Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: The Plan (2006)

The Plan - poradnik do gry

poradnik do gry27 kwietnia 2006

Poradnik do gry The Plan oprócz standardowego opisu wszystkich trzynastu misji (wraz z celami pobocznymi), zawiera opisy postaci, informacje na temat gadżetów, oraz ogólne porady, których znajomość z pewnością przyda się podczas kolejnych misji.

The Plan - recenzja gry
The Plan - recenzja gry

recenzja gry8 maja 2006

Światowa premiera 17 marca 2006. Powiadają, że żadna praca nie hańbi. Ośmielę się twierdzić inaczej: złodziejstwo hańbi. Inna rzecz, że mając skarbiec pełen forsy, nie musiałbym się tą hańbą przejmować. Tak jak Stephen Foster, jeden z głównych bohaterów gry The Plan. Stephen się zhańbił.

Poradnik: The Plan

wiadomość21 kwietnia 2006

Poradnik do gry The Plan oprócz standardowego opisu wszystkich trzynastu misji (wraz z celami pobocznymi), zawiera opisy postaci, informacje na temat gadżetów, oraz ogólne porady, których znajomość z pewnością przyda się podczas kolejnych misji.

Premiera The Plan coraz bliżej
Premiera The Plan coraz bliżej

wiadomość11 marca 2006

Zespołowe działanie niczym w filmach pokroju Ocean’s Eleven (Ocean’s Eleven: Ryzykowna gra) zaoferuje nam nadchodząca gra akcji, nosząca nazwę The Plan. Pierwotnie miała ona zostać udostępniona posiadaczom trzech różnych platform sprzętowych, ale plany developerów z firmy Eko Software uległy zmianie.

The Plan (2006) - v.1.1
The Plan (2006) - v.1.1

patchrozmiar pliku: 29,2 MB

wersja: v.1.1 Poprawka systemowa przeznaczana jest do rozwiązania różnych problemów związanych z wadliwym działaniem funkcji zapisu stanu gry. Ponadto autorzy doszukali się kilku błędów w procedurach A.I oraz tych odpowiedzialnych za wytyczanie...

PS2
XBOX
PC
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
19.03.2006 20:01
rafaleon
30
Konsul

Gra jest naprawde dobra.POLECAM

20.03.2006 12:23
odpowiedz
doniczka
68
thomson

Pomysł tej gry napawa mnie wielkim optymizmem :)) Grał ktoś jush w to może i mógłby sie podzielić wrażeniami ?? jestem bardzo ciekawy realizacji....

20.03.2006 14:02
odpowiedz
doniczka
68
thomson

anyone ?? UP

20.03.2006 14:04
odpowiedz
zanonimizowany53625
42
Konsul

doniczka - poszukaj tu http://sjp.pwn.pl/

20.03.2006 14:16
😍
odpowiedz
doniczka
68
thomson

forsetti ----> :| o co ci chodzi z tym słownikiem ?? Lubie absurdlany humor ale chyba coś poje...... no ten pomyliło ci się chyba.

20.03.2006 16:06
odpowiedz
rafaleon
30
Konsul

Ja gram w tą gre i jak już pisałem wcześniej gra jest dobra.Orginalny pomysł i dobre wykonanie.Jedynie co troche denerwuje to dość dziwne sterowanie.Oceniam tą gre na 8/10.
P.S. Jeszcze dodam że gra ma ciekawy scenarisz i zagadki.

20.03.2006 16:58
odpowiedz
zanonimizowany53625
42
Konsul

doniczka - a ja nie lubię jak ktoś kaleczy język polski. Szczególnie nie lubię "cool mowy" jak jush.

08.05.2006 11:30
odpowiedz
CoKaNe
19
Chorąży

Forsetii -->a co masz do np "jush" jak kto chce tak gada .... podobno wolny kraj ... no moze sie to zmieni bo kaczynski jest prezydentem :( Jak ci przeszkadza zamienianie jakichs wyrazow to trudno... ale nie pouczaj innych jak maja pisac ... to jest chamskie moim zdaniem, jezeli ktos ma np dyslekcje to co jest gorszy bo robi blędy ort. Mnie strasznie wkurwiaja takie pouczenia ze strony innych co mysla ze sa mądrzejsi i pouczaja jak mam pisac, co to jakies dyktando czy egzamin maturalny ?? Wiec prosze przestan "jush" pouczac innych ze zle pisza ... PS moze sie przyczepisz ze nie napisalem przecinkow i niektorych polskich znakow (ś,ć,ń itp... ) PoZdRo ALL .... skonczylem "jush" moja wypowiedz :P

20.06.2006 13:12
odpowiedz
zanonimizowany173606
3
Junior

Mozna w tej grze uzywac myszy ? bo widze kursor w menu, ale sie nie da nim ruszac :/

01.07.2006 18:19
👍
odpowiedz
zanonimizowany189489
0
Legionista

Fajna gra, oryginalny pomysł. Kolega mi ją polecił, i miał racje. Trzeba w to zagrać :)

23.07.2006 13:12
odpowiedz
rudd
1
Junior

czy ktos juz przeszedl ta gre bo utknalem dosc konkretnie po rembrantach spotukam sie z valerie wychodze przed glowna brame gdzie mam oslaniac valerie i geco az do garazu w celach jest ucieknij i wroc do garazu wszyscy sa w garazu ja juz zabilem ze 100 gangsterow bo mi przez drzwi wchodza /bez pukania/ i nie wiem co dalej plz help

09.01.2007 12:33
😃
odpowiedz
zanonimizowany423793
6
Legionista

ej jesli ktos grał w ta gre to NIECH MI POWIE JAK SIĘ OTWIERA SEJF

09.01.2007 12:36
odpowiedz
zanonimizowany423793
6
Legionista

MÓJ E MAIL TO [email protected]

25.07.2007 16:54
😍
odpowiedz
zanonimizowany380016
28
Chorąży

Gierka super, tylko troche za dużo kombinowania. Mam probrem z misja musem heist day 2wszedłem o tego administrator room i tym robocikiem R.Taylor-a(Mind-a) co chwile w tym pomiesczeniu co zabiłem 2 strażników coś mnie zabija( niewiem co) W grze pisze że nimy sie laata po szybach wntylacyjnych ale tam nic nie ma. Proszę o pomoc moje gg to 2811366

25.07.2007 16:57
👍
odpowiedz
zanonimizowany380016
28
Chorąży

Phoenix xx --> otwierasz sejf kolesiem co ma na wyposażeniu taki sejf. musisza dawać w prawo aż usłyszysz taki inny dzwięk potem w lewo w prawo i masz otwarty sejf:DPowodzenia

23.02.2008 11:35
😒
odpowiedz
zanonimizowany535863
1
Junior

jak ukrasc straznikowi klucze

spoiler start

23.02.2008 11:37
😐
odpowiedz
zanonimizowany535863
1
Junior

jak ukrasc straznikowi klucze w the plan 3 mhmm pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16.05.2009 21:06
odpowiedz
Maziakol
39
Pretorianin

Przepraszam ale niestety zgadzam się z forsetiim co to znaczy jush ? Gdyby tak każdy pisał to to nie byłby Polski tylko "pohlski" tak samo jak "o Boshe"! Co to znaczy no przepraszam ? To jest kalanie języka jak nie potraficie pisać normalnie to najlepiej nie pisać może to jest wolny kraj tylko czy mogę kogoś pobić? Ot tak sobie?

28.06.2013 21:02
odpowiedz
ZioRPg
2
Chorąży

grałem fajna gierka 9/10

02.08.2013 14:37
n0rmal
odpowiedz
n0rmal
9
Legionista

Sterowanie w tej grze to istna katastrofa. Cholerny port z konsoli.

16.08.2014 18:38
odpowiedz
robertmilosz
1
Junior

Ostatnio kupiłem ta grę ale mam problem z jej zainstalowaniem pomóżcie.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze