Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Witamy w Koloni (13) | Rozdział 1 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

27. Zmiennik Harlok

Zadanie zleca Grahim. Należy zmusić, jego zmiennika do przyjścia do pracy.

Udajesz się w okolice, gdzie jest Fortuno. Zaraz obok siedzi sobie Harlok i pali wodną fajkę. Każ mu ruszyć tyłek do roboty, pod groźbą użycia buta. Zero reakcji. Spróbuj łagodniej. Dalej brak reakcji. Pozostaje tylko wyciągnąć broń i przetłumaczyć Harlokowi, że musi pracować.

Po wszystkim upewniasz się jeszcze, że Harlok na pewno pójdzie i możesz wracać do Baala Oruna. Warto zaznaczyć, że jeśli akurat jest rano i przechodzisz koło pracowni alchemicznej, to bardzo prawdopodobne, że natrafisz na Gor Na Kosha (obrazek z prawej).

Z rozmowy dowiesz się, jak pozyskiwać żuwaczki pełzaczy (czytaj wnętrzności pełzaczy) oraz o dużych transportach tego towaru do Cor Kaloma.

1 - Witamy w Koloni (13) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Po powrocie do Baala Oruna, okaże się, że Grahim zniknął, ale co ważniejsze Baal przemówi do ciebie - Witamy w Koloni (13) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Po powrocie do Baala Oruna, okaże się, że Grahim zniknął, ale co ważniejsze Baal przemówi do ciebie.

28. Ziele dla Cor Kaloma

Zadanie zleca Baal Orun. Musisz odebrać ziele od zbieraczy i przynieś je Cor Kalomowi.

Nawet nie pytaj Baala o miejsce znajdowania się zbieraczy, bo tylko się rozjuszy, że miałeś czelność się do niego odezwać. Są dwie grupy zbieraczy pierwsza prowadzona przez Balora i druga prowadzona przez Virana.

Zaraz przed Baalem, gdybyś szedł w stronę Lestera (obrazek z lewej) zobaczysz przewróconą kolumnę, przejdź przez nią i idź prosto przed siebie, a następnie skręć w lewo znajdziesz Balora (obrazek z prawej).

Porozmawiaj z Balorem. Za drobną opłatą (50 BR) dostaniesz informacje o odbiorcy z Nowego Obozu, który chętnie odkupi od ciebie bagienne ziele. Jedyny problem w tym, że rozwścieczysz w ten sposób wszystkich Guru, więc jeśli zamierzasz tu pozostać to lepiej nie sprzedawaj ziela.

*Cipher w gospodzie na środku jeziora odkupi od ciebie ziele, ale musisz o tym wiedzieć od Balora.

2 - Witamy w Koloni (13) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Aby dostać się do Virana, będziesz potrzebował łuku - Witamy w Koloni (13) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Aby dostać się do Virana, będziesz potrzebował łuku. Dostać się do niego można na dwa sposoby. Pierwszy bezpieczniejszy to odnalezienie strażnika Gor Na Rana (obrazek z lewej), a następnie udanie się prosto przed siebie. Ale uwaga bo w centralnej części są błotne węże, a na twojej drodze znajdują się trzy krwiopijcy.

Drugi sposób to pójście od Balora w lewo i cały czas prosto, aż do drugiej grupy zbieraczy. Ten sposób jest niebezpieczny jeśli nie znasz drogi, bo w pobliżu krążą błotne węże, które załatwią cię jednym, góra dwoma ciosami.

Viran jest podejrzliwy i nie chce dać ci ziela.

29. Krwiopijcy

Zadanie zleca Viran. Musisz zlikwidować wszystkich krwiopijców w zasięgu wzroku.

Dość proste zadanie. Eliminujesz z dystansu wszystkich krwiopijców i rozmawiasz z Viranem. Da ci 50 sztuk ziela, razem powinieneś już mieć 100. Idziesz teraz do Cor Kaloma i oddajesz mu ziele.

Następnie udajesz się do Baala Oruna i otrzymujesz nagrodę, zwój czaru Sen. Idziesz, więc do Baala Cadara i używasz czaru na jednym z uczniów. W nagrodę zyskujesz ostatni głos na tak oraz możliwość handlu z Baalem. Dodatkowo Baal nauczy cię zwiększać manę.

*Jeśli chcesz dołączyć do sekty:

Idziesz do Cor Kaloma i mówisz mu, że przekonałeś już Baalów (wystarczy czterech) i zostajesz przyjęty w poczet nowicjuszy.