Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
Doom Eternal
Doom Eternal
Doom Eternal Game Box

Najciekawsze materiały do: Doom Eternal

Doom Eternal - poradnik do gry
Doom Eternal - poradnik do gry

poradnik do gry24 marca 2020

Poradnik do Doom Eternal to kompendium wiedzy o tej produkcji. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje o rozgrywce oraz zapoznasz się z trybami gier. Całość uzupełnia aneks z opisem sterowania i wymagań, a także dział najczęściej zadawanych pytań.

Recenzja gry Doom Eternal – demon tkwi w szczegółach
Recenzja gry Doom Eternal – demon tkwi w szczegółach

recenzja gry17 marca 2020

Światowa premiera 20 marca 2020. Doom Eternal ulepsza i dodaje do poprzedniej odsłony tyle, że momentami aż przesadza. Na szczęście w kwestii eksterminacji demonów nadal nie ma sobie równych. W tej konkurencji Slayer oferuje „wieczną” gwarancję jakości.

Doom Eternal w Xbox Game Pass już oficjalnie
Doom Eternal w Xbox Game Pass już oficjalnie

wiadomość24 września 2020

W następnym miesiącu posiadacze abonamentu Xbox Game Pass na konsolach będą mogli ogrywać Doom Eternal. Subskrybenci usługi na pecetach na dostęp do gry poczekają nieco dłużej.

RTX 3080 pokazuje pazury – ponad 100 fps w Doom Eternal w 4K
RTX 3080 pokazuje pazury – ponad 100 fps w Doom Eternal w 4K

wiadomość4 września 2020

Nvidia pochwaliła się wydajnością karty GeForce RTX 3080 w grze Doom Eternal. W rozdzielczości 4K omawiany układ graficzny oferuje w strzelance id Software ponad 100 klatek animacji na sekundę, a licznik fps często pokazuje wartości jeszcze wyższe – np. 130 czy 150.

Doom Eternal: The Ancient Gods – data premiery i zwiastun fabularnego DLC
Doom Eternal: The Ancient Gods – data premiery i zwiastun fabularnego DLC

wiadomość27 sierpnia 2020

Podczas pokazu Opening Night Live 2020, otwierającego targi gamescom, zaprezentowano pełny zwiastun Doom Eternal: The Ancient Gods, czyli pierwszego fabularnego DLC do gry studia id Software. Poznaliśmy również datę premiery.

PS4
PC
XONE
Switch
PS5
XSX
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.03.2020 10:28
15
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany1191507
24
Legend

>Alex uważa grę za 10/10 i grę stulecia
>Ktoś ma inne zdanie
>Alex wyskakuje z tekstem że nie gra się bez HDR bo HDR zmienia wszystko w grze (mechanikę, muzykę, gameplay no wszystko)

Wszystko się zgadza w wątku o grze aaa.

A nie, brakuje jeszcze Hydro zntekstem, że powinien być zakaz grania w takie gry w rozdzielczości niższej niż 4k albo bez VR.

post wyedytowany przez zanonimizowany1191507 2020-03-22 10:29:32
21.03.2020 18:33
matib1012
10
odpowiedz
1 odpowiedź
matib1012
7
Legionista
6.5

Po kilku godzinach gry stwierdzam że jest to moje największe rozczarowanie z jakim musiałem się zmierzyć w przeciągu ostatnich kilku lat. Pierwsze wrażenie jest naprawdę obiecujące i gra wciąga przez te powiedzmy pierwsze 30 minut ale potem jest już coraz gorzej. Doom Eternal to po prostu dziwaczne połączenie Fortnita, Portala i parkouru z Dying Light. Serio, w grze jest za dużo elementów logicznych, a żeby przejść dalej twórcy zmuszają nas do skakania po poręczach, używania double jumpa i dasha żeby złapać się sciany jak jakiś Spider Man. Owszem, takie elementy w grach są potrzebne ale nie do jasnej anielki w Doomie gdzie najważniejsze jest zabijanie! Ale do frustracji nie przyczynia się jedynie to, ooo nie. Chyba najgorszą rzeczą jaką zrobiło ID Software było zmniejszenie ilości amunicji do poziomu dosłownie jednego i pół magazynka. Nie da się po prostu cieszyć z zabijania bo po 20 sekundach chaosu na ekranie jesteś zmuszony uciekać w pogoni za amunicją. Wspomniałem o chaosie, ano owszem były momenty w których byłem dosłownie zasypany ilością treści która działa sie na monitorze. Do chaosu przyczynia się również bardzo nieczytelny HUD i ilość wyposażenia którym jesteśmy obdarzeni. Doceniam pomysł dodania miotacza ognia albo krwawej pięści ale to jest po prostu zbyt dużo pomysłów które upchnięte są na siłę i powodują frustrację bo twórcy praktycznie zmuszają nas do używania ich bo bez nich będzie ciężko sobie poradzić z hordą demonów. Dodając to do gry mam wrażenie że twórcy kompletnie zapomnieli o najważniejszym, czyli o giwerach. Ich po prostu nie czuć. Nie mają kopa, ciągle brakuje do nich amunicji i są najzwyczajniej w świecie nudne. Podsumowując recenzję w podpunktach:
+oprawa audiowizualna
+rozbudowywana historia Slayera
+modele demonów są na bardzo wysokim poziomie

-puste strzelanie które nie daje satysfakcji
-zbyt duża ilość pomysłów, zagadek i wyposażenia które na siłe zostały upchnięte i zamiast dawać zabawe frustrują
-parkour parkour i jeszcze raz parkour, kto na to wpadł?
-design poziomów mimo że graficznie piękny tak gameplayowo w kółko zmusza do parkoura i rozwiązywania zagadek
-AI demonów jest gorsze niż to w Doomie 2016, demony po prostu w ciebie wbiegają albo zabijają się same
-ILOŚĆ AMUNICJI A RACZEJ JEJ BRAK - NA LITOŚĆ BOSKĄ TO DYNAMICZNY SHOOTER A NIE BATTLE ROYALE
-polski dubbing woła o pomstę do nieba
-źle zbalansowane obrażenia i wytrzymałość demonów, żeby zabić prostego Zombiaka trzeba czasami wystrzelać 3 pociski ze strzelby (trafione!) które niestety są na wagę złota.
Do mojej recenzji pewnie możnaby dodać jeszcze wiele innych lepszych lub gorszych stron. Finalnie mogę powiedzieć że jest to gra w skórze Dooma która straciła ducha pierwowzoru na rzecz debilnego skakania, zagadek i po prostu frustrującego gameplayu.

27.04.2020 22:08
mubio1888
odpowiedz
1 odpowiedź
mubio1888
71
Generał
9.5

Jeśli podobał ci się poprzedni Doom to myślę że Eternal możesz kupować w ciemno

Plusy
+Długa kampania (jeśli się nie spieszysz i eksplorujesz to spokojnie zajmie ci to około 20 godzin, może nawet ponad 20)
+Świetna optymalizacja
+Elementy platformowe urozmaicają rozgrywkę
+Duże i dobrze zaprojektowane poziomy
+Tona znajdziek
+Satysfakcjonujące strzelanie, wykańczanie potworów
+Trudniejsza i bardziej wymagająca niż poprzednia część

Minusy
-Gdy trafimy na nieduże pomieszczenie i zespawnuje dużo wrogów zarówno silnych jak i słabych to gra staje się chaotyczna, musimy biegać i skakać jak małpa w kółko, przecinać słabiaków piłą dla amunicji i punktować potężne potwory

-%^&*@ Najeźdźcy! potrafią napsuć sporo krwi, szczególnie na początku kampanii, niedoświadczonym graczom sprawią sporo kłopotów (nie działa na nich ani bfg ani tygiel)

-Pod koniec gra staje się mocno wymagająca (2 ostatnie misje z bossami, do przedostatniej misji podchodziłem kilka razy bo zazwyczaj pod koniec ginąłem, w ostatniej misji potężnych przeciwników jest od groma, z bossem też walczyłem dobre 10 minut ale nie zginąłem ani razu (współczuję ludziom którzy będą robić dwie ostatnie misje na padzie)

Polecam i czekam na rozszerzenia do kampanii, mam nadzieję że nie będą to pierdoły na pół godziny czy godzinę tylko coś solidnego

post wyedytowany przez mubio1888 2020-04-27 22:15:58
29.04.2020 19:45
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Tweety32
106
Konsul
6.5

Za Marauderów gra dostaje mega minusa. To jest po prostu żart. Zupełnie rozwala tempo rozgrywki, nagle trzeba się 10 minut chrzanić z jednym wrogiem, czekając na okienko kiedy można raz strzelić.
Cała reszta świetna, ale ten minus tak psuje cały obraz, że nie chce się w to grać.

02.05.2020 17:50
1
odpowiedz
1 odpowiedź
joe1chip
43
Konsul

Chyba raczej wolałbym wypróbować zagranie w Rage 2 niż w Dooma Eternal. Mam wrażenie, że jest ciekawsza.

post wyedytowany przez joe1chip 2020-05-02 17:50:35
03.05.2020 20:00
😒
1
odpowiedz
shadow2323
15
Centurion

Szkoda że nie ktoś nie wpadł na pomysł że, nie każdy chce grać z polskim dubbingiem. Chcialem spróbować zagrać w DOOM'a na konsoli ,ale brak mozliwosci zmiany dubbingu z PL na ENG spowodował u mnie krwotok z uszu. Powinna byc też opcja wyłączenia tych kolorowych amunicji ,pancerza,zdrowia wylatujących z przeciwników.
Tak czy inaczej dobra gra, ale jednak w niektórych aspektach poprzednia gra z serii wypadła lepiej. Najbardziej spodobał mi się tzw. "system zniszczalnych demonów".

post wyedytowany przez shadow2323 2020-05-03 20:05:26
07.05.2020 20:22
👍
odpowiedz
Sm.
2
Junior

Świetna klasyczna strzelanka, gdzie liczy się tylko frajda ze strzelania i siekania kolejnych przeciwników. Na początku wydawało się, że klimat jest gorszy od DOOM'a z 2016r, ale jednak nie - jest lepiej.

Rozgrywka jest bardziej urozmaicona, szybsza, brutalniejsza i trudniejsza do przejścia. Wyjaśnia się wiele wątków fabularnych i jak ktoś chce się wczytać w historię piekła i DOOM SLAYERA, to naprawdę warto.

Od strony technicznej - majstersztyk. Co prawda widziałem lepszą grafikę, ale twórcy poszli na sensowny kompromis miedzy jakością i szybkością rozgrywki. Lokacje są ładne i cieszą oczy - ogrywałem na RX 580 8GB, 16GB RAM, R5 1600X, najwyższe detale 1080p i średnia klatek wynosiła powyżej 100. Wszystkiego doprawia świetna muzyka Micka Gordona, choć nie tak dobra jak w 2016r.

Na plus można zaliczyć też liczne sekrety i kolekcjonerskie duperele.

Podsumowując - bawiłem się świetnie i z wielką chęcią będę czekał na DLC.

Grywalność 10/10
Grafika 7,5/10
Muzyka 9/10

Ocena końcowa 9,5/10

post wyedytowany przez Sm. 2020-05-07 20:24:05
07.05.2020 21:52
odpowiedz
futureman16
46
Senator
3.0

Najgorszy doom nie ukończyłem. Elementy zręcznościowe na minus. Sieczka haos monotonia. Nie polecam jedna z najgorszych gier ostatnich 12 miesięcy w które grałem. Wersja ps4.

09.05.2020 01:42
odpowiedz
7 odpowiedzi
sito18
3
Junior

Niestety??. Prawda jest taka. Tylko DOOM z 2005 roku ma klimat. Co z tego, że ładna grafika i pełno bajerów jak nie czuć klimatu. Brak poczucia zaszczucia, niepewności i strachu. Mam wrażenie, że gra była robiona pod młodych odbiorców, którzy nie grali w DOOM z 2005. A szkoda bo to powinien być wyznacznik do kolejnych tytułów. Bardzo martwi fakt, że twórcy o tym zapomnieli!

11.05.2020 18:51
odpowiedz
zielok
1
Junior

najlepszy doom i tyle , koniec tematu

13.05.2020 18:44
odpowiedz
abyx9229
2
Junior
9.0

Mam problem z doom eternal. Nie mam dźwięku w dialogach. Wie ktoś może o co w tym chodzi?
Mam corei5 8300 i geforce gtx1050 ti, 16gb ram. Słuchawki bezprzewodowe co prawda, ale jak podłączę cokolwiek innego to nie ma różnicy.
Ogólnie poza tym to gierka spoko. Mam oryginał.

15.05.2020 21:50
Ziomaletto1
odpowiedz
Ziomaletto1
38
Konsul

To ładnie dowalili z tą aktualizacją. Jeszcze wczoraj wieczorem wszystko działało poprawnie, dziś wszystko się ładuje, a gdy ma się pojawić okno z łączeniem z serwerami Bethesdy... czarny ekran. I nic, czeka się 5 minut i dalej żadne okno się nie wyświetla. Nie wiem, czy to wina tego nowego Denuvo Anti-Cheat, ale ta aktualizacja z pewnością więcej zepsuła niż naprawiła. Good job, id Software.

15.05.2020 22:23
😡
1
odpowiedz
bolek2018
29
Generał

No cóż anti-cheat na dobre zwalił grę. Radzę refundować ja jeszcze zdążyłem oddać to gów**. Bo tak tylko można to teraz nazwać po aktualizacji !

16.05.2020 07:45
odpowiedz
bolek2018
29
Generał
Wideo

To cała prawda jak oni traktują ludzi i wciskają kit o przejrzystości zabezpieczenia (nie można go w żaden sposób usunąć i jest wymagany bezwzględnie do uruchomienia gry) ale najgorsze jakie to niesie poważne zagrożenia dla systemu:

https://youtu.be/NYxLBhOgwYg

post wyedytowany przez bolek2018 2020-05-16 07:51:09
16.05.2020 20:28
mirko81
17.05.2020 18:08
odpowiedz
blade 3333
76
Pretorianin

Jak bethesda będzie takie praktyki stosowała ani dlc doom eternal ani nowych gier nikt nie kupi bo już każdy będzie wiedział że może być denuvo anti cheat.Jak tej aktułalizacji nie usuną to będą mieli problem większy niż użytkownicy.Nie można wmuszać czegoś żeby zagrać w grę usuniesz denuvo nie może zagrać w doom eternal.Nie mówiąć że hakerzy mogą się wpieprzyć łatwo po instalacji tego programu to raz się ludzie tak wypowiadają 2. spowolnia grę 3.Nie wiadomo czy windowsa nie schrzani na twoim kompie i potem męcz się człowieku.Nie kupować gier bethesedy wtedy zrozumieją jak dostaną po kieszeni bo wmuszają coś żeby zagrać w grę.

18.05.2020 18:14
odpowiedz
Romeoroman
17
Centurion
Wideo

Moje wielkie rozczarowanie po świetnej edycji z 2016 oczekiwałem czegoś jeszcze lepszego jednak gra to czysty chaos nawet od normalnego poziomu trudności reakcje musimy mieć niesamowite, przez co całość potrafi nużyć i w dodatku irytujące elementy zręcznościowe w FPS? nie wiem kto to wymyślił gra ma naprawdę wiele elementów fajne zrobionych ale to wszystko jakoś się rozmywa zapraszam https://www.youtube.com/watch?v=0dHvQjSnUvE&list=PLI2HRQC_mAWQxUdAabIQimDjemi3iG92b

21.05.2020 13:24
😁
odpowiedz
bolek2018
29
Generał

Maja usunąć Denuvo anti-cheat dzisiaj albo jutro ale jednak słuchy dochodzą że to wróci potem "poprawione" więc chyba jednak na nic się zdały prośby i groźby społeczności.
Denuvo anti-tamper oczywiście zostaje by "chronić" przyszłe dlc...

post wyedytowany przez bolek2018 2020-05-21 13:25:15
08.06.2020 09:20
bialypc
😜
odpowiedz
bialypc
31
Legionista
Image
9.5

Świetna gra z przerażającym królikiem z "Monty Python i Święty Graal" sami zobaczcie, po prawej stronie okładki.

24.06.2020 23:44
👎
1
odpowiedz
1 odpowiedź
BISHOPAFOL
10
Legionista

Niestety popieram w 100% użytkownika matib1012. Przykro powiedzieć nawet że ta gra nosi miano kontynuacji. To nawet nie jest FPS, to jest gra opracowana wyłącznie z myslą o graniu na padzie a nie klawiaturze i myszce. Kupiłem na premierę wersję na Xbox One X i na komputer żeby pograć hardkorowo jak na klasyka przystało, ale jak się potem okazało przy tych debilnych parkurach bez pada ani rusz to musiałem się pożegnać z klawą i mychą na rzecz pada. Gra ma przykry gameplay polegający na unicestwianiu niemilców wyłącznie na arenach a poza nimi nic się nie dzieje. Zbieranie znajdziek nie daje satysfakcji bo i tak je zaraz stracisz. Areny trzeba bez końca powtarzać w przypadku porażki nawet na samym końcu walki z ostatnim przeciwnikiem. W tej grze takie bronie co maja celowniki optyczne to nieporozumienie, na nikogo się tam nie można zasadzić. Właściwie powinno się atakować wyłącznie w pełnym zwarciu i z odległości 1m. Jak wspomniałem na początku gra nie jest FPSem tylko parkuro skakanką - po prostu platformówką. Co do zabezpieczeń dodanych to nie wiem co to za syf ale i tak nie gram w multi więc mi to lotto. Kupiłem tylko dla kampanii single i nie mogę jej przejść bo mnie zniechęca. Te areny wyzwań to już zupełnie porażka, po niepowodzeniu znikają i jeszcze na domiar złego tracisz i tak liche zasoby. Rozumiem że ideą twórców było aby nie nosić przy sobie arsenału z setkami magazynków ale 14 sztuk amunicji po mega super giga ulepszeniach do strzelby to przegięcie. Wolałbym biegać z mieczem lub toporem. Po kilku miesiącach mogę spokojnie dać ocenę na poziomie 5.0 Niestety to nie jest żaden oldschool jakim się ta gra reklamowała, zmarnowany potencjał i obietnice, wielka szkoda.

post wyedytowany przez BISHOPAFOL 2020-06-24 23:49:19
03.08.2020 12:15
Ziomaletto1
odpowiedz
Ziomaletto1
38
Konsul

Swoją drogą, takie małe pytanie, kto uznał, że dobrym pomysłem jest nerf BFG?
Tutaj nawet Barona nie da się załatwić jednym strzałem, chociaż w poprzedniczce było to najbardziej możliwe.

"More balanced Doom experience, my ass."

04.08.2020 15:40
NewGravedigger
odpowiedz
NewGravedigger
141
spokooj grabarza
6.0

Hmm, początkowo się odbiłem z uwagi na minimalną ilość amunicji, po kilku godzinach uznałem, że gra jest calkiem ok, by w poziomach po marsie stwierdzić, że gra jest średnia. Momentami na ekranie jest całkowity chaos, przeciwnicy biegną na ciebie na chama i potrafią przyszpilić gracza do ściany bez możliwości ruchu. Recykling potworów jest koszmarny, szczególnie tego penisa z tarczą, który jest wciskany co 40 minut i wydaje mi się, że z każdym razem jest coraz bardziej agresywny.

Znajdźki na początku są fajne ale w polowie gry i tak nie ma po co tego zbierać. POdobnie modernizacje broni, czy ktoś naprawę przełącza je na bieżąco w tym całym chaosie? Przecież głównym schematem każdej walki jest najpierw zabijanie najsilniejszych, nagle pojawiają się jeszcze silniejsze potwory, biegasz po mapie szukając amunicji albo paliwa do piły, a bardziej apteczek.

Całkowicie nietrafionym pomysłem są te jednorazowe starcia w określonym czasie. Nie wiem po co to komu. Specjalne areny są calkiem fajne ale co z tego, skoro sprowadzają się one do walki z bossami, których już wcześniej pokonaliśmy.

05.08.2020 23:23
Hauka
😡
odpowiedz
Hauka
71
Pretorianin

siemka mam problem z doom eternal, posiadam wersje na bethesda net launcher, i gra nie chcę się włączyć. pragnę zaznaczyć że wygląda nawet na to że nie mogę POBRAĆ NAWET ŻADNYCH updatów. +poza kartą graficzną wszystko jest OK.

14.08.2020 11:00
odpowiedz
Ostateczna Wyrocznia
2
Pretorianin

Zaczalem w momencie premiery i jeszcze nie skonczylem. Najwieksze rozczarowanie ubieglego roku, zamiast wymyslec nowych przeciwnikow , nowe bronie, dostalem praktycznie to samo tyle ze z lepszymi strukturami i opcją skakania po scianach. Wolalbym juz remake Doom 3 , mieszanke dreszczowca i rozwalki i to uczucie gdy ma sie co chwile mokro w gaciach.

17.08.2020 18:40
Metaverse
odpowiedz
Metaverse
20
Generał
8.5

Odbilem sie na poczatku i dopiero teraz skonczylem. Genialnie zrobiona walka, swietny klimat i muzyka. Jak sie zlapie ten rytm szalenczego biegu polaczonego z szybkimi strzalami i finiszerami + pila lancuchowa to jest niesamowita jazda, nikt nie robi tego lepiej niz idSoft. Pare rzeczy jednak irytuje. Nadmiar skakania przy ktorym ginalem nieraz czesciej niz w walce i ktore jakos nie pasuje do naszej postaci. Nadmiar czytania, nie oczekuje po takiej grze jakiejs rozbudowanej historii i nie chcialo mi sie tego wszystkiego nawet czytac. I ten typ z tarcza to bylo przegiecie. Jako boss byl ok ale pozniej latwiej bylo wytluc cala horde demonow niz uporac sie z tym jednym bydlakiem. Gdyby nie te trzy rzeczy ocenilbym wyzej.

17.08.2020 21:06
dzl
1
odpowiedz
1 odpowiedź
dzl
54
Oficer Majima
10

A ja wyjątkowo zgodzę się z Alexem. Gra jest fenomenalna, ale zdecydowanie wymaga innego podejścia niż DOOM z 2016 ale o tym za chwilę.

Przeleciałem sobie komentarze i widać, że część osób tutaj nie grała w wersję z 2016(czemu się szczerze nie dziwię) bo o ile DOOM był świetny, miał swoje problemy, głównie z balansem. W drugiej połowie gry można praktycznie używać ulepszonych superstrzelby i działka gaussa o ile ma się konkretny zestaw run. Gra od połowy stawała się niesamowicie łatwa a zarówno same areny jak i przeciwnicy nie potrafiły w żaden sposób tego utrudnić. Pewnie dla niektórych zaskoczeniem będzie fakt, że najgroźniejszym przeciwnikiem w pierwszej połowie gry nie jest ani Hell Knight, ani Mancubus czy Cacodemon tylko Impy. Walka w DOOM (2016) to tylko pozostawanie w ruchu i strzelanie do tego co napatoczy się pod celownik. Eternal jest inny.

Mam wrażenie, że nie zrozumieliście intencji twórców w kwestii pewnych mechanik.
Eternal wymaga nie tylko celnego oka i szybkiej ręki co przede wszystkim podejmowania podczas starć strategicznych decyzji. Przeciwnicy są podzieleni na grupy: typowe mięso armatnie, wrogowie sprawiający zagrożenie i mini bossowie(o nich nieco później).
Mięso armatnie służy tutaj do uzupełnienia zasobów bez strat dla dynamiki starć, bo nie musisz szukać zasobów na arenie. Zwłaszcza uzupełniania amunicji. "Ale przecież mogli dać większy limit amunicji!" Do tego jeszcze wrócę przy omawianiu arsenału.
Reszta przeciwników wyłączając mini bossów jest faktycznym zagrożeniem dla gracza. Tutaj trzeba po prostu działać efektywnie i pragmatycznie, nadając priorytet groźniejszym wrogóm czy wyłączając ich ze starć korzystając z ich słabych punktów.
Po prostu trzeba utrzymać kontrolę nad polem walki.
Mini bossowie(Maruder i Doom Hunter) natomiast starają się to przełamać i wymagają eliminacji w pierwszej kolejności bo sprawiają największe zagrożenie.

Dzięki temu że amunicja w grze jest mocno ograniczona trzeba cały czas zmieniać uzbrojenie adekwatnie do sytuacji, a dynamikę starc można utrzymać korzystając piły mechanicznej do uzupełnienia amunicji. Jasne, mogli by zwiększyć maksymalny limit amunicji, ale wtedy gracze ponownie korzystaliby tylko z dwóch, trzech mocnych broni.
To w połączeniu ze słabymi punktami wrogów sprawia, że nawet podstawowa strzelba jest tak samo przydatna na początku kampanii jak i pod jej koniec.

Co do elementów platformowych, są po to byście się do nich przyzwyczaili i używali je podczas starć. Mi jakieś większej różnicy nie zrobiły, ale przyznam, że jest ich trochę za dużo.

Battlemode fajny, ale nie dla mnie. Zbyt wiele zależy na kogo trafisz. Grając demonami trzeba mocno współpracować. Grając Slayerem o ile nie trafisz na ogarniętych ludzi jest przesadnie łatwo.

Jeszcze jedno. Stylistycznie nowy DOOM nie podobać, ale gdy ktoś mi tutaj piszę bzdury, że to brzydka czy średnia gra to co najwyżej mogę go skierować do okulisty.

Czy w takim razie DOOM Eternal to gra bez wad? Nie.
Elementów platformowych mogłyby być mniej, ta fioletowa maź tylko spowalnia rozgrywkę (podobnie z mackami), a bossowie (choć lepsi niż w DOOM 2016) ciągle są dość kiepsko zaprojektowani.

Ja przy DOOM Eternal bawiłem się świetnie i bawię się do tej pory. Fantastyczna gra i jak dla mnie tytuł, którzy w każdym calu jest lepszy od poprzednika.

22.08.2020 19:33
X3ntic
odpowiedz
X3ntic
22
Konsul

Byłby ktoś tak miły sprawdzić, czy działają mu dziś serwery Doom Eternal? Chciałem zrobić event, a nie mogę się z nimi połączyć i sam już nie wiem, czy problem tkwi w moim internecie, czy też nie.

24.08.2020 01:09
odpowiedz
Ostateczna Wyrocznia
2
Pretorianin

Coraz gorszy gust mlodych pokolen graczy, pytam sie gdzie byli nauczyciele i rodzice, ja pytam sie.

26.08.2020 12:27
👎
odpowiedz
1 odpowiedź
nawodke40
2
Junior
6.0

to tak ,mam mam już trochę na karku przeszedłem wszystkie części gry oprócz jedynki i powiem że ta mnie chyba najbardziej irytuje. przede wszystkim te areny gdzie skacze się jak małpa ciągle szukając życia a wszystko napiernicza cię z każdej możliwej strony. mogli by to trochę rozwlec po poziomach. szczególnie 2 ostatnie poziomy to już przegięcie. na przedostatnim skacze się jak z kwiatka na kwiatek i za każdym razem chaos taki że masakra, giniesz bez przerwy. No i ten koleś z tarczą to też przegięcie. Uważam że przegieli z poziomem trudności na ostatnich poziomach strasznie to irytuje.

27.08.2020 20:40
odpowiedz
bolek2018
29
Generał
Wideo

Pierwsze dlc 20 października.

https://youtu.be/tkuc6kjFqwI

01.09.2020 02:35
Fasola Jasio
odpowiedz
Fasola Jasio
30
Pretorianin
Wideo
9.0

FPS'y to nie jest mój ulubiony gatunek ale od czasu do czasu lubię sobie postrzelać. DOOM eternal to gra niesamowicie dynamiczna, ilość przeciwników, ich rodzaj, ich słabe punkty powodują, że mimo tej dynamiki trzeba szybko modyfikować taktykę, zmieniać broń itd. Poziom emocji podczas tej rzezi jest bardzo wysoki. Ogólnie jak dla mnie jedyny minus to za dużo elementów platformowych.
Gram na normalnym poziomie i gra potrafi dać mi w kość ale się nie poddaję, bo daje też mnóstwo radości. Tak sobie przeglądałem gameplay'e na youtubie i trafiłem na coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=WuqL-MYQJk4&t=7045s
A ja właśnie roztrwoniłem 13 dodatkowych żyć na normalnym poziomie :)

26.09.2020 05:27
odpowiedz
lbj_23
34
Centurion
7.0

ta gra jest kurwa absurdalna, dark souls wsrod fpsow

z tym ze dark souls jest sprawiedliwy bo jesli grasz taktycznie to bedzie ci szlo, tu taktyki nie ma zadnej gra rzuca ci dziesiatki demonow wokol ciebie i wez z tym walcz, niektore walki sa ABSURDALNE 6-7 wielkich demonow okraza cie i jakim cudem masz z tym wygrac, i wieczny brac amunicji, jak masz farta i trafisz na jakiegos leszcza do przeciecia to grasz dalej jak nie to giniesz, to ma bazowac na skillu? to samo z paskiem zycia, masz 150 HP za pol sekundy masz 10, nie wiem czy w swoim zyciu gralem w trudniejszego fpsa, przypomina mi soldier of fortune 2 na najwyzszym poziomie

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze