Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Xardas (4) | Rozdział 4 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

56. Orkowe Lekarstwo.

Zadanie zleca Tarrok. Musisz odnaleźć lekarstwo dla Tarroka.

Na twoje nieszczęście Ork będzie cały czas biadolił, że zaraz zejdzie, jeśli mu nie przyniesiesz lekarstwa. Nie ma rady, musisz się rozejrzeć po kopalni.

Zejdź z platformy na prawo od miejsca z którego przyszedłeś i dalej idź cały czas prosto, aż dotrzesz do miejsca pokazanego na obrazku z prawej. Naturalnie wyeliminuj pełzacze po drodze.

1 - Xardas (4) | Rozdział 4 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Wespnij się na górę, a odnajdziesz wspomniane lekarstwo (obrazek z lewej) - Xardas (4) | Rozdział 4 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Wespnij się na górę, a odnajdziesz wspomniane lekarstwo (obrazek z lewej). Teraz na spokojnie możesz wrócić do Orka i z nim porozmawiać o Ulu Mulu.

57. Części na Ulu Mulu

Zadanie zleca Tarrok. W celu wykonania Ulu Mulu będziesz potrzebował rogu cieniostwora, zębów trolla oraz węża błotnego i języka ognistej jaszczurki.

Naturalnie powinieneś wykorzystać wszystkie możliwości rozmowy z orkiem, jeśli chodzi o części na Ulu Mulu. Jeśli tego nie zrobisz, to będziesz musiał do niego wracać, a tak to załatwisz wszystko za jednym zamachem.

A więc tak, zacznij od opuszczenia kopalni i przyjęcia podziękowań od Gorna (PD). Następnie skieruj się do obozu i oddaj płytki pełzaczy Wilkowi. Niestety zbroja będzie gotowa dopiero w następnym rozdziale. Nie przejmuj się tym i rusz zbierać trofea na broń.

2 - Xardas (4) | Rozdział 4 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

 

Na mapie zaznaczyłem czerwonym X, występowanie wszystkich potworów, które zostawiają potrzebne ci trofea.

Pamiętasz, gdzie walczyłeś z Torllem z Diego? Idziesz w to samo miejsce i używając zwoju zmniejszenie potwora rozwalasz trolla sam. Zabierasz mu ząb i idziesz dalej.

Teraz w okolicach Starego Obozu, a dokładniej w stronę starego klasztoru, znajduje się las. Przeszukaj go, a odnajdziesz w nim cieniostwora. W tej chwili nie powinien być dla ciebie problemem. Zabij go i zdobądź róg.

Dalej możesz teleportować się do Obozu na Bagnie i udać się na polowanie na węże. Oczywiście 100 siły to tak obowiązkowo. Likwidujesz pierwszego lepszego węża i zabierasz ząb.

Teraz brakuje ci tylko języka ognistej jaszczurki. Teleportuj się do wieży Xardasa i stamtąd udaj się do wejścia do wioski orków (x) na miejscu będzie się kręcił Ur-Shak. Niedaleko niego znajdziesz dwa jaszczury, załóż orkowy talizman i jak najszybciej je ubij. Postaraj się by cię nie ukąsiły, bo będziesz miał problem. Ogień w mgnieniu oka odbiera masę PŻ. Po wszystkim dostaniesz ostatnie trofeum na Ulu Mulu.

Teraz teleportuj się do Magów Wody i udaj się do kopalni do Tarroka. Daj mu wszystkie części, a otrzymasz broń oraz aż 10 tys. PD

Po wyjściu z kopalni zaczepi cię Gorn i zapyta o twój nowy amulet. Tutaj kończy się 4 rozdział. Gratuluję i zapraszam do kolejnego, już przed ostatniego.