Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starożytna magia (8) | Rozdział 3 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

1 - Starożytna magia (8) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
W głębi znajdziesz wejście (obrazek z lewej) - Starożytna magia (8) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

W głębi znajdziesz wejście (obrazek z lewej). Niestety nie obejdzie się bez lurowania. Wyciągasz broń i wchodzisz do środka, trzepiesz pierwszego lepszego i uciekasz na powierzchnię do sprawy powinien się włączyć Milten ściągając na siebie nieumarłych. Teraz ty wykańczasz szkielety i na koniec niszczysz strażnika czarem od kolegi Miltena.

Ze zwłok strażnika zabierasz klucz i talizman. Otwierasz skrzynię. Zabierasz wszystko, a następnie oddajesz Miltonowi wisiorek. Pokaźna pula doświadczenia zasila twoje konto oraz tysiąc bryłek rudy.

Teraz teleportujesz się do Saturasa i wręczasz mu ostatni kamień. Dostaniesz 4 tys. PD oraz nagrody od Riordriana i Cronosa. Ten pierwszy da ci kolejne 20 przedmiotów, tym razem dostaniesz między innymi wyciągi życia (+10 max PŻ), many (+10 max mana) oraz napój potęgi (+4 siła i zręczność). Natomiast od Cronosa otrzymasz tysiąc bryłek.

W następnej kolejności udaj się do wilka (obrazek z prawej) znajdziesz go niedaleko kopca rudy na drugim pierścieniu. Wymień u niego zbędny ekwipunek i trofea na BR.

Teraz wróć do Saturasa po zadanie.

47. Przekonaj magów ognia.

Zadanie zleca Saturas. Musisz udać się do Starego Obozu i przekonać do sprawy magów ognia.

Dostaniesz od Saturasa runę teleportacyjną do Nowego Obozu, jako znak dobrej woli magów wody dla magów ognia.

Tego zadania niestety nie skończysz. Udaj się w okolice Starego Obozu przy głównej bramie znajdziesz Miltena, zaś przy południowej stoi Diego. Obojętnie z której strony przychodzisz, obaj powiedzą ci co się stało.

Stara kopalnia jest już wspomnieniem, a Stary Obóz stał się bandą rabusiów gotowych na wszystko. Brzydko to pachnie, ale taka jest rzeczywistość.

48. Spotkanie.

Zadanie zleca Diego lub Milten (kto pierwszy ten lepszy). Porozmawiaj z Gornem i Lesterem. Powiedz im, że spotkanie jest tam gdzie zawsze. Musisz udać się do górskie fortecy do Laresa i do Gorna w Nowym Obozie.

2 - Starożytna magia (8) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Bardzo proste zadanie, wystarczy się teleportować do magów wody, tam już czeka na ciebie Gorn (obrazek z lewej) - Starożytna magia (8) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Bardzo proste zadanie, wystarczy się teleportować do magów wody, tam już czeka na ciebie Gorn (obrazek z lewej). Porozmawiaj z nim. Następnie zwróć się do Saturasa.

***zadanie ekstremalne - tylko dla orłów. (błąd gry)

Atak na Stary Obóz!

3 - Starożytna magia (8) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Dokładnie tak, możesz bez problemu obrobić Stary Obóz i zyskać na tym krocie - Starożytna magia (8) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Dokładnie tak, możesz bez problemu obrobić Stary Obóz i zyskać na tym krocie. Jednak uważaj ponieważ w obozie nadal są postaci kluczowe, a więc nieśmiertelne i nie możesz ich zabić, za to oni mogę ciebie skasować i to bez większych problemów.

A więc tak, na początek likwidujesz Fletchera z dystansu (obrazek z lewej). Niestety do gry włączą się pozostali strażnicy. Jednak są to zwykli strażnicy wyposażeni jedynie w lekką zbroję, nie wyrządzą ci poważniejszych kłopotów poza tym, że będziesz zmuszony ich dobijać.

Problem pojawić się może ze strażnikiem przy bramie, który posiada ciężki pancerz, chociaż on akurat strzela do ciebie z kuszy i w dodatku bardzo wolno. Jeśli będziesz się streszczał pokonasz go raz dwa.

Teraz najważniejsze, wejście! Jaki widać na obrazku z prawej główna brama jest zamknięta na amen, ale czy aby na pewno? Otóż nie! Widocznie błąd gry. Musisz podejść do jednej z krawędzi bramy i przecisnąć się przez szczelinę. Nie powiem konkretnie, która to będzie ponieważ ja wielokrotnie tego próbowałem i wejście przeskakiwało, że tak powiem.