

Najciekawsze materiały do: StarCraft II: Legacy of the Void

StarCraft II: Legacy of the Void - kompendium wiedzy / FAQ
kompendium21 stycznia 2017
Kompendium wiedzy o Legacy of the Void zawiera wszystkie ujawnione do tej pory przez studio Blizzard informacje na temat finalnej części trylogii w ramach StarCraft II. Znajdziecie tu m.in. ogólny zarys linii fabularnej, opisy dodatkowych jednostek, a także kilku innych nowości.

StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
poradnik do gry24 listopada 2015
Poradnik do gry StarCraft II: Legacy of the Void to dokładne opracowanie tej gry, zawierające nie tylko liczne porady dotyczące m.in. budowy bazy czy walki, ale również bogato ilustrowaną solucję tego tytułu, a także zestawienie dostępnych osiągnięć.

Recenzja gry StarCraft II: Legacy of the Void - wielki finał rozczarowuje
recenzja gry25 listopada 2015
Światowa premiera 10 listopada 2015. Legacy of the Void to ostateczne zwieńczenie historii zapoczątkowanej w pierwszym Starcrafcie. Pora sprawdzić czy warto było na nie czekać tyle lat.

Zmierzch StarCraft 2 - Blizzard ogranicza wsparcie do minimum
wiadomość16 października 2020
Po dziesięciu latach od premiery StarCraft 2: Wings of Liberty firma Blizzard Entertainment podjęła decyzję o ograniczeniu wsparcia dla tej produkcji. Deweloperzy nie będą już tworzyli nowej płatnej zawartości do systemu mikrotransakcji – skrzyń z przedmiotami kolekcjonerskimi oraz dowódców.

AI w czołówce najlepszych graczy StarCraft 2
wiadomość31 października 2019
Sztuczna inteligencja AlphaStar ma na swoim koncie kolejny sukces w grze StarCraft II. Dzieło należącego do firmy Google zespołu DeepMind zdołało dobić do najwyższej rangi w strategii Blizzarda, tym samym deklasując 99,8% graczy.

Wystartował finałowy weekend IEM Katowice 2019
wiadomość1 marca 2019
W Katowicach wystartował finałowy weekend Intel Extreme Masters 2019. Do niedzieli wszyscy miłośnicy e-sportu będą mogli obserwować rywalizację najlepszych zawodników w Counter-Strike: Global Offensive, StarCrafta II oraz Fortnite zarówno na miejscu, jak i za pośrednictwem streamów.
- AI AlphaStar od Google zmiażdżyło profesjonalnych graczy StarCraft 2 2019.01.25
- BlizzCon 2018 - Zeratul nowym dowódcą do trybu współpracy w StarCraft 2 2018.11.03
- StarCraft 2 – płatne mody w Salonie Gier 2018.04.24
- 20. urodziny StarCrafta - co szykuje Blizzard? 2018.03.05
- StarCraft II dostępne za darmo 2017.11.15
- StarCraft II adoptuje model free-to-play 2017.11.03
- Projektant rozgrywki StarCrafta II rozpoczyna pracę nad nowym projektem Blizzarda 2017.04.09

9 rzeczy o Starcrafcie, które chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
artykuł30 listopada 2018
Miłośnicy Starcrafta mają całkiem niezły powód do świętowania. W tym roku marce stuknęło okrągłe 20 lat, a nie tak dawno oryginał powrócił w wersji Remastered. Dlatego warto zaprezentować kilka ciekawych, mniej znanych faktów na temat gry Blizzarda.
- Intel Extreme Masters Katowice 2016 – turniej StarCrafta II w pigułce
- Gry listopada 2015 - najciekawsze premiery i konkurs
- Pecety na targach E3 2015 - 10 najlepszych gier na PC, których nie zobaczymy na konsolach
- 20 najbardziej oczekiwanych gier 2015 roku
- Czekając na epokę Roju – kto jest kim w serii StarCraft

jak to niby jest trylogia?
tak to:
cykl dzieł składający się z trzech utworów, z których każdy stanowi zamkniętą i integralną całość. Dzieła w trylogii łączą zwykle takie cechy, jak tematyka, czy grupa postaci.

@Wolfman_PL grałem wcześniej w SC:WoL przeszedłem tyle razy że znam każdą mapę na pamięć, później w SC:HotS to samo a teraz w SC:LotV. Mając SC:Complete Colletion przeszedłem całość i oceniam teraz jako jedną grę. W sumie tak powinna wyglądać od początku a nie pocięta na 3części ale z drugiej strony otrzymaliśmy każdą rozbudowaną kampanie a nie np w całości dla każdej frakcji po 5 misji bo tak też mogłoby być.
Zamiast tej gniotowatej fabuły o durnowatych hybrydach i jeszcze głupszej historii o cynamonie. Wolałbym po 15 dla każdej ze stron w podstawce i po 10 w dodatkach. Z fabułą na styl w jedynce. Wtedy to byłoby coś - SC którego bym zapamiętał na lata i czekał na trójkę
Nie polecam. Bizz ma tylko dobrych grafików reszta do bani. Największym problemem jest to że gra na dal jest grą demo i cały czas bo aktualizacji coś się zmienia co jest nie do przyjęcia.
bo 2 parę ważnych opcji nie działa
Bo 3 ilość graczy grających jest 90 procentowa. kto grał w sc1 wie że z tym nic nie robiono w sc 1 , Tak samo jest w sc 2 9/10 gier to sv multi .
Bo 4 patrz punkt 3 , Bizzard sra na zgłaszanie zażaleń . Na forum polskim niema co pisać bo tak niema nikogo z najmniejszymi wpływami co to gry . na angielskim cie oleją . A jak napiszesz Do bizzarda na ich stronie to nie dostaniesz odp chodzi by nie wiem co ...
Opcja zgłoś oszustwo nie działa wogóle .
Bo 5 Wydająć gre demo nie powinno się za nią płacić a niestety ja zapłaciłem. Bo 2 w sprawie nie działających opcji i czitów co jest nie zgodne z regulaminem napisanym przez bizzard praw .... Należy się reklamacja jak już taką zgłaszamy
Pisałem żeby mi oddali kase bo to co pisali mija się z prawdą lecz bo 5 postach bez wyzywania itp nie dostałem odp.. tylko bana za zawsze :D
jeżeli cenicie sobie w grach to aby liczył się wyłącznie rozum i doświadczenie TO JAK NAJBARDZIEJ NIE POLECAM
zmieniam z 90 procent hacków na 100 , 20 gier 2v2 sv 20 hacków multi
Gra jest nie normalna zagrełem dzisiaj 40 meczów 2v2 i co sv 40 hacków 100 procentowych multi hacków to samo jest co w sc 1 przez 13 lat nie zrobili z czitami nic anty hacka ani banów nie dawali z Sc2 to samo gówno bedzie ??????

Tak z ciekawosci po czym poznajesz, ze goscie hackuja w 2v2?
Wrzuc jakis replay tej gry, zebym tez mogl zobaczyc jak wyglada hackowanie.
Nie polecam Nuda Nuda. Jak można takiego gniota wypuścić. NIc nowego nie wnosi tylko grfe z 2010 roku :) Wole odpalić w dos box starego Starcrafta TO BYŁA GRA wile godzin spędzonych miłe wspomnienia a tu Nuda Nuda Nuda - 2 misje i uninstall

Na zwieńczenie trylogii SCII czekało mnóstwo graczy. Między innymi i ja mimo iż RTSy traktuje jako płodozmian i odskocznie od FPSów.
Zacząłem grać na NORMALu i w piątej misji „Last Stand” zwyczajnie nie wyrabiałem z klikaniem na jednostki oraz na budowanie budynków i rozjechali mnie chwila moment. Zatem zrestartowałem misję i rozpocząłem rozgrywkę na najniższym poziomie czyli EASY i tak już pozostało do samego końca… gry. Odnalazłem się na EASY, to mój poziom, który dał mi ogromną satysfakcję i dostarczył mnóstwo soczystego gameplayu. Nie trzeba było się spinać i misja za misją szła bez problemu. Granie na wyższych poziomach to dla mnie abstrakcja i bez perfekcyjnego opanowania skrótów klawiszowych chyba nie ma co podchodzić.
Prolog bym wyrzucił bo zamula. Im dalej w las tym więcej drzew. Na początku właściwych misji jest delikatny samouczek wprowadzający świeżaka w mechanikę rozgrywki. W tej części programiści zaimplementowali bardzo przydatną funkcję i co mnie najbardziej dziwi, że dopiero teraz a nie od razu w „Wings of Liberty”. No ale lepiej późno niż później. Mianowicie chodzi mi o klawisze funkcyjne F1 i F2. F1 wybiera automatycznie...
Więcej na Supreme STAMNET: http://supremestamnet.blogspot.com/2016/02/1010-krol-rtsow-w-najlepszym-wydaniu.html
Ta gra jeszcze żyje?

Dwa tygodnie temu zacząłem swoją przygodę z SC2. Teraz, po przejściu wszystkich 3 rozdziałów nie wiem co mam począć ze swoim życiem.
Dobra, a tak na poważnie - grało się świetnie, sama gra także wykonana świetnie - te wszystkie filmiki, cut-scenki, interakcja z innymi bohaterami gry, sam gameplay, muzyka, historia(banalna a jednak taka życiowa, mogąca dotknąć każdego człowieka) - wszystko wypadło po prostu świetnie. Koniec gry szczęśliwy, ale jednak trochę smutny. Wszystko skończyło się tam, gdzie się zaczęło - w barze na Mar Sarze. Mam nadzieję że to nie koniec uniwersum SC. ode mnie solidne 8,5. Co mi się tylko nie podobało - misje "na biegu" gdzie nie dało się spokojnie okopać, rozwinąć bazy, pobawić się w ekonomie i rozwój, bo najczęściej szybko trzeba było realizować cele. Niedosyt zostawiła także sama końcówka. Jako zakończenie trylogii cinematic mógł być nieco dłuższy i pokazać nieco więcej.
Dla ludzi lubiących takie gry - pozycja warta polecenia.

rafq4 Bardzo lubię Starcrafta, lecz fanboyem nie jestem. Grałem w pierwszą część 20 lat temu, potem dodatek Brood War...
Wings Of Liberty był super, fabuła petarda, wciągnęła mnie bardzo /ogólne wrażenie: Świetna Gyera, godny powrót po latach. Potem drugi epizod - Zergi. Poczucie ,że coś się rozmyło, kampania już nie taka, ale nadal było OK, duże OK . Teraz ujeżdżam Legacy I przykre wrażenie - fabularnie Starcraft 2 , oceniając poszczególne epizody ,to równia pochyła. Przynajmniej ja mam takie odczucia. Nie żeby Legacy Of The Void był złą grą. Tak nie jest, zwłaszcza dla ludzi mających sentyment do serii. No ale...pewien niesmak w ustach zostaje. Całość taka pompatyczna i nadmuchana, typu:
- Niech Jan podleje kwiatki!
- Ależ Panie Hrabio Pada deszcz!
- To niech Jan weźmie parasol !!!) ---------> dramaturgia coś w ten deseń.
Co prawda całej kampanii jeszcze nie przeszedłem (większą część) lecz czytałem, że końcówka ekhem(jak to młodzież ma w zwyczaju mówić) dupy nie urywa. A szkoda, bo jak najbardziej powinna urwać razem z kawałkiem pleców i to z przytupem. No ale cóż, będę musiał z tym żyć :)

to jest samodzielny dodatek czyli nie wymaga 2 poprzednich części, tak? ale jeśli kupię tylko tę cześć to 2 poprzednie kampanie będę mieć zablokowane? a co z multi?
Siema mam takie głupie pytanie ale nie moglem znalesc odp w internecie, a chodzi mi o to czy jak kupie StarCraft II: Legacy of the Void to tez bede mial kampanie zergami i teranami czy musze osobno kupic cd z zergami i teranami?

Tak zauważyłem, że ostatnie słowa Tychusa w pierwszym filmiku WoL są dokładnie te same, jak ostatnie słowa Raynora przed napisami końcowymi w LotV. Przypadek? :D
Jest to chyba jedyny znany mi RTS w którym kampania jest niemal tak wymagająca jak multi.

Kiedy w końcu obniżą cenę? 2 lata po premierze za dodatek i trzeba bulić 100 zł. Kogoś chyba pogrzało zwłaszcza, że gra nie jest uważana za jakieś arcydzieło.
Gra fajna jak i SC1 grałem 10 lat , tylko jest ten sam problem co w SC1 i przez co SC1 upadło czyli czity , A bizzard nic z tym nie robi 90% graczy na multi hacku gra , opcja zgłoś gracza nie działa , dałem 1 rep z czitem na forum i od razu dostałem bana i mój temat usuneli bo oficjalnie w SC2 nie ma czitów...
2 Sprawa , nie dostałem odpowiedzi gdzie mogę zwrudzić grę ( Powód czity + opcja zgłoś gracza nie działa czyli oszustwo nie mam zamiaru grać przeciwko czitom i chcę grę oddąć i kase spowrotem ale robią mnie w chu.....

W SC2 cheaterzy to jakis promil o ile w ogole sa.
Z tego co wiem po premierze dodatku LotV Blizzard zmodyfikowal engine gry i stare cheaty w ogole przestaly dzialac a nowych nie ma. Musisz sie pogodzic z tym, ze przegrywasz bo poki co jestes slabszy od przeciwnikow. Na wymowki szkoda czasu.
PS. zamiesc replay z gry, w ktorej uwazasz, ze ktos cheatowal - chetnie obejrze.
Wiele osób w tym szanowna redakcja, ocenia tą grę pod względem single player. A to błąd singla to można oceniać w Far Cry lub Uncharted. A nie w BF1 lub właśnie SC2. To gry typowo pod multi. Ale i tak single w SC jest bardzo dobry.

No i dalej prawie 100 zł za dodatek, a 3 lata minęły. Jakbym wiedział to nie kupowałbym każdej części z osobno, bo battlechest jest tańszy. Mogliby w końcu obniżyć cenę
gra słaba dużo cheaterow i smerf acount połowa ludzi w brązie to byli masterzy co grają dla statystyk
looknijcie sobie stream avilo na twitchu on dużo pokazuje cheaterow

Zgadzam się z przedmówcami - b.dobre zakończenie trylogii, chociaż pod względem fabularnym HotS ciut lepszy.

4 lata po premierze, a StarCraft dalej za 100 zł w Empiku to jest jakiś dramat. Jak nie obniża ceny na Black Friday to będzie dramat.
Ale narzekacie na ceny jest przecież wersja dla biedaków. Ja osobiście Blizzarda nie lubię bo zawsze mieli i mają chore ceny drożej nawet od Ubisoft.
Zna ktoś może sensowny i działający mod graficzny do Starcraft II Legacy of the Void ? Prośba o linka. Na GOL'u nic takiego nie znalazłem.