Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Rozdział 6 "Leże Śniącego"

1 - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Wyposażony w najlepszą dostępną zbroję oraz oręż i dodatki możesz ruszyć na spotkanie przeznaczenia do wioski orków (obrazek z lewej) - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Wyposażony w najlepszą dostępną zbroję oraz oręż i dodatki możesz ruszyć na spotkanie przeznaczenia do wioski orków (obrazek z lewej).

W związku, iż nie użyłeś przy orkach magii, bo uprzednio wszystkich potencjalnych świadków wyeliminowałeś, to Ulu Mulu w dalszym ciągu posiada swoje defensywne właściwości chroniące cię przed atakami orków, ale jeśli chcesz podnieś poziom, to możesz wyrżnąć w pień całą wioskę.

Dalej idziesz do świątyni Śniącego i wracasz do miejsca, gdzie znajdował się Gor Boba (obrazek z prawej).

2 - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Tym razem udajesz się prosto i podążasz tym szlakiem do końca drogi - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Tym razem udajesz się prosto i podążasz tym szlakiem do końca drogi. Będziesz musiał stawić czoła apokaliptycznemu strażnikowi. Zauważ, iż w związku, że Uriziel zadaje obrażenia od magii to wcale nie musisz tych bydlaków dobijać.

Dalej powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu z zakratowanymi drzwiami oraz jeziorkiem lawy (obrazek z lewej). Niestety będziesz musiał przedostać się na sam środek tego jeziora, gdzie znajdziesz przełącznik (obrazek z prawej).

3 - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Zjeżdżasz windą na dół i udajesz się na skraj pomieszczenia, gdzie znajdują się dwa dodatkowe przełączniki - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Zjeżdżasz windą na dół i udajesz się na skraj pomieszczenia, gdzie znajdują się dwa dodatkowe przełączniki. Jeden po lewej i drugi po prawej stronie (obrazek z lewej). Naturalnie przełączasz obydwa.

Znikąd pojawiają się pełzacze świątynne, które bardzo potrzebują twojej opieki. Z Urizielem powinieneś pozbyć się ich w kilku strzałach.

Wracasz tam skąd przyszedłeś. Podchodzisz do przycisku na ścianie (obrazek z prawej) i ściągasz windę na dół. Teraz już nie uruchamiasz przełącznika na windzie, bo zostaniesz na dole - tylko czekasz na windzie.

Na górze udajesz się w nowo otwarte drzwi.

4 - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz na stole Pięść Trolla (100 ATK) oraz kilka eliksirów w rogu (obrazek z lewej) - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz na stole Pięść Trolla (100 ATK) oraz kilka eliksirów w rogu (obrazek z lewej).

Dalej wchodzisz do drugiego pomieszczenia i eliminujesz kilka demonów oraz apokaliptycznych strażników. Idziesz cały czas prosto, aż dotrzesz do mostu z obrazka po prawej.

5 - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Teraz powinieneś koniecznie zapisać stan gry, ponieważ przed tobą już ostatni szaman bez serca (obrazek z lewej) - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Teraz powinieneś koniecznie zapisać stan gry, ponieważ przed tobą już ostatni szaman bez serca (obrazek z lewej). Ten szaman, zarazem jest najsilniejszym z całej piątki.

Dysponuje on zaklęciem tchnienie śmierci (100 punktów obrażeń), ale na to zaklęcie potrzeba trochę więcej czasu, niż na pozostałe. Wykorzystaj to i jak najszybciej podbiegnij do stwora. Wyprowadź mordercze kombo i po sprawie.

Zabierz z ciała swoją ostatnią runę i udaj się dalej. Na końcu drogi znajdziesz zamknięte przejście z pięcioma tajemniczymi kapliczkami (obrazek z prawej).

Używasz po kolei każdą jedną. Gdzie kolejność jest dowolna, najważniejsze, aby wszystkie zostały aktywowane. Kiedy tego dokonasz przejście się otworzy.

6 - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Za bramą czeka już na ciebie Xardas z wieściami - Leże Śniącego (1) | Rozdział 6 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Za bramą czeka już na ciebie Xardas z wieściami. Niestety szybko zaśnie i tyle z nim się na rozmawiasz.