Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

18 - The Magnificent Six | Desperados Wanted Dead or Alive poradnik Desperados: Wanted Dead or Alive

Cel: Znajdź trzy konie i udaj się do kopalni (północną drogą) Johnem, Samem i Sanchezem. W tym czasie Kate pilnuje Mii a Doc po zakończeniu misji pozostaje na tej planszy.

Poziom trudności: 6/10

Kim sterujemy: John, Doc, Sam, Sanchez, Kate (teoretycznie można nią sterować ale lepiej pozostawić ją przy stodole na południu)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny (w tym Mii), zabicie cywila lub jeńca, który pełni rolę "zabawki" kowbojów strzegących drogi na północy planszy

Wskazówki: Podobnie jak w kilku poprzednich misjach nie możesz pozwolić aby jeniec został zastrzelony. Stanie się tak gdy kowboje, którzy do niego strzelają w okolicy usłyszą jakiś wystrzał lub, co gorsze, wybuch dynamitu.

Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, buteleczki z gazem, kamyki


Zaczynamy w wyjątkowo gorącym momencie [PUNKT 1 NA MAPIE] - 18 - The Magnificent Six | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Zaczynamy w wyjątkowo gorącym momencie [PUNKT 1 NA MAPIE]. Teoretycznie nie mamy szans, każdy ruch to koniec gry. Jeżeli wcześniej nie korzystaliście z Quick Time Events to teraz jest to wymuszone. Na początek zaznacz Johna i wciśnij Q aby rozpocząć nagrywanie danej czynności. Wybierz trzech kowbojów, których chcesz zastrzelić. Analogicznie postąp wobec Doca, Sama i Sancheza. Niestety, mogą oni wybrać tylko jeden cel. Pamiętaj, że musisz to wykonać w określonym czasie. Naciśnij teraz SPACE aby wykonać czynność. Jeżeli wszystko się powiodło uda Ci się zastrzelić każdego namierzonego wcześniej oponenta. Zanim reszta gringos się zorientuje uciekaj wszystkimi do budynku. Wkrótce ktoś tu powinien przybiec. Wyjdź i pozabijaj każdego kto się tu zbliży. Przed zagłębieniem się w dalsze partie planszy wyeliminuj wszystkich kowbojów, którzy znajdują się w najbliższej okolicy peronu (a w szczególności tych, którzy pozostali na dachach). OK, wybierz Sancheza i zbierz dwa kamyczki, które leżą w okolicy (widać je na mapce). Teraz zaznacz Sama i idź w kierunku stodoły, na płd-zach. Jest to dobre miejsce do wywabiania i eliminowania kolejnych oponentów [PUNKT 2 NA MAPIE]. Możesz wystawiać się na ich pole widzenia bądź też wystrzelić na oślep. Spokojnie, każdego z oponentów bez problemów uda Ci się zabić. W razie czego możesz schować się w stodole. Postaraj się w ten sposób wywabić i usunąć wszystkich gringos z budynku na płn-zach (trzech) a także tych, którzy stoją dalej na północy (5-7). Wybierz Doca i zabij obu delikwentów stojących przy działku na zachodzie (strzelaj z okolic peronu) [PUNKT 3 NA MAPIE]. Wybierz teraz Johna i Sancheza i rozpocznij eliminację wszystkich, którzy pozostali w regionie tamtego działka. Część krąży po okolicy, inni są pochowani w budynkach. John może używać swojego nożyka a Sanchez kamyczków. Pamiętaj tylko żeby nie rzucać nimi w niedostępne miejsca bo tylko niepotrzebnie możesz je utracić. Możesz chować się w budynkach przy głównej ulicy. Uważaj jednak na wstrętnych cywilów, których również usuwaj ale i odciągaj w mało uczęszczane miejsca. Zanim zbliżysz się do grupki, która pilnuje jeńca [PUNKT 4 NA MAPIE] pozbieraj jeszcze Docem amunicję i cenne apteczki. Zbliż się teraz do trzyosobowej grupki na północy i ciśnij w sam środek buteleczką z gazem. Ciała odstaw i usuń, chyba wiesz jak ;) Pora teraz na najtrudniejszy element. Musisz rzucić fiolką gazu w grupkę, która znęca się nad jeńcem. Niestety jedna buteleczka nie pomoże a więc musisz rzucić dwie, jak najszybciej (oczywiście odczekaj aż zbierze się większa grupka). Usuń teraz szybciutko jeńca odciągając go w jakieś bezpieczne miejsce (zakładam, że jest nieprzytomny :)). Dzięki temu zabiegowi resztę misji możesz wykonać bez obawy, że cywil zostanie zabity a tym samym misja natychmiast zakończy się niepowodzeniem. Na początek usuń snajperką wszystkich osobników, którzy stoją przy działku na płn-zach (ile Ci tylko starczy naboi!) [PUNKT 5 NA MAPIE]. Niestety nie możesz jeszcze opuścić tej planszy bo brakuje Ci przynajmniej jednego konia. Wróć się więc na główną drogę, tą koło peronu. Idź na płn-wsch po drodze eliminując kolejnych oponentów. Po drodze zatrzymaj się przy domku gdzie oprócz naboi do snajperki siodło dla konia [PUNKT 6 NA MAPIE]. Uważaj jednak na stojących na górze snajperów. Najlepsza metoda na nich to wystawienie się Sanchezem na ich pole widzenia a następnie wbiegnięcie do tego właśnie domku. Tym sposobem pozbędziesz się całej trojki. Ze snajperki usuń dwójkę stojącą przy stodole [PUNKT 7 NA MAPIE]. Wybierz jeszcze Sama i ciśnij dynamitem w pięcioosobową grupkę, która znajduje się na płn-wsch krańcu planszy [PUNKT 8 NA MAPIE]. Zabierz konia (najpierw nałóż na niego siodło), dwa pozostałe powinieneś już wcześniej zdobyć. Misja zakończy się gdy John, Sam i Sanchez opuszczą planszę północną drogą (tą, przy której było działko). Uwaga! Jeżeli wcześniej zabrakło Ci naboi do snajperki i nie zabiłeś wszystkich delikwentów stojących przy działku musisz się tam udać osobiście. Możesz wybrać dróżkę tuż przy kościele albo obejść całą planszę i wybrać drogę koło stodoły.