Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 1 - Las - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 1 etapu rozgrywki - Las (Forest) - znajdziesz tutaj solucję Domku w lesie. W tej części opisaliśmy tutaj wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby wydostać się z domu.

Spotkanie z Six

Po wejściu do domu trafisz do kuchni - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wejściu do domu trafisz do kuchni. Możesz spędzić w niej chwilę, np. ściągając rzeczy ze stołu czy bawiąc się jedzeniem z lodówki, to jednak nie ma żadnego wpływu na fabułę gry.

Fabularnie musisz po prostu wybiec z kuchni i udać się do uchylonych drzwi, na prawej ścianie - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Fabularnie musisz po prostu wybiec z kuchni i udać się do uchylonych drzwi, na prawej ścianie.

To drzwi do piwnicy - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

To drzwi do piwnicy. Zbiegnij po schodach i rozejrzyj się po okolicy.

Od razu możesz zobaczyć tasak, który ktoś wbił w skrzynię zaraz przy schodach - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Od razu możesz zobaczyć tasak, który ktoś wbił w skrzynię zaraz przy schodach. Możesz spróbować go wyjąć, ale jest to ponad twoje siły.

Przysuń się do ściany po lewej, a zobaczysz Six siedzącą na dywanie - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Przysuń się do ściany po lewej, a zobaczysz Six siedzącą na dywanie. Musisz zniszczyć ścianę i dostać się do środka.

Siekiera

Aby dostać się do Six potrzebujesz silnego narzędzia do niszczenia ściany - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby dostać się do Six potrzebujesz silnego narzędzia do niszczenia ściany. Skieruj się w prawo, tam jest kolejne pomieszczenie, do którego bez problemu się dostaniesz.

1 - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Siekierę wyjmiesz bez problemu - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Siekierę wyjmiesz bez problemu. Musisz jedynie podskoczyć, aby chwycić ją obiema dłońmi.

Siekierę musisz dociągnąć do drzwi, które blokują Ci dojście do Six - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Siekierę musisz dociągnąć do drzwi, które blokują Ci dojście do Six. To nie jest łatwe ani miłe zadanie.

2 - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Gdy dotrzesz do drzwi parokrotnie uderz siekierą w ścianę - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do drzwi parokrotnie uderz siekierą w ścianę. To umożliwi Ci przejście dalej.

Zbliż się do Six - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zbliż się do Six. W tym momencie będzie ona bardzo niepewna i nie będzie mieć ochoty na spotkanie z Tobą.

Strych

Pobiegnij z Six na górę - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pobiegnij z Six na górę. Otworzy ona drzwi do jadalni. Wbiegnij do środka i kontynuuj gonitwę za dziewczynką.

Twoim zadaniem jest wskoczenie na szafkę - w miejscu, gdzie są półki - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest wskoczenie na szafkę - w miejscu, gdzie są półki. Jeśli spróbujesz wdrapać się po drzwiczkach po prostu spadniesz.

Z szafki czas przeskoczyć przez dziurę w ścianie - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Z szafki czas przeskoczyć przez dziurę w ścianie.

Six też chce wydostać się z domu - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Six też chce wydostać się z domu. Wspólnymi siłami otwórzcie wejście na strych. Po prostu zbliż się do dziewczynki, a ona umożliwi Ci wybicie się na taką wysokość, aby chwycić za mechanizm otwierający strych.

3 - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Nie zwlekajcie długo - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Nie zwlekajcie długo. Gdy pojawi się drabina wejdźcie na górę.

4 - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Wspólnymi siłami przepnijcie walizkę tak, aby każde z was mogło wejść na komodę zaraz obok - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wspólnymi siłami przepnijcie walizkę tak, aby każde z was mogło wejść na komodę zaraz obok. Zacznij tę interakcję, a Six do Ciebie dołączy i pomoże Ci pchać przedmiot.

5 - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Musicie zdobyć klucz, ale żeby dostać się do niego potrzebujcie przeskoczyć dalej - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Musicie zdobyć klucz, ale żeby dostać się do niego potrzebujcie przeskoczyć dalej. Znowu Six pomoże Ci się wybić, abyś wszedł na szafkę.

6 - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Skorzystaj z deski umieszczonej zaraz obok komody i bezpiecznie zjedz niżej - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Skorzystaj z deski umieszczonej zaraz obok komody i bezpiecznie zjedz niżej. Skręć w lewo, kucnij i przemknij pod szafką.

Trafisz na kobietę, która w dłoni trzyma potrzebną Ci korbę - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Trafisz na kobietę, która w dłoni trzyma potrzebną Ci korbę. Chwyć za nią i wyszarp ją z dłoni.

Korba wypadnie razem z ramieniem kobiety - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Korba wypadnie razem z ramieniem kobiety. Złap ją i po prostu wróć do Six.

Gdy umieścisz korbę w określonym punkcie, Six z chęcią się nią zajmie - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy umieścisz korbę w określonym punkcie, Six z chęcią się nią zajmie.

7 - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest wdrapanie się na kokon, wiszący po prawej stronie - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest wdrapanie się na kokon, wiszący po prawej stronie. Six zakręci korbą i uniesie cię wyżej. Gdy będziesz już na górze wskocz na klucz. Upadniesz wraz z nim na podłogę, ale nic Ci się nie stanie.

Z kluczem udaj się do drzwi wyjściowych - Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Z kluczem udaj się do drzwi wyjściowych. Gdy je otworzysz wydostaniecie się na zewnątrz.