Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Deathloop - poradnik do gry

Deathloop - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia Deathloop poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Deathloop zawiera opis przejścia misji Pożeranie owiec (Devouring of the Lambs). To trop wizjonera powiązany z Aleksisem Dorseyem i balem przebierańców.

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu wizjonera / misji Pożeranie owiec (Devouring of the Lambs). Solucja wyjaśnia m.in. jak po cichu zinfiltrować bal przebierańców, gdzie odnaleźć maszynę DJ-a i jak jej użyć do zdemaskowania Aleksisa, a także jak pozbyć się Wizjonera po odnalezieniu go wśród gości maskarady.

Odblokowanie misji

Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień. Misja pojawi się w Waszym dzienniku po splądrowaniu sejfu w mieszkaniu w dzielnicy Updaam i odnalezieniu dokumentu z informacjami na temat personaliów i miejsc pobytu 8 Wizjonerów (bossów - głównych antagonistów). Z przystąpieniem do tego zadania radzimy jednak zaczekać aż ukończycie misję Wszechobecność. Pozwoli Wam to wykorzystywać rezyduum do zapamiętywania na stałe mocy, broni i innego ekwipunku zdobywanego w trakcie wypraw.

Na potrzeby zajęcia się opisywanym tropem musicie odwiedzić dzielnicę Updaam w godzinach wieczornych.

Wproszenie się na imprezę Aleksisa (Crash Aleksis's Party)

Aleksis przebywa na terenie zamku, w którym w godzinach wieczornych odbywa się wilcza maskarada - bal przebierańców - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Aleksis przebywa na terenie zamku, w którym w godzinach wieczornych odbywa się wilcza maskarada - bal przebierańców. Główna ścieżka prowadząca do zamku jest pilnie strzeżona i w rezultacie wybranie jej nie jest dobrym pomysłem. Możecie wystawić bohatera na duże ryzyko utraty życia i dodatkowo niepotrzebnie zaalarmować osoby przebywające wewnątrz zamku.

Polecamy zainteresować się ścieżką biegnącą wzdłuż murów zamku - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Polecamy zainteresować się ścieżką biegnącą wzdłuż murów zamku. Sąsiaduje ona z przepaścią, tak więc warto zachować ostrożność i pomagać sobie w razie potrzeby Przeskokiem. Docelowo dotrzyjcie do zaznaczonej na powyższym obrazku bocznej okiennicy.

Znalezienie wskazówek (Search for clues)

1 - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry
Znajdziecie się w małym pomieszczeniu - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Znajdziecie się w małym pomieszczeniu. Wyjdźcie z niego na wąski parapet z obrazka 1. Przejdźcie kawałek po nim i dwukrotnie skręćcie w prawo. Wyjdźcie po schodach na wyższy poziom zamku.

Kierujcie się prosto i wybierz pierwsze drzwi po lewej stronie. Znajdziecie się nad salą balu przebierańców pokazaną na obrazku 2.

Colt domyślnie nie wie jak wygląda Aleksis - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Colt domyślnie nie wie jak wygląda Aleksis. Jeśli nie chcecie ryzykować eliminowania przeciwników metodą chybił-trafił, to będziecie musieli wykonać kroki, które umożliwią bohaterowi zidentyfikowanie Wizjonera.

Zacznijcie od przedostania się do okiennicy na drugim końcu sali balu przebierańców. Najlepiej jest w tym celu pomóc sobie mocą Przeskok żeby teleportowac się najpierw na wiszące obiekty i następnie do okna.

Na piętrze możecie spotkać 1 lub 2 gości przyjęcia i warto po cichu się ich pozbyć (w okolicy jest urządzenie, które możecie hakować i odwracać uwagę wrogów) - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Na piętrze możecie spotkać 1 lub 2 gości przyjęcia i warto po cichu się ich pozbyć (w okolicy jest urządzenie, które możecie hakować i odwracać uwagę wrogów).

Na potrzeby odnalezienia śladu udajcie się w prawo i zbadajcie maszynę DJ-a z powyższego obrazka. Do zaliczenia będzie tu zagadka polegająca na ustaleniu ulubionej melodii Aleksisa po to żeby pojawił się na parkiecie i został "zdemaskowany".

Wykonanie planu (Enact the plan)

Pozostańcie na tym piętrze i obejdźcie parkiet od drugiej strony - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Pozostańcie na tym piętrze i obejdźcie parkiet od drugiej strony. Dotrzyjcie do schodów sąsiadujących z parkietem i udajcie się na wyższe piętro. Niedaleko schodów znajdziecie drzwi, które zaprowadzą Colta do toalety.

Obok WC znajdziecie drugi kontroler. Musicie zapamiętać jego kombinację, która jest niestety losowa.

Powróćcie do pierwszej maszyny DJ-a i zacznijcie wciskać jej przyciski żeby skopiować kombinację znalezioną w toalecie - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Powróćcie do pierwszej maszyny DJ-a i zacznijcie wciskać jej przyciski żeby skopiować kombinację znalezioną w toalecie.

Po poprawnym wykonaniu tej czynności odczekajcie chwilę. Aleksis pojawi się na dole i po tym jak odezwie się uda się go Wam potwierdzić jako cel misji.

Zabicie Aleksisa (Kill Aleksis)

Najbardziej oczywisty wariant zakłada zaatakowanie Aleksisa z górnych balkoników, przy czym musicie liczyć się z tym, że zaalarmujecie w ten sposób okolicę - musicie być gotowi na szybką ucieczkę z zamku (najlepiej tą samą drogą) - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Najbardziej oczywisty wariant zakłada zaatakowanie Aleksisa z górnych balkoników, przy czym musicie liczyć się z tym, że zaalarmujecie w ten sposób okolicę - musicie być gotowi na szybką ucieczkę z zamku (najlepiej tą samą drogą).

Jeśli macie cichą broń, to możecie też próbować eliminować z ukrycia kolejne osoby z parkietu, które będą miały problemy ze zlokalizowaniem Colta.

Alternatywnym pomysłem jest powrócenie do poprzedniej sali balu przebierańców, przy czym najpierw ustawcie inne przyciski na kontrolerze żeby Aleksis przestał się bawić - Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia - Deathloop - poradnik do gry

Alternatywnym pomysłem jest powrócenie do poprzedniej sali balu przebierańców, przy czym najpierw ustawcie inne przyciski na kontrolerze żeby Aleksis przestał się bawić. Zbadanie bocznej części sali pozwoli Wam na znalezienie przycisku otwierającego zapadnię. Możecie zaczekać z jej uruchomieniem aż ustawi się na niej Aleksis i rozpocznie przemówienie.

Dodatkowa podpowiedź - Aleksisa możecie też pozbyć się z pomocą zapadni bez korzystania z zagadki z maszyną DJ-a. Po dotarciu w okolice przycisku możecie po prostu czekać i obserwować kolejne osoby podchodzące do mikrofonu. Aleksisa rozpoznacie po tym, że przemówi głosem mężczyzny i że będzie miał przy sobie dwie pomarańczowo wyglądające bronie.