Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

1 - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Obrazek z prawej przedstawia Aidana, a z lewej skrzynię nieopodal chatki myśliwego - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Obrazek z prawej przedstawia Aidana, a z lewej skrzynię nieopodal chatki myśliwego. Jeśli potrafisz otwierać zamki i posiadasz wytrych to spróbuj otworzyć ją. We wnętrzu skrzyni znajduje się parę strzał i co ważniejsze bryłki rudy.

Mała uwaga, zanim zabierzesz się za otwieranie skrzyni zapisz stan gry. Nie chcesz przecież tracić na próżno cennych wytrychów. Teraz na spokojnie poznaj kombinacje otwierającą skrzynię, czyli klikasz i trzymasz LPM, a następnie strzałkami w lewo i prawo sprawdzasz kiedy zabrzmi nieźle. Jeśli się pomylisz to niestety przeważnie tracisz wytrych, ale wtedy wystarczy wczytać grę i problem z głowy.

Jest jeszcze kilka innych miejsc, które powinieneś odwiedzić w drodze powrotnej.

2 - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Za chatką Cavalorna (obrazek z lewej) znajdują się zamknięte drzwi, niestety nie posiadasz do nich odpowiedniego klucza, aby je otworzyć - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Za chatką Cavalorna (obrazek z lewej) znajdują się zamknięte drzwi, niestety nie posiadasz do nich odpowiedniego klucza, aby je otworzyć. Nie przejmuj się, wrócisz tutaj później.

Sprawa wygląda zupełnie inaczej jeśli chodzi o wierzę (obrazek z prawej), która znajduje się na wprost od chatki Cavalorna. Aby się do niej dostać musisz iść koło wyjścia z doliny w prawo, a następnie przedostać się przez most.

Musisz uważać w drodze powrotnej, ponieważ na dole czają się zębacze, które mogę za tobą pobiegnąć, ale to raczej rzadko się zdarza. W skrzyni znajdziesz lepszą broń: niedokończony miecz (20 atk), ale będziesz potrzebował zwiększyć swoją siłę do min 20 pkt oraz zwinność do min 20. Dokonasz tego u Diego wymieniając PU na pkt. Siły w stosunku 1:1. Najlepiej by było, abyś miał jak największe te współczynniki, szczególnie siłę.

Ponadto możesz pomyśleć o kupnie spodni kopacza od Fiska, które posiadają 15 ochrony przed bronią oraz 5 przed obrażeniami od ognia. Niestety spodnie kosztują 500 BR, ale nie jest to konieczne.

Teraz jesteś gotów, aby udać się do Nowego Obozu.

10. Lewus i Ryżowy Księciuniu.

Zadanie zleca Bezimienny. Lewus zaczepi cię i każe roznosić wodę, jeśli się sprzeciwisz zaatakuje cię, a do walki wkroczy Ryżowy Książe. Po wygranej zdobędziesz doświadczenie ekwipunek pokonanych i trochę szacunku. (2 na mapie obozu)

3 - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Niestety walka z Lewusem należy do jednej z trudniejszych, a co gorsza Lewusowi pomaga jeszcze Księciuniu - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Niestety walka z Lewusem należy do jednej z trudniejszych, a co gorsza Lewusowi pomaga jeszcze Księciuniu. Najlepiej nie mieszaj się jeszcze do walki. Tylko omiń stojące w oddali postaci na obrazku z lewej, szerokim łukiem.

Oczywiście jeśli posiadasz spodnie kopacza i jakieś 30 punktów ataku, to możesz zapisać stan gry i próbować walki. Proponuję odciągnąć Lewusa nieco w prawo, aby nie dołączył do niego Księciu. Jednak nie uciekaj za daleko, bo dostaniesz z długiego łuku Lewusa. Druga sprawa, to sam Księciu, który posiada słabą obronę, ale zadaje dużo obrażeń. Najlepiej, żebyś posiadał pierwszy poziom walki bronią jednoręczną i wyprowadził całe kombo.

Z powodu powyższego proponuje najpierw pokręcić się po obozie i zdobyć kilka przydatnych rzeczy, a dopiero później przejść do walki.

Na początek skręć w lewo i udaj się za chatę Ryżowego Księcia, znajdziesz tam Horacego (obrazek z prawej).

11. Sekret siły Horacego.

Zadanie zleca Horacy. Trzeba znaleźć dobry powód, aby Horacy wyjawił ci swój sekret i zwiększył twoją siłę.

Porozmawiaj z Horacym, a następnie omijając Lewusa przejdź dalej. Zagadnie cię jeden ze strażników, Jarvis. Porozmawiaj z nim i dowiedz się więcej o panujących w obozie stosunkach.

Okazuje się, że Nowy Obóz różni się pod każdym względem od Starego. Inne jest nastawienie ludzi oraz ich zachowanie. Każdy tutaj jest wolny i może robić, co mu się żywnie podoba.

4 - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Idąc dalej napotkasz Homera doglądającego tamy (obrazek z lewej) - Witamy w Koloni (8) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Idąc dalej napotkasz Homera doglądającego tamy (obrazek z lewej).