Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
Ghost of a Tale
Ghost of a Tale
Ghost of a Tale Game Box

Najciekawsze materiały do: Ghost of a Tale

Recenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracji
Recenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracji

recenzja gry20 marca 2018

Światowa premiera 13 marca 2018. Ghost of a Tale to przeurocza opowieść z fantastycznymi bohaterami, w której jednak da się odczuć brak fachowca od tworzenia gier, przez co pełna wad rozgrywka nie idzie w parze ze świetną historią.

Sterowniki GeForce do Darksiders III i data premiery Ghost of a Tale na konsolach - wieści
Sterowniki GeForce do Darksiders III i data premiery Ghost of a Tale na konsolach - wieści

wiadomość27 listopada 2018

Dziś piszemy o nowej wersji sterowników NVIDIA GeForce 417.01 (do gier Darksiders III i Artifact) oraz przybliżonej dacie premiery konsolowych wersji mysiego RPG Ghost of a Tale. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Ghost of a Tale - ukazała się pełna wersja mysiego RPG-a
Ghost of a Tale - ukazała się pełna wersja mysiego RPG-a

wiadomość13 marca 2018

Z wczesnego dostępu na Steamie wyłoniła się gra Ghost of a Tale, czyli śliczne skradankowe RPG, w którym kierujemy dzielną myszą eksplorująca pełną niebezpieczeństw krainę fantasy.

Śliczne Ghost of a Tale zadebiutuje na PC 13 marca
Śliczne Ghost of a Tale zadebiutuje na PC 13 marca

wiadomość28 lutego 2018

Ghost of a Tale – śliczna przygodowa gra akcji z silnymi akcentami RPG, w całości stworzona przez autora filmów animowanych Lionela Gallata – w końcu otrzymała datę premiery. Produkcja będzie dostępna na PC od 13 marca. Wersje dedykowane konsolom PlayStation 4 i Xbox One zadebiutują później.

Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392952 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392951 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392950 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392949 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392948 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392947 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392946 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392945 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392944 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392943 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392942 Ghost of a Tale - screen - 2019-03-04 - 392941
PC
PS4
XONE

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
30.07.2016 18:30
sawv
😡
sawv
21
Legionista

Dlaczego puszczacie reklamę, skoro mam wykupiony abonament?!

11.03.2018 17:06
odpowiedz
szejk18
33
Konsul

@sawv a mi poszlo bez reklamy za darmo :)

24.03.2018 20:58
Butryk89
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Butryk89
106
Generał
8.0

Nie rozumiem czemu ta gra dostała 6,5. Przecież robił to praktycznie jeden człowiek, z pasji, przez kilka lat i wyszło lepiej od niejednej gry AAA. Nie tylko grafika tu może zachwycać, ale i klimat, bogata historia świata, ciekawe postacie i wiele innych rzeczy.

06.08.2018 17:06
Domin922
Domin922
15
Centurion
8.0

Wiesz, tutaj perełki jak Divine Divinity dostają ledwo 7.5 a mainstreamowe gierki dla mas po 9.0 więc nie dziw się że 'jakaśtam' niszowa gierka ma 6.5.

Dla mnie gierka również dobra, ocena 6.5 mocno ją krzywdzi. To nie jest typowa gra RPG czy przygodówka, to coś jak mix różnych gier ale niezwykle udany. Sympatyczny tytuł, polecam osobom którym znudziły się kolejne podróbki Diablo albo kolejne Assasyny Creedy ;)

01.06.2019 19:48
drenz
odpowiedz
drenz
65
Le réveil du lion
Image
8.0

Gdy kończyłem Ghost of a Tale czułem, że przeżyłem świetną opowieść i przygodę. Gra pochłonęła mnie w ostatnich dniach na tyle, że zerwałem parę nocy, aby tylko odkryć coś nowego i pchnąć fabułę do przodu. Lubię tego typu produkcje, gdzie nie ma znaczników i gdzie trzeba być spostrzegawczym i zapamiętywać, co i gdzie kiedyś widzieliśmy, by pokojarzyć nowe informacje i rozwiązać kolejny quest.
Ale po kolei i wielkim skrócie:
PLUSY
Historia - dobrze napisana opowieść, w której dialogi czytałem z zaciekawieniem, aby wsiąknąć w lore gry. Baśń i wielka przygoda na niewielkim obszarze, którą przez długi czas będę jeszcze wspominał czekając na kolejną część.
Eksploracja - doskonale zaprojektowane lokacje sprawiają, że pomimo dość niewielkiego obszaru mamy dużo zakamarków, ukrytych przejść oraz stopniowo zyskujemy dostęp do nowych miejsc, które zawierają kolejne skrzynie i rzeczy do odnalezienia. Wiele tajemnic.
Grafika - gra jest zwyczajnie przepiękna. To nie jest kopiuj i wklej (no chyba, że szczury). Świetne efekty świetlne i dopracowane elementy otoczenia a także model bohatera i innych postaci.
Skradanie - szczególnie na początku dawało frajdę. Potem nieco zeszło na dalszy plan, gdy zyskujemy zbroję strażnika
Interfejs - czytelny i bez zbędnych wodotrysków
Projekt zadań - nierzadko dużo wcześniej natrafimy na przedmiot, który potem nam się przyda w jakimś zleconym nam zadaniu. Tym samym rozmawiając z jakimś NPC możemy od razu wykonać zadanie. To nie ten szajs w grach, gdzie w miejscu, w którym byliśmy uprzednio po wzięciu questu pojawia się nagle jakaś rzecz czy coś innego, czego wcześniej nie było.
Brak przemocy - zabić możemy tylko pająka, ewentualnie nieumarłych, ale na pewno w grze nie chodzi o pozbawianie innych życia.

ANI PLUS ANI MINUS:
Zadania - głównie przynieś, odnajdź, zanieś, ale to mamy w sumie w wielu grach. Nie czułem znużenia w poszukiwaniu tego i owego, nawet grzybów. Jednak fakt faktem mogły być też lepsze.
Muzyka - Nie jest je za wiele i w sumie nie jest warta zapamiętania, ale też nie męczy.

MINUSY
Brak dubbingu - taka gra powinna być w pełni zdubbingowana. Tutaj wręcz się prosi o to, aby usłyszeć głosy postaci. Dodałoby to grze i opowieści głębi, nieco filmowości a przede wszystkim niektórych graczy by nie nużyła ta cisza...
Błędy - są do tej pory, choć już niewielkie, ale wersja 8.33 w dole ekranu tylko potwierdza, że na premierę było ich mnóstwo. Do tego pojawiają się drobne błędy w optymalizacji, ścinki, przenikanie przez tekstury.
Ucięte zakończenie - trochę mnie rozczarowało, bo głównego celu opowieści nie zrealizowaliśmy.
Niewiele miejscówek i jednak trochę latanie w tę i we w tę może sprawić, że gra się opatrzy.

Na pewno nie jest to produkcja dla graczy, którzy są mało spostrzegawczy, nie lubią włączyć myślenia podczas rozgrywki i nastawieni są na szybką akcję. Nie jest to też cRPG, choć osiągamy co jakiś czas kolejny level, zyskujemy kolejne umiejętności. Skradanką też zbytnią nie jest. Ot taki action-adventure z wspomnianymi wcześniej elementami.

Polecam.

post wyedytowany przez drenz 2019-06-01 20:25:25