Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 5 - Wieża Sygnałowa - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 5 etapu rozgrywki - Wieża Sygnałowa (The Signal Tower) - znajdziesz tutaj solucję zadań związanych z Six. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby przeżyć starcie z Six.

1 uderzenie

Sekwencja z Six jest dość specyficzna - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Sekwencja z Six jest dość specyficzna. Musisz zrobić wszystko, aby zniszczyć jej pozytywkę. Kilkukrotnie będziesz się do tego przymierzać, aż padnie przy ostatnim ciosie.

Pierw musisz ją po prostu zawołać, wtedy odsunie się od walizki - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pierw musisz ją po prostu zawołać, wtedy odsunie się od walizki. Póki jej nic nie zrobisz nie rzuci się na Ciebie.

Wyjmij młot z walizki i zbliż się do pozytywki - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wyjmij młot z walizki i zbliż się do pozytywki.

Twoim zadaniem jest uderzenie w pozytywkę - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest uderzenie w pozytywkę. Jeśli przypadkiem trafisz Six nic się nie stanie, po prostu Cię odepchnie.

Ucieczka

Gdy zaatakujesz pozytywkę Six staniesz się jej wrogiem - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy zaatakujesz pozytywkę Six staniesz się jej wrogiem. Musisz przed nią uciekać. Pamiętaj, że ma znacznie dłuższe ręce od Ciebie, więc jeśli się zatrzymasz to zginiesz szybką śmiercią.

1 - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Gdy wbiegniesz do pokoju schowaj się za stołem i grzecznie czekaj - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wbiegniesz do pokoju schowaj się za stołem i grzecznie czekaj. Six po zbadaniu pomieszczeni przejdzie przez drzwi, w ten sposób otworzy je dla Ciebie.

Siekiera

Aby przedostać się do kolejnej części potrzebujesz siekiery - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby przedostać się do kolejnej części potrzebujesz siekiery. Jest ona wbita w drzwi, znajdujące się po prawej stronie pomieszczenia.

2 - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Zza drzwi wydobywa się fioletowe światło - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zza drzwi wydobywa się fioletowe światło. Musisz wyrwać siekierę z desek i zniszczyć drzwi, aby przedostać się dalej.

2 uderzenie

3 - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Tym razem również nie będzie za trudno - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Tym razem również nie będzie za trudno. Musisz po prostu rozproszyć Six. Gdy jej uwaga będzie skupiona na lewej stronie po prostu uderz pozytywkę za pomocą siekiery.

Drzwi

Nagle trafisz do czarnej przestrzeni - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Nagle trafisz do czarnej przestrzeni. Będzie się ona rozświetlać tylko w twojej okolicy. Kieruj się na północy zachód, aby dotrzeć do drzwi.

Drzwi są oświetlone, gdy się do nich zbliżysz zauważysz ich poświatę - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Drzwi są oświetlone, gdy się do nich zbliżysz zauważysz ich poświatę.

Wyrwij siekierę z drzwi, a następnie zniszcz je, aby przedostać się dalej - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wyrwij siekierę z drzwi, a następnie zniszcz je, aby przedostać się dalej.

3 uderzenie

Po przebiciu się przez drzwi trafisz do kolejnego pomieszczenia - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po przebiciu się przez drzwi trafisz do kolejnego pomieszczenia. W nim Six jest już na ciebie okropnie zdenerwowana i próbuje Cię zabić najszybciej jak tylko się da. Musisz nią manipulować tak, aby dostać się do siekiery.

Six zawsze podąży za tobą - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Six zawsze podąży za tobą. Staraj się, więc wbiegać w takie portale, aby odciągać jej uwagę.

4 - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Po zdobyciu siekiery ponownie odwróć uwagę Six - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po zdobyciu siekiery ponownie odwróć uwagę Six. Szybko doskocz do pozytywki i mocno w nią uderz. To pozbawi Six sił.

4 uderzenie

Ostatni cios w pozytywkę wykonasz po krótkim filmiku - Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ostatni cios w pozytywkę wykonasz po krótkim filmiku. Po prostu unieś siekierę i uderz nią prosto w pozytywkę.