Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 2 - Dom dziecka - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 2 etapu rozgrywki - Dom Dziecka (Orphanage) - znajdziesz tutaj solucję zadań toczących się w szkole. W tej części opisaliśmy tutaj wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby przedostać się przez klasy i nie stracić życia.

Korytarz

Po wyjściu z części sypialnianej trafisz na szkolny korytarz - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wyjściu z części sypialnianej trafisz na szkolny korytarz. Jest w nim sporo pułapek. Cała szkoła to miejsce, w którym znajduje się ogrom pułapek i niebezpieczeństw. Cześć z nich musisz uniknąć, aby przedostać się dalej. Zawsze jednak musisz być czujny. W naszym poradniku opisaliśmy, każdą pułapkę, aby nie stała Ci się krzywda.

Już na starcie możesz dostać po głowie wiadrem - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Już na starcie możesz dostać po głowie wiadrem. Jeśli rzucisz się na piłkę nie unikniesz ciosu w głowę. Musisz podbiec do drzwi i poczekać chwilę, aby wiadro opadło nie uderzając nikogo.

Idąc dalej musisz przecisnąć się pod lampą, a następnie wczołgać się w dziurę, pomiędzy szafkami - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Idąc dalej musisz przecisnąć się pod lampą, a następnie wczołgać się w dziurę, pomiędzy szafkami.

I kolejna pułapka - patelnie - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

I kolejna pułapka - patelnie. Musisz uważać, aby nie dostać nimi w głowę.

Twoja trasa nagle zmieni swój kierunek, nie musisz iść w prawo, a w głąb korytarza - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoja trasa nagle zmieni swój kierunek, nie musisz iść w prawo, a w głąb korytarza. Tam jednak musisz szczególnie uważać.

Gdy zbliżysz się do szafki opadnie ona prosto na twoją głowę - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy zbliżysz się do szafki opadnie ona prosto na twoją głowę. Musisz wykazać się refleksem i uciec szybko, gdy tylko zacznie się ona kiwać. Upadek tej szafki jest niezbędny do przejścia dalej.

1 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Po upadku szafki wskocz na nią, z niej wybij się na kolejne szafki, aby przedostać się do nowej części korytarza - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po upadku szafki wskocz na nią, z niej wybij się na kolejne szafki, aby przedostać się do nowej części korytarza. Six bez problemu skoczy za tobą.

W kolejnej części korytarza jest jeszcze więcej pułapek - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W kolejnej części korytarza jest jeszcze więcej pułapek. Nie daj się zwodzić, jeśli coś się błyszczy to jak nic jest zagrożeniem. Wszystkie świecące się zabawki mogą być zwodnicze. W tej sytuacji, gdy zbliżysz się do kaczki, najprawdopodobniej dostaniesz lampą po głowie.

Na sekundę przed śmiercią - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Na sekundę przed śmiercią

Jeśli skupisz się na zabawce to nie zdążysz uciec. Lampa może uderzyć Cię w tył głowy chyba, że zdążysz się schylić.

2 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryPotrzebujesz tej lampy, aby dostać się dalej - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Potrzebujesz tej lampy, aby dostać się dalej. Musisz na nią wskoczyć, aby następnie wybić się na drewnianą ławkę. To jedyne przejście dalej.

3 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Kolejna scena jest bardzo liniowa i nie możesz jej ominąć - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Kolejna scena jest bardzo liniowa i nie możesz jej ominąć. Gdy zbliżysz się do szafki udanie ona na twoją postać. Tym razem nie poniesiesz nagłej śmierci. Twoja postać jednak na chwilę utknie w szafce, a przeciwnicy odbiorą Ci Six.

Walka młotem

Gdy wydostaniesz się z szafki musisz zrobić wszystko, aby odnaleźć Six - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wydostaniesz się z szafki musisz zrobić wszystko, aby odnaleźć Six. Zaraz obok szafek, leży młot. Weź go do rąk i ciągnij ze sobą.

4 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryMłotem musisz niszczyć okolicznych przeciwników - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Młotem musisz niszczyć okolicznych przeciwników. To nie jest łatwe zadanie. Jeśli cię zauważą to najczęściej nie masz już drogi ucieczki. Musisz wykorzystywać ich zawahanie i uderzać ich od tyłu, wtedy masz największe szanse na pokonanie wroga.

Po zabiciu przeciwników wskocz na krzesło znajdujące się zaraz przy drzwiach - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po zabiciu przeciwników wskocz na krzesło znajdujące się zaraz przy drzwiach. Jest w nich dziura, przez którą możesz się przecisnąć.

Poszukiwanie klucza

Aby dostać się do windy musisz posiadać klucz - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby dostać się do windy musisz posiadać klucz. Ten schowany jest za salą. Aby się do niego dostać musisz być szczególnie ostrożny.

Skradaj się w momentach, gdy nauczycielka jest zajęta - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Skradaj się w momentach, gdy nauczycielka jest zajęta. Jeśli się odwróci jesteś stracony. Jak zauważysz, że kobieta się odwraca musisz schować się za jedną z ławek. Jeśli wydasz z siebie jakiś głośny dźwięk to zaczną gonić Cię też uczniowie, przed którymi ciężko jest uciec.

Klucz znajduje się na szafce, aby się do niego dostać musisz po prostu ją przewrócić - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Klucz znajduje się na szafce, aby się do niego dostać musisz po prostu ją przewrócić.

Zacznij się wspinać na szafkę z książkami - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zacznij się wspinać na szafkę z książkami. Gdy zacznie opadać po prostu zeskocz i odsuń się od niej, aby nie zostać przygniecionym.

Klucz upadnie zaraz przy drzwiach - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Klucz upadnie zaraz przy drzwiach. Musisz jednak pamiętać o tym, że opadająca szafka będzie bardzo głośna, a co za tym idzie, przyciągnie uwagę nauczycielki.

5 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Jeśli chcesz się przed nią schować musisz wbiec w karton leżący przy półkach na dokumenty - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Jeśli chcesz się przed nią schować musisz wbiec w karton leżący przy półkach na dokumenty. To jedyna kryjówka, w której kobieta Cię nie znajdzie.

Zamknięcie drzwi przez kobietę spowoduje, że otworzy się przejście - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zamknięcie drzwi przez kobietę spowoduje, że otworzy się przejście. Chwyć klucz i wbiegnij w dziurę, aby udać się do windy.

W klasie wyjdziesz z szafki - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W klasie wyjdziesz z szafki. Musisz wymierzyć idealnie czas, najlepiej skorzystać z momentu, gdy nauczycielka będzie na drugiej stronie sali. Cierpliwość to podstawa w tym momencie.

Idealnym miejscem na kryjówkę będzie biurko - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Idealnym miejscem na kryjówkę będzie biurko. Schowaj się za nim, aby uniknąć wzroku nauczycielki i uczniów.

Poczekaj na moment, gdy nauczycielka zniknie po lewej stronie ekranu - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Poczekaj na moment, gdy nauczycielka zniknie po lewej stronie ekranu. Wykorzystaj tę chwilę i wybiegnij z sali.

Po szaleńczym biegu musisz schować się w szatni, za książkami i ubraniami - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po szaleńczym biegu musisz schować się w szatni, za książkami i ubraniami. Poczekaj tam chwilę, jeśli ktoś wybiegnie za tobą to w tym miejscu Cię nie znajdzie.

Winda

Ze zdobytym kluczem udaj się do windy - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ze zdobytym kluczem udaj się do windy. Gdy tylko zbliżysz się do niej Mono włoży klucz w kłódkę i otworzy przejście.

Wejdź do windy, poczekaj, aż się zamknie, aby udać się na wyższe piętro - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wejdź do windy, poczekaj, aż się zamknie, aby udać się na wyższe piętro. Nie musisz niczego klikać, po prostu poczekać, aż winda ruszy.

Klasa

Po wyjściu z windy skieruj się od razu w prawo - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wyjściu z windy skieruj się od razu w prawo. Dotrzesz do kolejnej klasy, w której napotkasz na nowe przeciwności.

6 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Natrafisz na ucznia, który został przywiązany do ściany - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Natrafisz na ucznia, który został przywiązany do ściany. Ma on ograniczone ruchy, ale jeśli na Ciebie wpadnie to szybko pozbawi Cię żywota.

Wykorzystuj moment, w którym uczeń przewróci się i wpadnij w szaleńczy bieg - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wykorzystuj moment, w którym uczeń przewróci się i wpadnij w szaleńczy bieg. Złap rurę, która leży pod tablicą. Potrzebujesz jej do kolejnych części zadania.

Wykorzystując broń możesz zabić chłopca, aby ulżyć mu w cierpieniu - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wykorzystując broń możesz zabić chłopca, aby ulżyć mu w cierpieniu. Nie musisz jednak tego robić, możesz po prostu odbiec i udać się dalej.

Wykorzystując rurę musisz rozbić drzwi, aby przedostać się dalej - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wykorzystując rurę musisz rozbić drzwi, aby przedostać się dalej.

Odłóż broń, wdrap się na szafkę (po uchwytach), a następnie przejdź przez szyb wentylacyjny - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Odłóż broń, wdrap się na szafkę (po uchwytach), a następnie przejdź przez szyb wentylacyjny.

Ucieczka przed nauczycielką

7 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryGdy tylko wypadniesz z szybu wentylacyjnego podbiegnij do pudła, leżącego w lewym kącie - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy tylko wypadniesz z szybu wentylacyjnego podbiegnij do pudła, leżącego w lewym kącie. Tam schowasz się przed nauczycielką.

Po wybiegnięciu z jednego pudełka musisz udać się do drugiego - tam również nauczycielka cię nie znajdzie - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wybiegnięciu z jednego pudełka musisz udać się do drugiego - tam również nauczycielka cię nie znajdzie.

Gdy nauczycielka zniknie z twojego pola widzenia wskocz na zawiniętą pościel i szybko wespnij się na piętro wyżej - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy nauczycielka zniknie z twojego pola widzenia wskocz na zawiniętą pościel i szybko wespnij się na piętro wyżej.

8 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Twoim kolejnym zadaniem jest popchnięcie deski, która umożliwi Ci przejście dalej - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem jest popchnięcie deski, która umożliwi Ci przejście dalej. Pamiętaj, że jej upadek będzie bardzo głośny, więc zwróci uwagę twoich przeciwników.

Popchnij deskę i od razu pobiegnij za skrzynię, ukrytą w lewym kącie - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Popchnij deskę i od razu pobiegnij za skrzynię, ukrytą w lewym kącie.

9 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

10 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryPonownie odczekaj, aż nauczycielka zniknie z twojego pola widzenia - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ponownie odczekaj, aż nauczycielka zniknie z twojego pola widzenia. Dopiero wtedy możesz podbiec do szybu wentylacyjnego i wbiec do środka.