Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dragons Dogma 2: Jak kupić dom? Dragons Dogma 2 poradnik, porady

Posiadanie własnej nieruchomości w Dragons Dogma 2 to bardzo duże ułatwienie w rozgrywce. Na tej stronie podpowiemy Wam, jak wejść w posiadanie domu.

Ostatnia aktualizacja: 4 kwietnia 2024

Własny dom w DD2 jest ułatwieniem, które zdejmuje z Was konieczność wykupywania drogich noclegów w tawernach. Choć początkowy koszt nie należy do najniższych, to inwestycja szybko Wam się zwróci. Na stronie tej podpowiemy Wam, jak aktywować Quest, który otworzy przed Wami możliwość kupienia własnej nieruchomości.

Zakup domu w Vernworth

By móc zakupić dom w stolicy królestwa ludzi, konieczne będzie aktywowanie zadania A Place to Call Home. By tego dokonać, spotkajcie się z Mildred na ulicy na zachód od głównego rynku. Kobieta samoistnie Was zaczepi i wytłumaczy, że niedługo wyrusza w podróż i poszukuje osoby, którą w międzyczasie zajmie się jej domem.

Mildred powinna pojawić się na ulicy na dość wczesnym etapie gry. Jeżeli tego nie zrobi, spróbujcie wykonać kilka zadań dla Kapitana Branta. Aktywność ta przeważnie aktywuje wydarzenia takie jak pojawienie się kluczowych NPC w mieście.

Kobieta następnie poprowadzi Was do domku położonego nieopodal, podziękuje i opuści miasto - Dragons Dogma 2: Jak kupić dom? - Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Kobieta następnie poprowadzi Was do domku położonego nieopodal, podziękuje i opuści miasto. Przez najbliższe 7 dni możecie korzystać z domu tak jakby należał do Was. Możecie w nim spać, a także korzystać z prywatnej skrzyni znajdującej się wewnątrz.

Po tygodniu kobieta wróci z podróży - Dragons Dogma 2: Jak kupić dom? - Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Po tygodniu kobieta wróci z podróży. Ogłosi, że ma w planach przeprowadzkę i zaproponuje Wam zakup obecnego domu za cenę 20000 sztuk złota. Choć cena ta wydawać może się na wczesnych etapach gry zaporowa, to inwestycja powinna zwrócić się Wam już po 10 nocach. Pamiętajcie bowiem, że jedna noc w gospodzie w Vernworth kosztuje aż 2000g.

Jeżeli przystaniecie na ofertę Mildred, kobieta przekaże Wam własność nad budynkiem i opuści miasto. Od teraz będziecie mogli w dowolnej chwili korzystać ze swojej własnej nieruchomości.

Jeżeli jesteście zainteresowani domem, ale chwilowo nie stać Was na jego zakup, możecie spokojnie zebrać brakujące fundusze i powrócić do Mildred w późniejszym terminie. Oferta kobiety wciąż będzie aktualna.

Zakup domu w Bakbattahl

Zakup nieruchomości w stolicy Battahl jest dużo mniej skomplikowany - Dragons Dogma 2: Jak kupić dom? - Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Zakup nieruchomości w stolicy Battahl jest dużo mniej skomplikowany. Już podczas Waszej pierwszej wizyty w mieście możecie udać się do jego północnej części, gdzie spotkacie kobietę imieniem Adrea. Zaczepi Was ona i bezpardonowo zapyta, czy nie bylibyście zainteresowani kupnem domu w mieszkalnej dzielnicy stolicy.

Adrea zażyczy sobie 30000 sztuk złota - Dragons Dogma 2: Jak kupić dom? - Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Adrea zażyczy sobie 30000 sztuk złota. Jeżeli się zgodzicie, zostaniecie natychmiast przeniesieni do swojej nowej rezydencji. Od teraz będziecie mogli korzystać z prywatnej przestrzeni dokładnie tak samo jak w Vernworth.

Do czego służy własny dom w Dragons Dogma 2?

Własny dom pełni funkcję zbliżoną do tawerny - Dragons Dogma 2: Jak kupić dom? - Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Własny dom pełni funkcję zbliżoną do tawerny. Noc spędzona w znajdującym się tam łóżku liczona będzie tak samo jak noc w tawernie, co aktywuje możliwość wczytania zapisu gry po ostatniej przespanej nocy. Więcej na temat zapisywania gry w DD2 znajdziecie na osobnej stronie naszego poradnika.

W domku znajdziecie również prywatną skrzynię, w której możecie przechowywać zalegający ekwipunek.