest raczej solidny.
Roburx
Gracz
2024.08.31
Przerost formy nad treścią ! Wszędzie niewidzialne ściany i bosy z d... z takimi hitboxami że można się posr... Chcieli być lepsi niż Elden Ring, a wyszedł im słaby wyrób soulsopodobny :). Ta cała gra mi przypomina fragment filmu "Sekmisja", gdzie bohaterowie wychodzą z bunkra na powierzchnie i myślą, że są na jakimś pogorzelisku a to był tylko obraz, w który Maks przywalił łbem :) - tu jest tak w 98 % tego co widać na ekranie, a najgorsze jest to że w niektóre miejsca można jednak wejść.. Co z tego że ładne, jak to w większości tło. A o VI rozdziale trzeba jak najszybciej zapomnieć !!!
NewGravedigger
Gracz
2024.08.30
Ja sobie daję na wstrzymanie, bo mnie zanudziła.Jestem na bosie z 4 poziomu, myślę że mogę powiedzieć co nieco.Gra jest ładna, nadal jednak nie uważam, żeby korytarzówka wymagała aż takiej mocy, jakiej chce ta gra.IMHO gierka straszliwie nierówna, boz jednej strony ładna, z drugiej tak graficznie monotonna, że aż sam się dziwiłem jak jednocześnie mogą występować te dwa elementy. Tzn. mamy przed sobą np. przepiękny kompleks świątyń, z perfekcyjnymi detalami, jednak wszystkie świątynie wyglądają tak samo, a sama paleta barw jest monochromatyczna, przez co nie sposób docenić wizualiów.Walka - z jednej strony mamy dosyć rozbudowany system, który jednak ma pewne rzeczy lepsze od innych, przez co korzystamy tylko z nich i tłuczemy te same kombosy przez x godzin.Ogromna ilość duchów - jednak ich rozbudowanie kosztuje tez ogromne środki, przez co korzystamy z max 5. Przełączanie się pomiędzy nimi resetuje ich naładowanie, więc nie ma mowy o testowaniu poszczególnych duszków na przeciwnikach.Zaklęcia - niby mają pomagać i są całkiem fajne, ale wymagają rozbudowania iskrami, przez co też siedzimy tak naprawdę na jednej kombinacji zaklęć. To co mi sie NIE podoba, to to, że w momencie ich rzucania przeciwnik potrafi nas wytrącić, przez co nie mamy ani zakęcia, ani many. Druga rzecz to to, że po połowie gry bossowie są tak naprawdę odporni na zaklęcia np. zatrzymania czy odbicia, albo poruszają się tak szybko, że nie mogą ich dogonić duplikaty. Samej many jest też mało i nie rozumiem dlaczego są tylko 2 sposoby na jej uzupełnienie - a nie ma np. jakiegoś toniku czy czegoś.Bronie i pancerze - ładne, ale jest ich mało, a ich ulepszenie kosztuje krocie, przez co nie ma np. możliwości ubrania czegoś pasującego do bossa, bo co z tego, że np. ma odporność na truciznę, skoro sama obrona jest mniejsza, niż nasz codzienny pancerz.Bossowie - niektórzy bardzo fajni, ale niektórzy totalnie i kompletnie przegięci w dizajnie. Chodzi mi o tych, którzy mają wysoko położoną głowę np. biały smok, której nie sposób trafić, którzy teleportują się z miejsca na miejsce, i ten jeden, którego cutscenka zabiera nam 3/4 życia. To już jest zły design.Kamera w ciasnych miejsca oczywiście nie daje rady.W niektórych sytuacjach mam wrażenie, że postać nie reaguje na klawisze leczenia i odskoku.Nie rozumiem systemu lewelowania. Mam chyba 80 poziom i nawet nie jestem w połowie wszystkich iskier - a zwłaszcza tych punktów, które wymagają 2 iskier. Czyli np. ta dodatkowa forma nie jest u mnie w ogóle ulepszona. Tak samo nie mam żadnych innych stylów walki. W późniejszych poziomach dostaje się nowy punkt już bardzo rzadko.Jeśli chodzi o design poziomów to 1 ssie, 2 jest lepszy, 3 jest już bardzo fajny i 4 też daje radę. Czyli jak się nam pierwszy nie podoba, to warto dać szansę i iść dalej.
pabblopl
Gracz
2024.08.28
Gra jest bardzo dobra, zróżnicowana graficznie z mnogością bossów i mobów, lekko gorzej w szóstym rozdziale, ale jak na nieznane studio to naprawdę szacunek, graficznie majstersztyk, drugi rozdział wygląda jak demo silnika unreal 5 te w skalnych klimatach, super, wreszcie jakaś nowa jakość w grafice.
Ocena STEAM
Przytłaczająco pozytywne (858 887)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
Ocena OpenCritic
86% rekomendacji (90)
Metro GameCentral
Tom's Guide
Tony Polanco
IGN
Mitchell Saltzman
Windows Central
Brendan Lowry
God is a Geek
Mick Fraser
matig98552463e4 Legionista
Łatwo nie jest , nie mogę z 1 rozdziału wyjsc.
RafNex Pretorianin
Gdyby ktoś chciał włączyć HDR, czego oficjalnie gra nie wspiera, to poniżej podaję ustawienia, z czego wartość w ostatniej linijce, można sobie wpisać według parametrów waszego monitora lub tv. Ja akurat dla swojego Oleda, wpisałem 1100, ale dla mniej jasnych Oledów można wpisać np. 750, lub też dużo więcej, jak macie np. bardzo jasnego Mini Leda, QLeda itp. Natomiast wartość w linijce Display Color Gamut, jest na Rec.2020, czyli 2, to też można sobie wpisać według osobistych preferencji gdzie np.:
1-to DCI-P3, D65
2-to Rec2020 / BT2020, D65
Przejdź do C:\Users\NazwaUżytkownika\AppData\Local\b1\Saved\Config\Windows i otwórz plik Engine.ini. za pomocą notatnika. Przewiń na sam dół i wklej podane wartości, potem zapisz zmianę w pliku i wyjdź.
[SystemSettings]
r.AllowHDR=1
r.HDR.EnableHDROutput=1
r.HDR.Display.OutputDevice=5
r.HDR.Display.ColorGamut=2
r.HDR.UI.CompositeMode=1
r.FullScreenMode=0
r.HDR.UI.Level=1.5
r.HDR.Display.MidLuminance=54
r.HDR.Display.MaxLuminance=1100
RoyalDaniel Legionista
Wbrew wielu opisom Wukongowi dość daleko do wielu elementów typowych dla Soulslików.
Niemniej powinien on zadowolić fanów tego gatunku.
Wylewający sie klimat chińskiej mitologii jest dużym plusem tej gry.
Minusem zaś walka, która po dłuższym czasie nudzi. Ilość dostajemy Ci prawda kilka zaklęć, ale za to jedną broń z kilkoma ruchami.