Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

19 - Blood Money | Desperados Wanted Dead or Alive poradnik Desperados: Wanted Dead or Alive

Cel: Dostać się na samą górę aby podsłuchać rozmowę osób przebywających w chatce.

Poziom trudności: 5.5/10

Kim sterujemy: John, Sam, Sanchez

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny, zaalarmowanie osób przebywających w chatce

Wskazówki: Jest to kolejna cicha misja, w wyższej partii kopalni nie możemy używać żadnej broni gdyż zakończy tą misję niepowodzeniem. Na szczęście na samym dole możemy użyć wszystkiego prócz dynamitu

Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, kamyki, "przenośne" działka maszynowe (po zdobyciu)


Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 19 - Blood Money | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Na początku zajmiemy się obozowiskiem na północy. Pierwszych przeciwników możesz spróbować wywabić strzelając (jest ich niewielu i nasza trójka poradzi sobie z nimi bez większych problemów) bądź też wywabiając pojedynczych osobników. Może do tego posłużyć sprytnie rzucony kamyczek albo pozytywka. Jeżeli wybrałeś wariant siłowy to po oczyszczeniu obozowiska jak najszybciej schowaj bohaterów do któregoś z namiotów, zanim nadbiegną posiłki z północy. Sterując Sanchezem zwabiaj przeciwników do namiotu, w którym nasz mięśniak aktualnie się chowa (wybiegnij i błyskawicznie wróć się do namiotu). Jeżeli w okolicach domku na płn-zach [PUNKT 2 NA MAPIE] pozostali jeszcze jacyś oponenci możesz ich usunąć kamyczkiem Sancheza. Następnie zbierz całą drużynę w tym miejscu a Johnem zacznij się wspinać na górę. Załącz sobie najlepiej pole widzenia delikwenta patrolującego ten obszar, szybciutko wyjdź na górę i rzuć w niego nożykiem. Korzystając z dogodnej pozycji możesz pozabijać kilku gringos, którzy stoją przed domkiem na płn-wsch. Po masakrze zejdź na dół. Załącz pole widzenia osobnika, który operuje lewy karabin [PUNKT 3 NA MAPIE]. Musisz przedostać się do domku na północy [PUNKT 4 NA MAPIE]. Uważaj jednak na drewnianą kładkę, nie możesz po niej przebiec bo wszyscy Cię usłyszą. Do domku na północy przeszmugluj całą drużynę. Wyjdź teraz którymś z bohaterów i zastrzel delikwenta przy lewym działku a następnie schowaj się w domku. Wkrótce sytuacja się uspokoi ale pojawi się wielu nowych kowbojów, którzy przybiegną z północy. Musisz teraz ich wszystkich wyeliminować stosując najlepiej taką samą taktykę jak w obozowisku: wybiegnij Sanchezem aby na sekundkę wystawić się na ich pole widzenia a następnie szybciutko wróć się do domku. Przy odrobinie szczęścia (jeżeli do domku na raz nie wbiegnie więcej niż 3 oponentów) pozbędziesz się wszystkich z okolicy. Po oczyszczeniu terenu zabij gostka operującego prawym działkiem [PUNKT 5 NA MAPIE]. OK, pora na rzeź ;) Zabierz działko i zacznij posuwać się Sanchezem na północ. Zabijaj wszystkich przeciwników ale uważaj również na kręcących się tu cywilów! Możesz strzelać aż do drabinki na północy, która prowadzi na wyższe piętro [PUNKT 6 NA MAPIE]. Powyżej tego punktu osoby przebywające w chatce już Cię usłyszą. Jeżeli w międzyczasie skończy Ci się amunicja do działka możesz śmiało wziąć drugie (najpierw musisz wyrzucić to pierwsze wciskając PPM). Na koniec wybierz Sama, podbiegnij do tej drabinki, wystrzel na oślep (gdzieś na południe) i czekaj na kolejnych delikwentów. Każdego z nich zabijaj od razu gdy zejdzie na dół (w momencie gdy schodzi po drabinie niestety nie można nic zrobić). Po usunięciu całej obstawy chatki wybierz Johna, biegnij na północ a następnie na samą górę po skałach [PUNKT 7 NA MAPIE]. Kiedy strażnik pójdzie w lewo szybko wyjdź na górę i zabij go nożem (pamiętaj, po cichu!). Aby zakończyć misję podbiegnij do dachu chatki aby podsłuchać rozmowę w środku [PUNKT 8 NA MAPIE].