Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

24 - Deaths Overture | Desperados Wanted Dead or Alive poradnik Desperados: Wanted Dead or Alive

Cel: Wydostać się z niewoli, uwolnić Sancheza oraz złapać El Diablo

Poziom trudności: 5.5/10

Kim sterujemy: John, Doc, Sam, Kate, Mia, Sanchez (tylko pod koniec misji)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny (w tym nieaktywnego Sancheza)

Wskazówki: Uważaj na elitarne oddziały El Diablo. Ich specjalność to noże. Na szczęście nie są zbyt wytrzymali i łatwo można ich zabić.

Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, snajperka


Nasz pierwszy cel to ucieczka z celi [PUNKT 1 NA MAPIE] - 24 - Deaths Overture | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Nasz pierwszy cel to ucieczka z celi [PUNKT 1 NA MAPIE]. Masz dwie możliwości: 1) Zaczekaj aż nadejdzie strażnik patrolujący cały ten obszar a wtedy przy użyciu wdzięków Kate zwab go żeby wszedł do celi 2) Wybierz Mię oraz Kate. Mię ustaw za rogiem i wypuść małpkę Mr. Leone na kowboja, który stoi na północy, przy skrzyni [PUNKT 2 NA MAPIE]. Gdy ten pobiegnie za małpką zobaczy Kate i również otworzy celę. Obojętnie jak postąpisz ciało musisz usunąć błyskawicznie i być przygotowanym na reakcję kolegów. Najlepiej ponownie wystaw Kate i analogicznie usuń drugiego strażnika. Teraz musisz jak najszybciej dotrzeć do skrzyni. Dzięki temu odzyskamy cały ekwipunek (musisz do niej podejść każdym z bohaterów). Pora zająć się teraz gostkiem na wschodzie. Wybierz Johna, musisz go zabić z zaskoczenia rzucając nożykiem. Nie hałasuj bo szybko tego pożałujesz! No dobrze, pora ruszyć na północ. Wybierz Mię i Johna. Schowaj się za skałą, na północy [PUNKT 3 NA MAPIE]. Wypuść małpkę a gdy przybiegnie strażnik (ubrany na czerwono) rzuć w niego nożem. Ciało możesz tu pozostawić. Przetransportuj całą drużynę na północ [PUNKT 4 NA MAPIE]. Zacznij teraz wywabiać kolejnych przeciwników wypuszczając na nich małpkę Mr.Leone. Pierwszego z nich musisz załatwić szybko i sprawnie - nożem. Z kolejnymi nie będzie już niestety tak łatwo ponieważ prawdopodobnie nie będziesz mógł odzyskać nożyka (jest w polu widzenia kilku przeciwników). Do nadbiegających gringos musisz więc strzelać, najlepiej z shotguna. Tych, którzy nie zareagują ani na małpkę ani na wystrzały będziesz musiał usunąć osobiście. Do tego celu najlepiej posłuży John. Jeżeli chcesz narobić troszeczkę zamieszania możesz wybrać teraz Mię i spróbować rzucić zatrutą strzałką, w któregoś z kowbojów po drugiej stronie krat [PUNKT 5 NA MAPIE]. Jeżeli Ci się poszczęści to na planszy będzie 2-3 przeciwników mniej. Aby otworzyć kraty musisz stanąć na specjalnej płytce, na lewo od krat [PUNKT 6 NA MAPIE]. Jest ona mało widoczna, na szczęście nie trzeba na niej cały czas stać. Po otwarciu krat zacznij wywabiać w okolice płytki kolejnych przeciwników strzelając na przykład z shotguna Sama. Opór będzie naprawdę mizerny i bez większych problemów zabijesz wszystkich, którzy tu nadbiegną. Wybierz teraz Johna i rozpocznij "dobijanie resztek". Uważaj jednak na trzy zasłonięte kotary na północy, za nimi chowają się elitarne oddziały El Diablo a więc zanim dalej ruszysz musisz ich wywabić do miejsca gdzie stoi już Sam z shotgunem. Wybierz Johna i wejdź po schodach na górę. Mając na uwadze pole widzenia przeciwnika po prawej zabij go nożykiem. Idź teraz w prawo ale po drodze uważaj na delikwentów na dole (prawdopodobnie pozostało około dwóch). Ich musisz usunąć tradycyjnymi metodami. Na szczęście wystrzałów w tej okolicy poza nimi samymi nikt raczej nie usłyszy a więc nie musisz się obawiać nadbiegających posiłków z innych regionów planszy. Wróć się do miejsca gdzie były kotary i wybierz drogę na południe. Po drodze musisz zabić wszystkich oponentów, którzy tam pozostali (maksymalnie trzech). Aby ułatwić sobie tą czynność chowaj się za skałami i atakuj z zaskoczenia (lub gdy po wystrzale nadbiegną). OK, wybierz Doca. Okaże się, że masz aż 3 naboje do snajperki. Pierwszego użyj do zabicia delikwenta stojącego przy dodatkowych nabojach [PUNKT 7 NA MAPIE]. Wybierz tego, który jest obrócony w lewo. Jego kolegę możesz zabić z zaskoczenia (zajdź go od tyłu i albo zastrzel albo zadźgaj). Pozostałe dwa naboje najlepiej chyba będzie przeznaczyć na dwójkę stojącą przy działku maszynowym na wsch [PUNKT 8 NA MAPIE]. Korzystając z zamieszania (wszyscy pobiegną obejrzeć trupy ;)) weź naboje do snajperki i wróć się w lewo aby pozostać niezauważonym. Zdobyte naboje przeznacz na eliminację wszystkich tych na wsch, którzy wydadzą Ci się najtrudniejsi do zabicia tradycyjnymi metodami. Resztę musisz już niestety wywabiać albo wystrzałem albo inną metodą (np. małpką). Po oczyszczeniu terenu przyprowadź tu całą drużynę. Zacznij posuwać się na południe. Będzie tam 2-3 oponentów, których możesz zastrzelić. Na koniec pozostało Ci zastrzelenie obstawy El Diablo [PUNKT 9 NA MAPIE]. Ten zacznie uciekać. Na szczęście możemy wreszcie skorzystać z usług Sancheza. Biegnij w prawo zabijając wszystkich po drodze. Niestety nie możemy pobiec na północ tylko na wschód. Jest to... zagadka, pierwsza w grze ;) ! Zbierz tu całą drużynę [PUNKT 10 NA MAPIE]. Aby przejść dalej musisz postawić po jednym bohaterze na ostatnich płytkach (podłużnych): zach, płd-zach, płd-wsch, płn-wsch, płn. Uważaj jednak gdyż podczas "przenoszenia" ich na wybrane płytki musisz obrać jedyną, właściwą drogę. A więc przed krokiem save'uj bo prawie wszystkie nieprawidłowe płytki są dla naszych herosów zabójcze. Otworzy się krata ale nie śpiesz się jeszcze na północ ;) To kolejna pułapka. Przyprowadź w to miejsce Mię (może już zejść ze swojej płytki ale inne są nadal podminowane). Musisz rozkazać jej przebiec na drugi koniec korytarza [PUNKT 11 NA MAPIE]. Mia biega szybciej niż inni i uniknie gazowej pułapki. No dobrze, przyprowadź tu całą drużynę. Zabij ostatnią dwójkę i biegiem za El Diablo. Niestety, winda została zniszczona a więc tylko John może ruszyć dalej. Wspinaj się po skałach aż dojdziesz do drzwi na samej górze [PUNKT 12 NA MAPIE]. Pora na finał!!!