Wyszukiwarka gier
Becoming Saint

Becoming Saint

PC
po premierze

Data wydania: 15 lipca 2025

Strategiczne, Roguelike, Średniowiecze, 2D, Indie, Religijne, Auto battler, Singleplayer

Nietuzinkowa gra strategiczna z elementami roguelike, w której przejmujemy kontrolę nad średniowieczną świętą. W Becoming Saint przemierzamy XIV-wieczną Italię i nawracamy na swoją doktrynę miasto po mieście, tocząc z przeciwnikami naszej wiary pojedynki w stylu auto battlera.

7.8

Steam

OCEŃ
Oceny

Platformy:

PC Windows

PC WindowsAngielskie napisy

Producent: Open Lab Games

Wydawca: Firesquid Games

Ograniczenia wiekowe: 12+

Projekty niezależnego włoskiego studia Open Lab Games cechują się nietuzinkowym podejściem do reprezentowanych przez siebie gatunków i podejmowanych tematów. Zespół mający w portfolio sportowe gry w konwencji visual novel, czyli Football Drama i Roller Drama, opracował produkcję pozwalającą nam zostać… świętymi z Asyżu. Mowa o strategii Becoming Saint, wzbogaconej o elementy roguelike’a i auto battlera.

Gameplay

W Becoming Saint akcję oglądamy z lotu ptaka.

Początek świętego żywota

Tytuł przenosi nas do średniowiecznej (a dokładnie XIV-wiecznej) Italii. Rozgrywkę rozpoczynamy od procesu kreacji głównej bohaterki. Pochodzącą z Asyżu protagonistkę możemy w dość dużym stopniu dostosować do indywidualnych preferencji, wybierając jej zwierzęcego pupila, ustalając podstawy doktryny, którą będzie rozpowszechniać, a także ustawiając jej osobowość.

Nawracanie Italii

Naszym nadrzędnym celem w Becoming Saint jest eksploracja Italii i nawracanie mieszkańców tej krainy, miasto po mieście. Kolejne cele podróży dobieramy z poziomu mapy świata gry, a po drodze bierzemy udział w losowych wydarzeniach oraz dbamy o potrzeby podążających za nami ludzi, na czele z ich wyżywieniem.

Czytaj więcej

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Becoming Saint:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-2120 / AMD FX 4100, 4 GB RAM, karta graficzna 1 GB GeForce GTX 650 / 1 GB Radeon HD 7750, 1.5 GB HDD, Windows 10.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-11370H / AMD Ryzen 3 3200G, 8 GB RAM, karta graficzna Intel Iris Xe / Radeon RX Vega 8, 1.5 GB HDD, Windows 11.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.8

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 156 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

7.8

W większości pozytywne (156)

[title]

Główne zalety gry

  • Unikalny koncept i sceneria: Gra oferuje oryginalny pomysł na szerzenie kultu w średniowiecznych Włoszech, co użytkownicy uznają za intrygujące i zabawne.
  • Sztuka i prezentacja: Wiele recenzji chwali urokliwy styl artystyczny gry oraz muzykę, co przyczynia się do przyjemnego doświadczenia estetycznego.
  • Humor i osobowość: Użytkownicy doceniają humor zawarty w rozgrywce, szczególnie w procesie podejmowania decyzji oraz w osobliwych wydarzeniach.
  • Uproszczona rozgrywka: Gra jest postrzegana jako dostępna dla tych, którzy mogą nie być biegli w grach strategicznych w czasie rzeczywistym (RTS), z uproszczonym podejściem, które może być przyjemne.
  • Interesujące mechaniki: Mechaniki wyboru doktryn i zarządzania zwolennikami są zauważane jako ciekawe, a niektórzy recenzenci podkreślają angażujące aspekty zarządzania zasobami.

Główne wady gry

  • Płytka głębokość rozgrywki: Wiele osób wyraża, że rozgrywka brakuje długoterminowej głębokości, z relatywnie krótkimi sesjami (około dwóch godzin) i ograniczoną powtarzalnością.
  • Problemy z walką: Mechaniki walki taktycznej są krytykowane za to, że są nieporadne i frustrujące, z słabą sztuczną inteligencją i nieodpowiednimi kontrolami jednostek. Użytkownicy często uznają bitwy za nużące lub nadmiernie powtarzalne.
  • Brak klarowności: Kilka recenzji wspomina, że cele i mechaniki gry nie są jasno wyjaśnione, co prowadzi do zamieszania co do skutecznego postępu.
  • Ograniczone opcje trudności: Użytkownicy zauważają brak trudniejszych poziomów trudności, które mogłyby zapewnić większe wyzwanie i różnorodność w doświadczeniu rozgrywki.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Głębsze mechaniki taktyczne: Recenzenci sugerują, że system walki mógłby skorzystać na większej głębokości i klarowności, w tym wyraźniejszych korzyściach związanych z terenem i zdolnościami jednostek.
  • Bardziej angażujące wydarzenia: Użytkownicy wyrażają pragnienie większej liczby losowych wydarzeń lub zmienności w rozgrywce, aby zwiększyć powtarzalność.
  • Ulepszone opcje zarządzania: Niektórzy gracze czują, że gra mogłaby oferować większą kontrolę nad gospodarką i zarządzaniem zwolennikami, co pozwoliłoby na podejmowanie strategicznych decyzji, które mają znaczenie.
  • Rozszerzona zawartość: Istnieje ogólny konsensus, że gra skorzystałaby na dodatkowej zawartości, takiej jak bardziej zróżnicowane wyzwania, wydarzenia i być może bardziej złożone dylematy moralne w podejmowaniu decyzji.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż "Becoming Saint" ma swoje mocne strony w kreatywności i urokliwości, wielu graczy czuje, że brakuje jej głębokości i dopracowania niezbędnego do długotrwałego zaangażowania.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl