Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Deathloop - poradnik do gry

Deathloop - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia Deathloop poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Deathloop zawiera opis przejścia misji Utracone w transmisji (Lost in Transmission). To trop wizjonera powiązany z Egorem i jego badaniami w Kompleksie.

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu wizjonera / misji Utracone w transmisji (Lost in Transmission). Solucja wyjaśnia m.in. jak zlokalizować i pokonać Egora Serlinga w jego obozie, gdzie znaleźć dane Egora, jak zdjąć kamuflaż z urządzenia, jak poprawnie użyć panelu do wyłączenia urządzenia, a także jak wyeliminować Egora podczas balu przebierańców.

Odblokowanie misji

Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień. Misja pojawi się w Waszym dzienniku po splądrowaniu sejfu w mieszkaniu w dzielnicy Updaam i odnalezieniu dokumentu z informacjami na temat personaliów i miejsc pobytu 8 Wizjonerów (bossów - głównych antagonistów). Z przystąpieniem do tego zadania radzimy jednak zaczekać aż ukończycie misję Wszechobecność. Pozwoli Wam to wykorzystywać rezyduum do zapamiętywania na stałe mocy, broni i innego ekwipunku zdobywanego w trakcie wypraw.

Na potrzeby zajęcia się opisywanym tropem musicie odwiedzić dzielnicę Kompleks w godzinach wieczornych.

Stawienie czoła Egorowi (Face Egor)

Egor przeprowadza eksperymenty za bunkrem i w przypadku eksploracji Kompleksu wieczorem będziecie musieli zaliczyć dłuższą przeprawę żeby dotrzeć do jego obozu (Egors Camp) - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Egor przeprowadza eksperymenty za bunkrem i w przypadku eksploracji Kompleksu wieczorem będziecie musieli zaliczyć dłuższą przeprawę żeby dotrzeć do jego obozu (Egor's Camp). Macie dwa warianty:

1) Wybranie ścieżki omijającej bunkier - wiąże się ona niestety z napotykaniem wieżyczek obronnych (możecie je hakować) oraz licznych pułapek. Najbardziej problematyczne są miny zbliżeniowe, które łatwo można nie zauważyć. Do omijania pułapek laserowych najłatwiej jest używać Przeskoku (teleportacji).

2) Wybranie przeprawy przez bunkier - W tym przypadku musicie mieć na uwadze przeciwników oraz systemy ochrony w postaci kamer i wieżyczek - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

2) Wybranie przeprawy przez bunkier - W tym przypadku musicie mieć na uwadze przeciwników oraz systemy ochrony w postaci kamer i wieżyczek. Najpilniej strzeżone jest główne wyjście z bunkra. Alternatywą jest przeprawa przez wąski boczny tunel (powyższy obrazek), ale w nim roi się od pułapek i musielibyście bardzo ostrożnie je rozbrajać lub omijać.

Jeśli udało się Wam dotrzeć do obozu bez wszczynania alarmów, to pojawi się okazja do zaatakowania Egora z zaskoczenia - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Jeśli udało się Wam dotrzeć do obozu bez wszczynania alarmów, to pojawi się okazja do zaatakowania Egora z zaskoczenia. W przeciwnym razie Wizjoner będzie spodziewał się Waszego przybycia. Jeżeli doszło do bezpośredniej konfrontacji, to spodziewajcie się tego, że Egor będzie używał kamuflażu. Nie jest to całkowita niewidzialność, tak więc starajcie się go wypatrywać żeby móc nadal go atakować lub być gotowym do odparcia jego ataków gdy wyłączy kamuflaż.

Pokonanemu Egorowi możecie odebrać moc Eter (Aether Slab), czyli właśnie kamuflaż, który jest bardzo przydatną nadnaturalną zdolnością do infiltrowania lokacji pozostając niezauważonym.

Znalezienie danych Egora (Find Egor's data)

Zainteresujcie się budynkiem, w pobliżu którego początkowo przebywał Egor - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Zainteresujcie się budynkiem, w pobliżu którego początkowo przebywał Egor. Jest to dwupoziomowe laboratorium Egora (Serling Labs) i pomimo zamkniętych drzwi poszczególne pomieszczenia możecie badać dzięki rozbijaniu okiennic.

1 - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry
W pomieszczeniach laboratorium możecie odnajdywać różne znajdźki, jak również minikom z zapisanymi wiadomościami - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

W pomieszczeniach laboratorium możecie odnajdywać różne znajdźki, jak również minikom z zapisanymi wiadomościami. Najważniejszym znaleziskiem jest notatka (Radial Fluctuations) z powyższego obrazka, która przyczepiona jest do dużej mapy. Dowiecie się z niej o urządzeniu Egora i poznacie jego numer - jest on niestety losowo generowany (w naszym przypadku było to F824).

Uciszenie urządzenia Egora (Silence Egor's device)

Będziecie musieli powrócić do Kompleksu kolejnego dnia, tak więc opuśćcie tę lokację - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Będziecie musieli powrócić do Kompleksu kolejnego dnia, tak więc opuśćcie tę lokację. Możecie wybrać dowolną porę dnia za wyjątkiem godzin wieczornych, gdyż chodzi o zbadanie obozu gdy nie będzie w nim ("odrodzonego") Egora.

Dotrzyjcie do obozu Egora, w którym zamiast Wizjonera spotkacie zwykłych przeciwników. Eliminowanie ich nie powinno być obowiązkowe. Musicie znaleźć maszynę, na którą nałożono kamuflaż - pokazuje ją powyższy obrazek. Podejmijcie próbę wejścia w interakcję z nią.

Ujawnienie niewidzialnego panelu (Unveil the invisible panel)

Zainteresujcie się ponownie głównym dwupiętrowym budynkiem laboratorium, przy czym tym razem uważajcie na pułapki laserowe - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Zainteresujcie się ponownie głównym dwupiętrowym budynkiem laboratorium, przy czym tym razem uważajcie na pułapki laserowe. Wchodzenia w kontakt z nimi może aktywować wieżyczki znajdujące się wewnątrz pomieszczeń. Problem ten możecie neutralizować na dwa sposoby:

  1. używać Przeskoku do przedostawania się do pomieszczeń nie wchodząc w kontakt z laserami,
  2. ustawiać się przy oknach i hakować wieżyczki z poszczególnych pomieszczeń (w jednym pomieszczeniu mogą być nawet dwie).
W jednym z pomieszczeń laboratorium Egora znajdziecie niwelatory polowe (Field Nullifiers) - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

W jednym z pomieszczeń laboratorium Egora znajdziecie niwelatory polowe (Field Nullifiers). Zabierzcie ze sobą jedną z tych walizek.

Z niwelatorem dotrzyjcie w pobliże niewidzialnej maszyny - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Z niwelatorem dotrzyjcie w pobliże niewidzialnej maszyny. Przytrzymajcie przycisk interakcji żeby rozstawić niwelator. Jego działanie polega na neutralizowaniu działania nadnaturalnych mocy, dzięki czemu kamuflaż zniknie i panel stanie się widoczny.

Wyłączenie urządzenia (Shut down device)

Możecie już podejść do panelu i przystąpić do rozwiązywania zagadki - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Możecie już podejść do panelu i przystąpić do rozwiązywania zagadki. Musicie wprowadzić poprawny numer urządzenia (dla przypomnienia do odczytania był w podpunkcie Znalezienie danych Egora w naszym opisie przejścia). Na sam koniec wciśnijcie duży czerwony przycisk.

Zamordowanie Egora Serlinga na maskaradzie

Opisywany trop w tym momencie powinien zostać zaliczony, przy czym głównym powodem jego rozegrania było doprowadzenie do pojawienia się Egora na balu przebierańców organizowanym przez Aleksisa - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Opisywany trop w tym momencie powinien zostać zaliczony, przy czym głównym powodem jego rozegrania było doprowadzenie do pojawienia się Egora na balu przebierańców organizowanym przez Aleksisa. Chodzi w tym o to żeby móc zabić obu Wizjonerów w tej samej lokacji.

Opis balu przebierańców oraz infiltracji zamku znajdziecie na stronie z opisem przejścia tropu wizjonera Pożeranie owiec. Dla przypomnienia musicie dotrzeć do dzielnicy Updaam w godzinach wieczornych.

Uwaga - Upewnijcie się, że przy wybieraniu Updaam widoczne są ikony i opisy 2 Wizjonerów - Aleksisa i Egora. Jeśli nie wybierzecie się na bal tego samego dnia, w którym sabotowaliście urządzenie F824, to Egor nie pojawi się automatycznie w kolejnych dniach. Trzeba będzie wtedy kolejnego dnia powtórzyć ostatni krok, tzn. dotrzeć do niewidzialnej maszyny, odsłonić ją i wpisać kombinację.

Bezpiecznym sposobem dostania się do zamku jest skorzystanie ze ściezki biegnącej wzdłuż muru i pozwalającej dotrzeć do bocznej okiennicy - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Bezpiecznym sposobem dostania się do zamku jest skorzystanie ze ściezki biegnącej wzdłuż muru i pozwalającej dotrzeć do bocznej okiennicy.

W przypadku Aleksisa nic nie zmienia się. Możecie w taki sam sposób jak w misji Pożeranie owiec go zdemaskować i zabić.

Egor przebywa na jednym z wyższych pięter zamku i w dotarciu do niego bardzo może pomóc Przeskok - dzięki tej mocy będziecie mogli teleportować się na kolejne półki i fragmenty dachu zamku - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Egor przebywa na jednym z wyższych pięter zamku i w dotarciu do niego bardzo może pomóc Przeskok - dzięki tej mocy będziecie mogli teleportować się na kolejne półki i fragmenty dachu zamku.

Pomieszczenie, w którym przebywa Egor rozpoznacie po polu siłowym. Symbolizuje ono aktywny niwelator polowy, który uniemożliwia używanie mocy podczas pozostawania w jego zasięgu. Jeśli chcecie pozbyć się Egora w bezpośredniej konfrontacji, to możecie skorzystać z silnej broni palnej lub zaalarmować celowo okolicę i zaczekać aż Egor wybiegnie z pomieszczenia.

Wizjonera możecie też pozbyć się podstępem - Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Wizjonera możecie też pozbyć się podstępem. Rozejrzyjcie się na obrzeżach pomieszczenia z Wizjonerem, a znajdziecie małą dziurę zabitą deskami. Po zniszczeniu desek możecie trafić z broni palnej w pokazany na obrazku zbiornik z trującym gazem.