Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

08 - Into the Lions Den | Desperados Wanted Dead or Alive poradnik Desperados: Wanted Dead or Alive

Cel: Przedostać się do Marshal's Office nie zabijając po drodze NIKOGO!

Poziom trudności: 5.5/10

Kim sterujemy: John, Doc, Sam, Kate

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć któregoś z członków drużyny, zabicie jakiegokolwiek przeciwnika!

Wskazówki: Tak jak już wyżej napisałem nie możesz tu absolutnie nikogo zabić. Niestety przez to misja jest dość wkurzająca i trudna. Jedyna metoda na usuwanie przeciwników z planszy to ich nokautowanie (dokonać tego może John lub Kate) a następnie wiązanie ich umiejętnością Sama. Na sam koniec pozostaje sprawa ukrycia nieprzytomnego ciała ale to opiszę już w poniższej solucji do tej misji.

Najbardziej przydatne gadżety: lusterko Kate oraz trujące buteleczki Doca


Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 08 - Into the Lions Den | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Schowaj całą drużynę za rogiem a wybierz Kate. Podejdź nią do domku i oślep lusterkiem pierwszego przeciwnika. SZYBKO schowaj się za domem i w odpowiednim momencie znokautuj przeciwnika (musisz się tak ustawić aby Cię nie zauważył schowanego za domem). Ciało szybko odciągnij (Johnem) i zwiąż (Samem). Kolejny delikwent patroluje dróżkę na płn-wsch od Waszej aktualnej pozycji. Postępuj identycznie, najpierw lusterko, później nokaut a na koniec usunięcie go z pola widzenia pozostałych i związanie aby więcej nam nie przeszkadzał. W tym czasie jak najszybciej postaraj się dotrzeć resztą drużyny do domku, w którym się schowajcie [PUNKT 2 NA MAPIE]. Uważaj na gostka patrolującego teren na koniu! W międzyczasie ukryj jeszcze Johnem ciała w nieco bezpieczniejsze miejsce - przy murze maksymalnie na płn-wsch, tam gdzie patrolował drugi z powalonych napastników. W tymże składuj również WSZYSTKIE usunięte w trakcie misji osoby [PUNKT 3 NA MAPIE]. Postaraj się teraz pojedynczo wywabiać strażników pilnujących wjazdu do miasteczka. Każdego z nich najpierw oślepiaj lusterkiem a następnie nokautuj z zaskoczenia, oczywiście musisz się chować za domkiem lub w nim samym. Jest to dosyć trudna czynność i z pewnością opanujesz ją dopiero po kilkunastu nieudanych próbach a więc staraj się często save'ować (nie tylko quicksave'y ale i normalne). Pora zająć się jeszcze gostkiem na koniu. Stań Kate tuż przy wejściu do domu, jest tam kawałeczek oświetlonego obszaru. Nadciągającego na koniu przeciwnika (z zachodu) oślep lusterkiem a następnie szybko schowaj się w domku. Gdy ten się zjawi błyskawicznie wybiegnij z domu i zrzuć go z konia. Ciała oczywiście usuń. Konia również, najlepiej w jakieś ustronne miejsce. Usunięcie kolejnych dwóch oponentów będzie większym wyzwaniem bo stoją w cieniu [PUNKTY 4 NA MAPIE]. Możesz spróbować ich wywabić pozytywką (najłatwiej), wdziękami Kate (może nie zadziałać) albo sprytnie rozrzuconą talią kart. Spróbuj ich zwabić aż pod sam dom używając na nich lusterka gdy tylko wyjdą z cienia. Załatw ich tak jak wcześniej gościa na koniu. Ostatni z siedzących tu kowbojów nie będzie już taki trudny do usunięcia ponieważ stoi w słońcu. Stopniowo go wywabiaj wycofując się aż pod sam dom (kilkakrotnie oślepiaj go lusterkiem). Jest tam jeszcze jeden patrolujący delikwent ale bez problemu go usuniesz, lusterko albo pozytywka pomogą! Zanim wejdziesz dalej wróć się na zachód gdzie podróżował gostek na koniu. Pobiegnij tam wszystkimi oprócz Doca. Sama i Johna ukryj na razie w przyciemnionym obszarze na płd-zach [PUNKT 5 NA MAPIE] a Kate stań za skałą [PUNKT 6 NA MAPIE]. Kiedy jeden z patrolujących kolegów pójdzie na północ, drugiego (stoi przy domku) oślep a gdy podbiegnie znokautuj i usuń. Drugiego usuń gdy tylko podejdzie w okolice domku, identyczną metodą. Ciało wyjątkowo pozostaw gdzieś w pobliżu, najlepiej koło drzewa. Całą drużyną schowaj się w domku [PUNKT 7 NA MAPIE] a Kate (lub innym członkiem drużyny, akurat tu jest to obojętne) postaraj się wywabić dwóch kowbojów stojących na północy [PUNKT 8 NA MAPIE]. Najlepsze metody na nich to bieg, który powinien zwrócić ich uwagę albo niezawodna pozytywka. Uciekaj do domku a gdy przybiegną za Tobą podbiegną najpierw do nieprzytomnego ciała i zaczną je oglądać. Kiedy zostanie tylko jeden z nich szybko go znokautuj. Drugiego, który zapewne wróci na swoje miejsce wywab ponownie i identycznie usuń. Możesz już wracać w okolice wejścia do miasteczka. Wszystkich oprócz Kate ponownie odstaw do domu na południu. Uwaga! Staraj się nie wywoływać zbytniego hałasu bo z okolicznych domków wybiegną nowi oponenci! Będziemy teraz stopniowo wywabiać kolegów z obszaru za północną bramą. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz się schować w budynku po prawej, tuż przy bramie [PUNKT 9 NA MAPIE]. Na początek oślep jednego z dwójki stojących na zachodzie. Stań za bramą i gdy przybiegnie znokautuj go. Ciało odstaw Johnem. Identycznie postąp z drugim. Kolejny delikwent siedzi na skrzynkach na północy. Ostrożnie wejdź przed bramę, oślep go, wróć się i oślep go ponownie, tym razem stojąc przed bramą (na południu). Gdy przybiegnie ogłusz go i usuń poza miasteczko. Kolejni dwaj kowboje patrolują teren na płn-wsch. Wywabiaj ich lusterkiem i usuwaj w umówione miejsce ;) Pozostaną jeszcze dwaj ostatni. Możesz ich spróbować wywabić lusterkiem albo (chyba lepiej) rzucić między nich butelkę z gazem. Nie musisz ich stąd usuwać. Wystarczy, że ciała schowasz gdzieś w rogu i to powinno wystarczyć! OK, możesz chwilowo schować Kate (wejdź byle gdzie, albo do domku na płd albo do drzwi przy bramie). Wybierz Sama i pobiegnij na północ. Weź TNT [PUNKT 10 NA MAPIE], przy okazji Docem zwiń amunicję do snajperki i butelki z gazem (zaznaczone na mapce). Schowaj się wszystkimi oprócz Sama. Podejdź nim do głównej bramy i połóż TNT. Po zapaleniu lontu SZYBKO się schowaj. Po wybuchu z domków powybiega kilku extra delikwentów. Część z nich pozostanie na planszy i będziesz musiał ich usunąć (dowolnie, pozostawiam to już Tobie ;)). Na szczęście zdecydowana większość powróci do swych domków (oczywiście jeśli po drodze nie zauważą żadnych ciał :)). No, pozostało już tylko kilku przeciwników. Pierwszy siedzi na skrzyniach. Możesz go nawet bezczelnie zranić, uciec za główną bramę (tą wysadzoną) a gdy wybiegnie szybko usunąć (jeśli wybierzesz taki wariant to najpierw musisz usunąć wszystkich pozostałych kolegów z okolicy, nawet tych ukrytych w budynkach). Oczywiście lusterko też tu może zadziałać. Analogicznie usuń dwóch pozostałych (jeden patroluje parter, drugi pierwsze piętro). Pozostają jeszcze dwaj snajperzy [PUNKT 11 NA MAPIE]. Możesz ich wywabiać wchodząc chwilowo w ich pole widzenia, strzelając z nich do snajperki (ale nie do nich tylko gdzieś obok) bądź też eksperymentując z "balonikiem" Doca. Kiedy już ich usuniesz całą drużyną schowaj się w bramie pod schodami. Wybierz Johna i podejdź do schodów po prawej. Na schodach ustaw pozytywkę, na 10-15 sekund. Teraz DOŁEM (nie górą, to ważne!) przebiegnij na przeciwległe schody. Kiedy pozytywka się uruchomi wybiegnie jeden z oponentów [PUNKT 12 NA MAPIE]. Znokautuj go i usuń. Drugiego wywab dowolnie, wystawiając się, pozytywką albo jeszcze inaczej ;)) Aby zakończyć misję wejdź do biura wszystkimi członkami drużyny.