Little Nightmares 2: Domek w lesie - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 1 - Las - solucja, opis przejścia
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 1 etapu rozgrywki - Las (Forest) - znajdziesz tutaj solucję Domku w lesie. W tej części opisaliśmy tutaj wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby wydostać się z domu.
Spotkanie z Six

Po wejściu do domu trafisz do kuchni. Możesz spędzić w niej chwilę, np. ściągając rzeczy ze stołu czy bawiąc się jedzeniem z lodówki, to jednak nie ma żadnego wpływu na fabułę gry.

Fabularnie musisz po prostu wybiec z kuchni i udać się do uchylonych drzwi, na prawej ścianie.

To drzwi do piwnicy. Zbiegnij po schodach i rozejrzyj się po okolicy.

Od razu możesz zobaczyć tasak, który ktoś wbił w skrzynię zaraz przy schodach. Możesz spróbować go wyjąć, ale jest to ponad twoje siły.

Przysuń się do ściany po lewej, a zobaczysz Six siedzącą na dywanie. Musisz zniszczyć ścianę i dostać się do środka.
Siekiera

Aby dostać się do Six potrzebujesz silnego narzędzia do niszczenia ściany. Skieruj się w prawo, tam jest kolejne pomieszczenie, do którego bez problemu się dostaniesz.


Siekierę wyjmiesz bez problemu. Musisz jedynie podskoczyć, aby chwycić ją obiema dłońmi.

Siekierę musisz dociągnąć do drzwi, które blokują Ci dojście do Six. To nie jest łatwe ani miłe zadanie.


Gdy dotrzesz do drzwi parokrotnie uderz siekierą w ścianę. To umożliwi Ci przejście dalej.

Zbliż się do Six. W tym momencie będzie ona bardzo niepewna i nie będzie mieć ochoty na spotkanie z Tobą.
Strych

Pobiegnij z Six na górę. Otworzy ona drzwi do jadalni. Wbiegnij do środka i kontynuuj gonitwę za dziewczynką.

Twoim zadaniem jest wskoczenie na szafkę - w miejscu, gdzie są półki. Jeśli spróbujesz wdrapać się po drzwiczkach po prostu spadniesz.

Z szafki czas przeskoczyć przez dziurę w ścianie.

Six też chce wydostać się z domu. Wspólnymi siłami otwórzcie wejście na strych. Po prostu zbliż się do dziewczynki, a ona umożliwi Ci wybicie się na taką wysokość, aby chwycić za mechanizm otwierający strych.


Nie zwlekajcie długo. Gdy pojawi się drabina wejdźcie na górę.


Wspólnymi siłami przepnijcie walizkę tak, aby każde z was mogło wejść na komodę zaraz obok. Zacznij tę interakcję, a Six do Ciebie dołączy i pomoże Ci pchać przedmiot.


Musicie zdobyć klucz, ale żeby dostać się do niego potrzebujcie przeskoczyć dalej. Znowu Six pomoże Ci się wybić, abyś wszedł na szafkę.


Skorzystaj z deski umieszczonej zaraz obok komody i bezpiecznie zjedz niżej. Skręć w lewo, kucnij i przemknij pod szafką.

Trafisz na kobietę, która w dłoni trzyma potrzebną Ci korbę. Chwyć za nią i wyszarp ją z dłoni.

Korba wypadnie razem z ramieniem kobiety. Złap ją i po prostu wróć do Six.

Gdy umieścisz korbę w określonym punkcie, Six z chęcią się nią zajmie.


Twoim zadaniem jest wdrapanie się na kokon, wiszący po prawej stronie. Six zakręci korbą i uniesie cię wyżej. Gdy będziesz już na górze wskocz na klucz. Upadniesz wraz z nim na podłogę, ale nic Ci się nie stanie.

Z kluczem udaj się do drzwi wyjściowych. Gdy je otworzysz wydostaniecie się na zewnątrz.