Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 maja 2013, 10:45

autor: Adrian Werner

Ghost of a Tale - sukces zbiórki na przygodową grę akcji z myszą w roli głównej

Crowdfundingowa zbiórka na przygodową grę akcji Ghost of a Tale osiągnęła cel minimalny. Projekt pozwoli na wcielenie się w małą mysz eksplorującą tajemniczą wyspę opanowaną przez szczury zombie.

Po trwającej ponad miesiąc zbiórce na serwisie Indiegogo projektowi Ghost of a Tale udało się wreszcie przekroczyć cel minimalny w wysokości 45 tysięcy euro. W planach jest jedynie wersja pecetowa, a premiera ma nastąpić w połowie przyszłego roku.

  1. Ghost of a Tale – strona zbiórki na Indiegogo
  2. Ghost of a Tale na Steam Greenlight

Ojcem projektu jest Lionel Gallat, który wcześniej był zatrudniony w filmowych studiach Dreamworks i Universal, gdzie był dyrektorem animacji przy produkcji takich tytułów jak Rybki z ferajny, Lorax czy Jak ukraść Księżyc.

Zwiedzanie wyspy Periclave rozpoczniemy w przyszłym roku. - Ghost of a Tale - sukces zbiórki na przygodową grę akcji z myszą w roli głównej - wiadomość - 2013-05-20
Zwiedzanie wyspy Periclave rozpoczniemy w przyszłym roku.

W Ghost of a Tale wcielimy się w humanoidalną mysz eksplorującą świat przypominający czasy średniowiecza, który zamieszkują również inne człekokształtne zwierzęta. Na początku kampanii trafimy na wyspę Periclave. Dawniej w miejscu tym znajdował się obóz armii szczurów, ale obecnie można tam spotkać jedynie ożywione trupy tych gryzoni. Nasz bohater podejmuje jednak ryzyko konfrontacji z potworami, gdyż według legendy na wyspie znajduje się wysoka wieża, na szczycie której ukryto wielki skarb. W trakcie przygód odkryjemy również co tak naprawdę stało się z obozem szczurzej armii.

Ghost of a Tale ma być przygodową grą akcji, więc większość czasu spędzimy na eksplorowaniu lokacji oraz walce z przeciwnikami. System bitewny będzie czysto zręcznościowy i zaoferuje wysoki poziom trudności. W grze znajdą się też rozbudowane elementy platformówkowe oraz przygodowe, w tym liczne zagadki.

Lionel Gallat do tej pory pracował samotnie i dopiero środki zgromadzone na Indiegogo pozwolą mu zatrudnić kilka osób do pomocy. Autor inspiruje się takimi tytułami jak The Elder Scrolls V: Skyrim, Dark Souls czy seria The Legend of Zelda, ale jednocześnie jest realistą i nie zamierza porywać się na grę o ogromnym świecie. Zamiast tego teren wyspy będzie stosunkowo niewielki, ale za to gęsto zapełniony ciekawymi miejscami. Jeśli Ghost of a Tale przypadnie graczom do gustu, to w kolejnych odsłonach skala zostanie zwiększona.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej