Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

13 - The Walls of Fortezza | Desperados Wanted Dead or Alive poradnik Desperados: Wanted Dead or Alive

Cel: Uwolnić Sancheza wysadzając najpierw bramę fortu a następnie otwierając celę, w której jest uwięziony

Poziom trudności: 5.5/10

Kim sterujemy: John, Doc, Sam (100%), Kate (pilnuje koni)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny, użycie TNT w złym miejscu ;)

Wskazówki: Jest to kolejna misja nocna a więc wykorzystuj to chowając się często w cieniu. Nie rób zbytniego hałasu!

Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, snajperka, dynamit


Zaczynamy we wschodniej części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 13 - The Walls of Fortezza | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Zaczynamy we wschodniej części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Będzie tu dwóch zbirów, jeden patroluje teren wokół wschodniej ściany fortu, drugi cały obszar. Zajmiemy się tym pierwszym. Poczekaj aż grubasek sobie pójdzie i ostrożnie zajdź od tyłu niespodziewającego się niczego delikwenta. Rzuć w niego nożem a ciało odstaw do miejsca startu. Musisz teraz SZYBKO usunąć obu kowbojów przy domku na południu planszy [PUNKT 2 NA MAPIE]. Najlepiej wykorzystać do tego trujące buteleczki Doca. Obu kowbojów oczywiście dobij a całą drużynę schowaj w chatce. Po chwili przybiegnie tu gruby gostek. Gdy będzie oglądał ciała szybko wyjdź z domu i rzuć w niego nożem. Wybierz teraz Doca i usuń snajpera stojącego na wschodniej wieży (róg fortu) [PUNKT 3 NA MAPIE]. Prawdopodobnie w tym momencie zostanie wszczęty alarm a przed fortem zbierze się spora grupka. Masz teraz dwie możliwości: 1) Spróbować wspiąć się na wschodnią ścianę i zrobić trochę zamieszania w środku albo 2) Wybić wszystkich, którzy wybiegli przed fort. Zdecydowanie lepsza jest ta druga opcja ponieważ do fortu może wspiąć się tylko sam John a bez pomocy kolegów niewiele zdziała. OK, jesteśmy w chatce. Zauważ, że jest tu grupka, która patroluje cały teren przy wschodniej ścianie fortu. Ostrożnie wyjdź Docem na zewnątrz, weź przy okazji dodatkowe buteleczki i wejdź po drabinach na skały po prawej [PUNKT 4 NA MAPIE]. Będąc na górze połóż się i w odpowiednim momencie rzuć buteleczką w przechodzącą grupę. Przy odrobinie szczęścia pozostanie góra jeden przeciwnik, który najprawdopodobniej pobiegnie na górę do miejsca, z którego rzucono butelkę. Możesz go zabić albo uciec maksymalnie na północ, tam Cię nie zobaczy. W miarę możliwości pozabijaj szybko całą nieprzytomną resztę, oczywiście po cichu - nożykiem. Schowajcie się ponownie w domu. Wyjdź Samem i wystrzel na oślep. W okolice domku zbiegnie się spora grupka. Musisz teraz systematycznie usuwać kolejnych przeciwników. Czekaj aż w okolicach domu pozostanie jeden, góra dwóch przeciwników i strzelaj do nich z shotguna. Zanim ponownie przybiegnie tu cała reszta chowaj się w domu. Tym sposobem usuniesz nawet kilkunastu przeciwników. W najlepszym wariancie przed domem pozostanie dwóch-trzech przeciwników. Tego, który ma największe pole widzenia (stoi w miejscu tuż przy wejściu do fortu) zastrzel ze snajperki. Resztę oponentów bez większych problemów zajdziesz od tyłu i cichutko usuniesz nożem. Wybierz teraz Sama, weź TNT, które leży koło chatki i biegnij do bramy fortu [PUNKT 5 NA MAPIE]. Podstaw TNT, zapal lont i uciekaj do chatki. Po wybuchu przybiegnie tu grupka przeciwników. Możesz poczekać aż wrócą na swoje miejsca bądź też spróbować wywabić ich w okolice domku (ponownie pomoże wystrzał na oślep). Dzięki tym czynnościom powinieneś oczyścić cały teren wokół fortu. Wybierz teraz Johna i wejdź do wieży po lewej. Bądź przygotowany na błyskawiczne działanie. Wyjdź na wieżę i NATYCHMIASTOWO rzuć nożem w znajdującego się tu kowboja. Zabierz nóż i zejdź na dół. Analogicznie postąp z gostkiem stojącym na wschodniej wieży. OK, zbierz drużynę przy wejściu do fortu. Musisz teraz pojedynczo "szmuglować" ich do płn-wsch części fortu. Jest tam ocienione miejsce gdzie na pewno zmieści się cała trójka [PUNKT 6 NA MAPIE]. Po drodze możesz spróbować wyeliminować cowboya patrolującego główny plac ale uważaj żeby strażnicy na płn-zach Cię nie zauważyli! Dobrze by było teraz wyeliminować wszystkich delikwentów patrolujących wschodni mur fortu. Samotnego wartownika zabijesz rzucając w niego nożem, resztę możesz najpierw "uśpić" gazową fiolką Doca a następnie spokojnie wyeliminować. Pora teraz rozchmurzyć grupkę na płn-wsch [PUNKT 7 NA MAPIE]. Wybierz Sama, zabierz leżący nieopodal dynamit i ostrożnie wybierz miejsce, z którego będziesz mógł rzucić dynamit. Oczywiście nie zabijesz wszystkich bo Ci po zauważeniu laski dynamitu zaczną zapewne uciekać. Spokojnie, o to chodziło. Z okolicznych zabudowań zbiegną się prawie wszyscy strażnicy. Wybierz ponownie Sama i rzuć dynamit w całą grupkę. Tym razem będzie znacznie więcej ofiar. OK, najważniejszą część misji mamy już za sobą. Dzięki temu zabiegowi prawdopodobnie całkowicie opróżni się dom przy dwóch wieżach strażniczych, na zachodzie. Możesz spokojnie usunąć obu strażników na górze (nawet strzelać) [PUNKT 8 NA MAPIE]. W razie czego uciekaj do cienia na płn-wsch. Grupkę na płd-wsch (wartownik + dwóch patrolujących okoliczny teren) usuniesz albo rzucając kilkakrotnie gazem bądź też usuwając ich z wieży przy wejściu do fortu. Gdy usuniesz wszystkich przeciwników wewnątrz fortu możesz zaznaczyć Doca i uwolnić Sancheza z celi [PUNKT 9 NA MAPIE]. Wybierz teraz Kate i załatw strażnika patrolującego teren przy murze (zastrzel go albo znokautuj). Podprowadzaj kolejne konie pod mur tak aby nasi herosi mogli na nie zeskoczyć [PUNKT 10 NA MAPIE]. Gdy wszyscy będą na koniach ruszacie na kolejną misję.