Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

04 - Hang'm High! | Desperados Wanted Dead or Alive poradnik Desperados: Wanted Dead or Alive

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Cel: Uwolnić Doca zanim zostanie powieszony.

Poziom trudności: 3/10

Kim sterujemy: John oraz Sam (przez całą misję), Doc (pod koniec misji)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: śmierć Johna, Sama lub Doca, zabicie cywila

Wskazówki: Wbrew pozorom misja ta nie ma ograniczenia czasowego a więc spokojnie planuj kolejne posunięcia, również wszczęcie alarmu nie powoduje zakończenia misji - szalej do woli!

Najbardziej przydatne gadżety: Nożyk do rzucania, pozytywka, TNT


Zaczynamy na południowym wschodzie - 04 - Hangm High! | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Zaczynamy na południowym wschodzie. Znokautuj pędzącego księdza (!) a następnie zwiąż go używając specjalnej umiejętności Sama (nie wolno Ci go zabić!) [PUNKT 1 NA MAPIE]. Jest to najlepsza metoda na usuwanie wstrętnych cywilów, którzy w wielu następnych misjach przysporzą Ci nie lada problemów (pamiętaj żeby po związaniu takiego gostka usunąć go w ustronne miejsce :)). Pamiętaj również aby wszystkie konie jakie "zdobędziesz" w trakcie tej misji odstawiać nieopodal startu gdyż w przeciwnym przypadku mogą niepotrzebnie ściągnąć na siebie uwagę wrogów. Pierwszego strażnika, który patroluje budynek na wschodzie postaraj się zwabić za róg przy użyciu pozytywki [PUNKT 2 NA MAPIE]. Aby nie wywoływać alarmu zabij go nożem jak tylko pojawi się w polu rażenia. Kolejny gostek patroluje balkon na górze. Możesz spróbować go zwabić wystawiając poprzednie ciało na drodze. Gdy przybiegnie zabij go identycznie, przy użyciu nożyka (możesz też spróbować wejść do budynku i usunąć go błyskawicznie po pojawieniu się na balkoniku). Uważaj na cywila na wschodzie (dziadek). Możesz spróbować go znokautować i zaciągnąć np. do stajni. Następnie zaknebluj go przy użyciu umiejętności Sama. Na północy przy stodole jest kolejny strażnik. Spróbuj zwabić go pozytywką bądź też wystaw się na chwilkę na jego pole widzenia [PUNKT 3 NA MAPIE]. Ciało odstaw w jakieś ustronne miejsce. Gostka, który patroluje ścieżkę na wschód od głównej stajni (na płd od miejsca gdzie usunąłeś cywila) spróbuj przechytrzyć chowając się Johnem w domu a następnie zabijając go rzucając mu nóż w plecy. Ciało odstaw do stajni albo gdzieś dalej na zachód. Kolejny frajer jest na południu, przy beczce. Możesz go bezproblemowo zabić rzucając z oddali nożykiem. Beczka TNT przyda się Samowi, którego ukryj w którymś z budynków na północy. Zajmij się teraz kolesiem maksymalnie na północ. Stoi on tyłem a więc nie powinien sprawić większych problemów. Po tym jak go zabijesz wystaw go śmiało na ścieżkę a zwabisz kolejnych delikwentów. Schowaj się w stodole bądź też w budynku na południu i w odpowiednim momencie zabijaj kolejnych przeciwników, którzy się tu pojawią (możesz się nawet pokusić o strzelanie do nich, będziesz miał wystarczająco dużo czasu na schowanie się po takim wystrzale, zanim zbiegnie się większa grupka). Tym sposobem zabijesz minimum dwóch gostków. Kolejny kowboj jest na płd-wsch. Możesz go zabić przy użyciu nożyka albo wywabić pozytywką. Postaraj się też "ściągnąć" snajpera, który siedzi na dachu [PUNKT 4 NA MAPIE]. Najlepsza metoda to pozytywka bądź też wystawienie jakiegoś ciała na jego pole widzenia (ewentualnie mógł być wcześniej zaalarmowany przez jakiegoś cywila). Omiń teraz główny plac (weź jeszcze konia z płn-wsch i wróć na nim do miejsca startu) i udaj się Samem do wozu stojącego na płd-wsch tej planszy [PUNKT 5 NA MAPIE]. Przedtem pozabijaj jeszcze trzech kowbojów, którzy patrolują ten teren. Spokojnie, jeżeli w odpowiednich momentach właściwie użyjesz nożyka nie powinieneś mieć z nimi większych problemów. Ewentualnych oponentów, którzy przybiegną z głównego placu miasta eliminuj z zaskoczenia szybką serią z rewolwera. Przełącz na Sama i podstaw TNT pod wóz. Podpal lont i w nogi! Postaraj się żeby w tym czasie John przebywał gdzieś w okolicach centrum miasta (może być schowany w którymś z domów na zachodzie bądź też chować się koło stajenki na północy). Po wybuchu większość oponentów pobiegnie do miejsca eksplozji. Sterując Johnem szybko pozabijaj pozostałych na placu (szybko i cicho!). Możesz ich eliminować nożykiem a nawet nokautować pięścią (nie musisz ich wiązać Samem, to już końcówka misji i raczej się nie obudzą). Gdy już wszystkich wyeliminujesz utnij nożem Johna linę, do której przywiązany jest Doc [PUNKT 6 NA MAPIE]. Po krótkiej rozmowie włam się Dociem do Sheriff's Office (uważaj na ochronę, niech John ją eliminuje) [PUNKT 7 NA MAPIE]. Weź swój ekwipunek i zwiewaj do punktu startu. Powinieneś zgromadzić trzy konie, którymi ucieknij z tej misji. Udało się! Wyruszamy na poszukiwania Kate ale przedtem zahaczymy o kryjówkę Doca.