Recenzje gry Arma III

Recenzja kampanii East Wind do gry ArmA III - singiel z klasą
gramy dalej25 kwietnia 2014
Po 8 miesiącach oczekiwania Bohemia Interactive nadrobiła zaległości i ukończyła prace nad kampanią do trzeciej części serii ArmA. Sprawdzamy, czy warto było czekać.

Recenzja gry ArmA III - wizualnie piękna, ale pozbawiona treści
recenzja gry12 września 2013
ArmA III serwuje wielką grecką wyspę, piękną grafikę i najlepsze w historii serii animacje – pod tymi urokliwymi elementami kryje się jednak produkt nie do końca znający swoją tożsamość.
Zapowiedzi gry Arma III

Gra Arma III - testujemy wersję alpha militarnego sandboksa
zapowiedź gry12 marca 2013
Testujemy wczesną wersję Army III – najnowszego dzieła studia Bohemia Interactive. Już teraz można mówić o ogromnym skoku jakościowym serii. Militarny symulator z Czech zapowiada się świetnie.

ArmA III na gamescomie - symulator pola walki coraz bliższy doskonałości
zapowiedź gry19 sierpnia 2012
Obecnie studiu Bohemia Interactive mówi się głównie w kontekście DayZ, mimo to że główną marką zespołu pozostaje ArmA a podczas gamescomu odwiedziliśmy Czechów by obejrzeć trzecią część tego cyklu.
Przeczytaj również:

Recenzja System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - bezkompromisowa wierność oryginałowi
recenzja gry11 lipca 2025
Nowa wersja System Shocka 2 już nie próbuje udawać remake’u. To solidny remaster, który pozwala bezproblemowo doświadczyć jednej z najlepszych gier w historii – z całą jej surowością, ale też urokiem produkcji z lat 90.

Recenzja gry System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - bezkompromisowa wierność oryginałowi
recenzja gry9 lipca 2025
Nowa wersja System Shocka 2 już nie próbuje udawać remake’u. To solidny remaster, który pozwala bezproblemowo doświadczyć jednej z najlepszych gier w historii – z całą jej surowością, ale też urokiem produkcji z lat 90.

Recenzja FBC: Firebreak. Wybrakowany coop, który zamiast o Control przypomina o Redfallu
recenzja gry24 czerwca 2025
FBC: Firebreak to ewidentnie jakiś eksperyment, próba stworzenia gry multiplayerowej przez speców od fabularnych doświadczeń singlowych ze studia Remedy. Można się było więc spodziewać, że nie wszystko od razu tu „kliknie”. No i nie kliknęło…