Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziesz poradnik trofeowy do gry Little Nightmares 2. Zamieściliśmy bardzo szczegółowe opisy wszystkich trofeów gry. Dowiesz się jakie wymagania mają poszczególnie trofea, jak wypełniać założenia trofeów oraz jak odblokować platynowe trofeum w Little Nightmares 2.

Wzorowy konsument (Primetime Content Consumer)

Rodzaj trofeum: Platynowe

Ilość punktów gamerscore: 80

Sposób odblokowania: Zdobądź wszystkie trofea.

Komentarz: dostępne na każdej platformie.

Zakłócenia (Signal interruption)

Rodzaj trofeum: Złote - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Złote

Ilość punktów gamerscore: 60

Sposób odblokowania: Osiągnięcie fabularne.

Komentarz: Otrzymasz je za zakończenie gry.

Bez śladu (No More Remains)

Rodzaj trofeum: Złote - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Złote

Ilość punktów gamerscore: 75

Sposób odblokowania Zdobądź wszystkie widmowe szczątki dostępnych w grze i odblokuj sekretne zakończenie.

Komentarz: Lokalizację wszystkich widmowych szczątków znajdziesz w naszym poradniku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o czapkach, które możesz zdobyć w grze zajrzyj na strony:

  1. Widmowe szczątki, rozdział 1 Las
  2. Widmowe szczątki, rozdział 2 Dom dziecka
  3. Widmowe szczątki, rozdział 3 Szpital
  4. Widmowe szczątki - rozdział 4 Dojście do Wieży
  5. Widmowe szczątki - rozdział 5 Wieża Sygnałowa

Tyle na głowie (Far Ahead)

Rodzaj trofeum: Złote - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Złote

Ilość punktów gamerscore: 75

Sposób odblokowania: Zdobądź 9 czapek dostępnych w grze.

Komentarz: Lokalizację wszystkich czapek znajdziesz w naszym poradniku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o czapkach, które możesz zdobyć w grze zajrzyj na strony:

  1. Czapki, rozdział 1 Las
  2. Czapki - rozdział 2 Dom dziecka
  3. Czapki - rozdział 3 Szpital
  4. Czapki - rozdział 4 Dojście do Wieży
  5. Czapki - rozdział 5 Wieża Sygnałowa
  6. Czapki - DLC The Nome's Attic

Na pożarcie (Foraged)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Osiągniecie fabularne.

Komentarz: Zdobędziesz je w 1 rozdziale gry.

Szkoła (Schooled)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Osiągniecie fabularne.

Komentarz: Zdobędziesz je w 2 rozdziale gry.

Do szpitala (Hospitalised)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Osiągniecie fabularne.

Komentarz: Zdobędziesz je w 3 rozdziale gry.

Wyblakło (Paled)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Osiągniecie fabularne.

Komentarz: Zdobędziesz je w 4 rozdziale gry.

Unikanie (Evasive prey)

Rodzaj trofeum: Srebrne - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Nie wpadnij w sidła zastawione w lesie.

Komentarz: To osiągnięcie zdobędziesz jeśli w 1 rozdziale gry nie zginiesz ani razu od pułapki zastawionej na dziką zwierzynę.

Na dłoni (In The Palm Of My Hand)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Trzymaj Six za dłoń przez 6 minut.

Komentarz: Aby chwycić Six za rękę musisz po prostu się do niej zbliżyć. W ten sposób będziesz mógł stale się z nią poruszać i kontrolować jej zachowanie.

Popcorn

Rodzaj trofeum: Srebrne - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Wrzuć kukurydzę do pieca.

Komentarz: Po zdobyciu pierwszego bezpiecznika w 3 rozdziale gry dostaniesz się pomieszczenia z wózkiem inwalidzkim. Zaraz obok niego leży kolba kukurydzy. Weź ją, wróć do windy, zjedź na dół i wrzuć ją do pieca.

Zastrzeżenie (Objection)

1 - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
2 - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Rodzaj trofeum: Srebrne - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Wrzuć ser do dziury.

Komentarz: W rozdziale 3, gdy wejdź przez szyb wentylacyjny, a dostaniesz się do celi. Na podłodze leży ser, ponieś go i wyjdź z pomieszczania. Po lewej są ukryte drzwi, gdzie znajdziesz widmowe szczątki, wrzuć ser do dziury, aby odblokować to osiągnięcie.

Chore dzieci (Sick Kids)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Zdobądź wszystkie widmowe szczątki w rozdziale 3.

Komentarz: Dokładną lokalizacje widmowych szczątków z 3 rozdziału znajdziesz na oddzielnej stronie poradnika.

Operator pocztowy (Post Industrial)

3 - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Rodzaj trofeum: Srebrne - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Dostarcz paczkę.

Komentarz: To osiągnięcie zdobędziesz, gdy ubierzesz czapkę listonosza (do zdobycia w 4 rozdziale gry), a następnie, przy zagadce z widną, wyjmiesz pakunek z walizki (znajdującej się w sypie na śmieci) i wrzucisz nim w dziurę w drzwiach.

To nie przystoi damie (Unladylike)

Rodzaj trofeum: Srebrne - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Zniszcz figurkę kobiety.

Komentarz: W 4 rozdziale gry znajdziesz figurkę przedstawiającą kobietę. Znajduje się ona zaraz obok widmowych szczątków, w małej kawalerce. Musisz ją podnieść i rzucić nią o podłogę, aby się rozbiła.

Największy zabijaka (Bully of Bullies)

Rodzaj trofeum: Srebrne - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania: Zrzuć regał na uczniów.

Komentarz: W 2 rozdziale gry trafisz na klasy. Twoim zadaniem będzie zdobycie klucza z regału. Jeśli jednak przebiegniesz po sali i zwrócisz na siebie uwagę uczniów pobiegną za tobą. Ty po prostu musisz wspiąć się na regał i pociągnąć go ta, aby chuligani stracili życie. Jeśli umrzesz z nimi i tak otrzymasz osiągnięcie.

Dziatwa szkolna (School Kids)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania Zdobądź wszystkie widmowe szczątki w rozdziale 2.

Komentarz: Dokładną lokalizacje widmowych szczątków z 2 rozdziału znajdziesz na oddzielnej stronie poradnika.

Zdziczałe dzieci (Wild Kids)

Rodzaj trofeum: Srebrne

Ilość punktów gamerscore: 30

Sposób odblokowania Zdobądź wszystkie widmowe szczątki w rozdziale 1.

Komentarz: Dokładną lokalizacje widmowych szczątków z 1 rozdziału znajdziesz na oddzielnej stronie poradnika.

Niech będzie połowa (Half hat)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 20

Sposób odblokowania: miej 6 czapek w swoim ekwipunku.

Komentarz: zbierz 5 czapek dostępnych w grze.

Jak wyglądam? (How Do I look?)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: odblokuj ostatnią czapkę.

Komentarz: kończąc 5 rozdział gry odblokujesz ostatnią czapkę. Możesz używać jej na przejściach na tym samym save.

Zabawki są dla dzieci (Toys Are For Kids)

4 - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: spal misia w czapce niedźwiedzia.

Komentarz: w 3 rozdziale gry znajdziesz czapkę, która wygląda jak głowa misia. Załóż ją na głowę. Następnie znajdź poprawną zabawkę i udaj się z nią do pieca, aby zdobyć klucz.

Głód (Hunger)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Zdobądź pięć przekąsek.

Komentarz: W rozdziale 3 trafisz na automat ze słodkimi przekąskami. Twoim zadaniem jest pięciokrotnie podciągnięcie za dźwignię, aby zdobyć 5 przekąsek.

Prześwietlenie (X Best Friends)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Prześwietl się i Six.

Komentarz: W 3 rozdziale gry trafisz na pokój z aparatem rentgenowskim. Weź Six za rączkę i stań zaraz za nim. Zostaw tam dziewczynkę, pobiegnij do dźwigni, a następnie wróć do towarzyszki, chwyć ją za dłoń. Zrobienie wspólnego zdjęcia zapewni Ci to osiągnięcie.

...i więcej nie wstawaj! (...And Stay Dead!)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Zabij samotną dłoń.

Komentarz: To osiągnięcie polega na trzykrotnym zaatakowaniu dłoni, która będzie Cię atakować w 3 rozdziale gry. Musisz dobić ją tak, aby mieć pewność, że już więcej nie wstanie.

Po pierwsze nie szkodzić (First do no harm)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Ucieknij zamiast spalić przeciwnika w 3 rozdziale gry.

Komentarz: Gdy zmusisz przeciwnika, aby wszedł do pieca po prostu skieruj się w stronę windy. Nie musisz się o niego martwić, nie wyskoczy na Ciebie, po prostu umrze śmiercią tragiczną nie mogąc wydostać się z ciasnego pomieszczenia. W tym przypadku nie możesz odpalić pieca.

Sędzia! (Referee!)

5 - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Wbiegnij w bramkę.

Komentarz: W 2 rozdziale znajdziesz czapkę w śmietniku. Załóż ją na siebie i wbiegnij w pustą bramkę znajdującą się na placu zabaw.

Monotonicznie (Mono Tones)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Zagraj na fortepianie.

Komentarz: W 2 rozdziale gry trafisz na pianino wiszące na sznurze. Zamiast od razu go niszczyć przebiegnij kilkukrotnie po klawiszach, od prawej do lewej strony.

Leć w przestworza (Fly Free)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Puść papierowy samolot przez okno.

Komentarz: Będąc w dormitorium znajdziesz papierowy samolot. Musisz stanąć przy oknie, aby Mono zamachnął się i wypuścił go w przestworza.

Kolorowe odkrycie (True Colours)

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Osiągniecie fabularne.

Komentarz: Zdobędziesz je w 2 rozdziale gry.

W dobrej wierze (Fair Prey)

6 - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Zabij myśliwego.

Komentarz: To osiągnięcie otrzymasz, gdy na końcu 1 rozdziału pozbędziesz się myśliwego. Wystarczy, że strzelisz do niego korzystając z broni. Musisz mieć jednak na głowie futrzaną czapkę, którą zdobędziesz w tym rozdziale.

Dwadzieścia razy Six (Twenty-Six)

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 20

Sposób odblokowania: Zawołaj Six 26 razy.

Komentarz: Wołanie Six jest przypisane do jednego z klawiszy (w przypadku PC - Q, a w przypadku Xboxa - Y)

Piłka lekarska (Medicine Ball)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 15

Sposób odblokowania: Rzuć w przeciwnika piłką lekarską.

Komentarz: W rozdziale 3, gdy przebiegniesz przez ciemny pokój pełen manekinów dotrzesz do małego pokoju. Na środku leży piłka lekarska. Po prostu podnieś ją i rzuć ją w ręce wystające z drzwi. Jeden złapie piłkę i odrzuci ją do ciebie.

Co jest w środku?! (What's In the box?!)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 20

Sposób odblokowania: Otwórz lodówkę.

Komentarz: Po wejściu do domku w 1 rozdziale gry zobaczysz lodówkę. Po prostu chwyć za klamkę i otwórz drzwi. Wtedy otrzymasz osiągnięcie.

Miłosierny uczynek (Merciful feat)

Rodzaj trofeum: Brązowe - Little Nightmares 2: Trofea/Osiągnięcia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: Brązowe

Ilość punktów gamerscore: 20

Sposób odblokowania: Otwarcie przejścia w 2 rozdziale gry.

Komentarz: W rozdziale 2 wpadniesz na przeciwnika przywiązanego do ściany. Rysuje on po podłodze, więc od razu go rozpoznasz. Musisz po prostu chwycić młot i zniszczyć drzwi. Twoim zadaniem jest pozostawienie chłopca przy życiu.