Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 3 - Szpital - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 3. etapu rozgrywki - Szpital (Hospital) - znajdziesz tutaj solucję zadań do wykonania na pierwszym piętrze. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby dostać się do windy.

Łóżka

Do szpital dostaniesz się wskakując przez otwarte okno - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Do szpital dostaniesz się wskakując przez otwarte okno. W środku jest dość jasno, więc łatwo się odnaleźć.

1 - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest dotarcie do drzwi położonych na samym końcu korytarza - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest dotarcie do drzwi położonych na samym końcu korytarza. Po prostu je popchnij, a wydostaniesz się z tej części budynku.

Za drzwiami zobaczysz wiszące łóżka - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Za drzwiami zobaczysz wiszące łóżka. To droga, którą musisz pokonać, aby przejść dalej. Nie obawiaj się, że coś odpadnie. To w pełni bezpieczne zarówno dla Mono jak i Six. Twoja towarzyszka ruszy pierwsza, a ty jedynie musisz powtarzać jej ruchy.

2 - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest doskoczenie do zwiniętej pościeli, która posłuży Ci za linę do wspinaczki - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest doskoczenie do zwiniętej pościeli, która posłuży Ci za linę do wspinaczki. Podciągnij się na niej na kolejne łóżka, aby dość do stabilnej części budynku.

Rozpędź się i przeskocz przez kolejne lóżka - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rozpędź się i przeskocz przez kolejne lóżka. Ostatecznie wskoczysz z szybu windy i dostaniesz się do budynku.

Winda

Aby przedostać się dalej musisz wyjąć bezpiecznik, znajdujący się zaraz obok windy - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby przedostać się dalej musisz wyjąć bezpiecznik, znajdujący się zaraz obok windy.

3 - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryZ bezpiecznikiem udaj się do kolejnej windy - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Z bezpiecznikiem udaj się do kolejnej windy. Drzwi otworzą się dopiero, gdy włożysz bezpiecznik w skrzynię.

Twoim kolejnym zadaniem jest po prostu wskoczenie w nieznane - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem jest po prostu wskoczenie w nieznane. Po drugiej stronie znajduje się jednak widna, na którą zeskoczysz - nic Ci się nie stanie.

Gdy wskoczysz na windę zacznie ona wydawać z siebie dziwne dźwięki - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wskoczysz na windę zacznie ona wydawać z siebie dziwne dźwięki. Z powodu waszego ciężaru zacznie urywać się lina, która podtrzymuje całą konstrukcję.

Twoim zadaniem jest wyrwanie kraty, która blokuje wejście do szybu wentylacyjnego - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest wyrwanie kraty, która blokuje wejście do szybu wentylacyjnego. Nie musisz się jednak bać, że winda spadnie. Lina urwie się dopiero, gdy wy wskoczycie do szybu.

Lampka

W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz lampkę, która będzie twoją bronią do końca tego rozdziału - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz lampkę, która będzie twoją bronią do końca tego rozdziału.

To bardzo ważne narzędzie - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

To bardzo ważne narzędzie. Dzięki niemu nie tylko będziesz odkrywać coraz to ciemniejsze zakamarki szpitala, ale również, dzięki niej będziesz zatrzymywać przeciwników, którzy nie cierpią światła.

4 - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Oświetlaj drogę latarką - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Oświetlaj drogę latarką. Twoim zadaniem jest dojście do kolejnego korytarza, tym razem takiego, w którym pali się światło.

Gdy zobaczysz automat z napojami od razu go użyj - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy zobaczysz automat z napojami od razu go użyj. Potrzebujesz jednej puszki, aby przedostać się dalej.

5 - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Puszką rzuć w przycisk otwierający przejście dalej - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Puszką rzuć w przycisk otwierający przejście dalej. W ten sposób dostaniesz się do kolejnej części szpitala.

Transmisja

Idąc dalej ponownie natrafisz na telewizor - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Idąc dalej ponownie natrafisz na telewizor.

Przyłóż rękę do telewizora i nastaw go tak, aby móc wejść do środka - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Przyłóż rękę do telewizora i nastaw go tak, aby móc wejść do środka.

6 - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się w telewizorze musisz biec do przodu, aby jak dotrzeć jak najbliżej drzwi - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się w telewizorze musisz biec do przodu, aby jak dotrzeć jak najbliżej drzwi.

Gdy wystarczająco się do nich zbliżysz wypadniesz z transmisji i pojawisz się z Six przed telewizorem - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wystarczająco się do nich zbliżysz wypadniesz z transmisji i pojawisz się z Six przed telewizorem.

Zamknięte drzwi

Aby dostać się do kolejnego pomieszczenia (na prawo od schodów) potrzebujesz klucza - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby dostać się do kolejnego pomieszczenia (na prawo od schodów) potrzebujesz klucza.

Klucz znajdziesz w jednym z pluszaków - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Klucz znajdziesz w jednym z pluszaków. Dokładną lokalizację klucza opisaliśmy na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak rozwiązać tę zagadkę zajrzyj na stronę - Klucz w zabawce. Tam podaliśmy dokładne rozwiązanie.

Ze zdobytym kluczem udaj się do drzwi - Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ze zdobytym kluczem udaj się do drzwi. Tam znajdziesz pierwszy bezpiecznik, którego potrzebujesz. Wszystkie zadania, które musisz wykonać, aby dostać bezpieczniki do windy znajdziesz na następnej stronie poradnika.