Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02 - Southern Comfort | Desperados Wanted Dead or Alive poradnik Desperados: Wanted Dead or Alive

Cel: Dotrzeć z nieprzytomnym Samem do stajni na południu planszy a następnie wyruszyć w dalszą podróż.

Poziom trudności: 2/10

Kim sterujemy: John (100%), Sam (tylko pod koniec misji)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: śmierć Sama lub Johna, zabicie cywila

Wskazówki: Nie pozwól aby przeciwnicy odkryli nieprzytomnego Sama, jest bezbronny i zginie natychmiast.

Najbardziej przydatne gadżety: Nożyk do rzucania, pozytywka


Zaczynamy w północno-wschodniej części planszy - 02 - Southern Comfort | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Zaczynamy w północno-wschodniej części planszy. Miejsce to polecam jako "składownię" ciał wszystkich oponentów [PUNKT 1 NA MAPIE]. Pierwszego z nich zabij rzucając nożem. Pamiętaj żeby do każdego z przeciwników zbliżać się bardzo ostrożnie (nie biegnij oraz unikaj głośnych nawierzchni, np. trzeszczących desek). Zabitego kowboja połóż gdzieś koło Sama. Kolejny oponent jest przy chatce na płd-zach od aktualnej pozycji. Spokojnie stań za domem i zaobserwuj jego ruchy. Podejdź ostrożnie i również zabij go rzucając nożem w jego plecy. Możesz go również wywabić puszczając melodyjkę z zegarka. OK, kolejni dwaj to stojący przy domu oraz patrolujący dróżkę obok. Zajmij się tym drugim, podejdź do domku na północy i w odpowiednim momencie rzuć nożem w przeciwnika. Szybko odciągnij ciało i zajmij się drugim oponentem, w tego również możesz rzucić nożykiem. Kolejny przeciwnik jest najdalej na zachodzie, przy domku z wiatrakiem. Uważaj gdyż ten osobnik obraca się "wokół własnej osi". Musisz wyczuć właściwy moment i zasztyletować go tak jak poprzednich. Wróć się teraz do miejsca startu i idź na południe. Tam przy stodole jest dwóch opryszków. Musisz ich kolejno wywabiać przy pomocy zegarka. Ustawiaj go tak żeby "na raz" w jego polu był tylko jeden oponent (przy ustalaniu pola będzie podświetlony). Później szybko chowaj się w stodole (lub za rogiem) i atakuj zaskoczonego przeciwnika pięścią bądź też nożykiem (z bliska bądź z odległości). Teraz wracaj na zachód. Zauważ, że ścieżkę patroluje tylko jeden strażnik. Schowaj się za budynkiem i w odpowiednim momencie rzuć w niego nożem. W tym wyjątkowym przypadku nie musisz zabierać ciała. Okolica jest patrolowana i istnieje ryzyko, że zostaniesz zauważony (szczególnie w przypadku kiedy wcześniej zachowywałeś się głośno). Wróć do stodoły, na południu przy płotku powinno stać dwóch gostków. Musisz ich wywabić pojedynczym strzałem z okolic wejścia do niej [PUNKT 2 NA MAPIE]. Następnie, kiedy podbiegną, spróbuj ich zabić bądź też poczekaj aż pozostanie jeden z nich i rzuć w niego nożem (drugi nie powinien tego usłyszeć). W tym momencie (po wystrzale z pistoletu) powinno pojawić się kilku nowych przeciwników w północnej części planszy (przybiegną tu z południa). Niestety mają oni zwyczaj różnorodnego wybierania miejsca "do stania" a więc nie mogę dokładnie opisać metody ich usuwania. Spróbuj przeczołgać się przez pole (jesteś niewidoczny w żółtych obszarach [PUNKTY 3 NA MAPIE]) i zabijać takich delikwentów nożykiem lub (jeżeli nie możesz bliżej podejść) pistoletem. W najlepszym wypadku na wschodzie będziesz musiał zabić trójkę oponentów a na zachodniej części planszy zaledwie dwóch. Przejdź teraz do zachodniej części planszy. Przy końcu pola, na dole jest strażnik. Zabij go i posuwaj się dalej na południe. Ostrożnie zbliż się do kowboja pilnującego mały domek. Możesz go zabić z odległości używając noża bądź też używając pozytywki a następnie usuwając go w odosobnieniu. Kiedy już go zlikwidujesz przejdź na wschód i stań przy płocie [PUNKT 4 NA MAPIE]. Po drugiej stronie będzie dwóch strażników. Musisz ich pojedynczo wywabiać pozytywką. Staraj się nie doprowadzić do wszczęcia alarmu chociaż i taka sytuacja nie sprawi większych problemów. Po zlikwidowaniu obu strażników możesz zająć się ostatnim, na południu. Najzwyczajniej go zastrzel podbiegając kiedy będzie patrzył w inną stronę. Uważaj bo z domu może wybiec strażnik ale nie sprawi większych problemów. Po wyeliminowaniu wszystkich strażników wróć po Sama i idź z nim do stajni na płd-wsch od domu. Ocuć go wodą a będziesz mógł i nad nim przejąć kontrolę [PUNKT 5 NA MAPIE]. Musicie teraz zwinąć dwa konie. Jeżeli w stajni nie ma drugiego nie martw się, poszukaj go gdzieś na planszy (na mapie będzie zaznaczony). W moim przypadku był za domem. Wskakujcie na konie i na kolejną misję (wyjście jest na płd-wsch) [PUNKT 6 NA MAPIE].