Genshin Impact - poradnik do gry

Genshin Impact - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Genshin Impact: Porady dla zaawansowanych Genshin Impact poradnik, porady

Na tej stronie poradnika do Genshin Impact przeczytasz o zaawansowanych poradach dla graczy, o których mogłeś nie wiedzieć, a zdecydowanie warto z nich korzystać.

Wykonuj Plunge Attack, aby wydobywać materiały

Aby zdobyć materiały potrzebne do ulepszania, bądź tworzenia broni, musisz znaleźć kopalnie i zacząć wydobywać Forging Materials - Genshin Impact: Porady dla zaawansowanych - Genshin Impact - poradnik do gry

Aby zdobyć materiały potrzebne do ulepszania, bądź tworzenia broni, musisz znaleźć kopalnie i zacząć wydobywać Forging Materials. Wydobywasz je, atakując w dany minerał, jak np. kamień, rudę żelaza etc. Musisz atakować złoża minerałów bronią białą, kiedy stracą swoje "HP", możesz podnieść je zdobyć. Najszybszy sposób na wydobycie ich, to wykonanie Plunge Attack. Ten rodzaj ataku zadaje duże obrażenia, dlatego gdy widzisz lekkie wzniesienie, wykonuj te ataki, aby jak najszybciej farmić Forging Materials.

Rozmiar ma znaczenie

Czy wiedziałeś, że rozmiar postaci ma duże znaczenie, jeśli chodzi o przechodzenie przez niskie poziomy wody - Genshin Impact: Porady dla zaawansowanych - Genshin Impact - poradnik do gry

Czy wiedziałeś, że rozmiar postaci ma duże znaczenie, jeśli chodzi o przechodzenie przez niskie poziomy wody? Jeśli weźmiesz wysoką postać jak np. Diluc, możesz dalej iść przez lokację, w której znajduje się woda, natomiast jeśli w tej samej lokacji wybierzesz postać, która jest niska, jak np. Qiqi, wtedy postać ta zamiast iść, zacznie pływać, tracąc na szybkości oraz Staminie.

Możesz niszczyć artefakty

Mało kto wie o tym, że zamiast poświęcać słabsze artefakty na ulepszanie innych, możesz zniszczyć je w swoim ekwipunku - Genshin Impact: Porady dla zaawansowanych - Genshin Impact - poradnik do gry

Mało kto wie o tym, że zamiast poświęcać słabsze artefakty na ulepszanie innych, możesz zniszczyć je w swoim ekwipunku. Za zniszczenie ich, otrzymasz między innymi Mora, czyli podstawową walutę w Genshin Impact. Jeśli posiadasz jej za mało, zniszcz artefakty i zdobądź Mora. Artefaktów będziesz zbierał bardzo dużo, nie gwarantują one bardzo dużej ilości EXP, dlatego czasem warto jest je poświęcić i zniszczyć, aby zdobyć Mora, której prędzej czy później będziesz miał mało, gdyż koszty ulepszania wzrastają wraz z większym poziomem.

Oszczędzaj materiały na ulepszanie ekwipunku

Istnieje spora szansa na pomnożenie ilości zdobytego EXP o 2, 3, a nawet 5 razy. Jest to oczywiście losowe, jednakże warto zaznaczyć, że taka szansa pojawia się tylko przy poświęcaniu materiałów, które posiadają 3 gwiazdki rzadkości. Dlatego gdy używasz chociażby Crystals do ulepszania broni/artefaktu, nie używaj wszystkich do zwiększenia maksymalnego poziomu. Dodaj do materiałów bronie/artefakty 3 gwiazdkowe, aby zwiększyć szansę na pomnożenie EXP. Dzięki temu będziesz w stanie zaoszczędzić bardzo dużo na ulepszeniach.

Możesz uniknąć większości ataków za pomocą swojego Ultimate

W Genshin Impact istnieją tzw - Genshin Impact: Porady dla zaawansowanych - Genshin Impact - poradnik do gry

W Genshin Impact istnieją tzw. Immunity Frames, które pozwalają ci być niewrażliwym na większość o ile nie wszystkie ataki w grze. Aby skorzystać z Immunity Frames, należy użyć Ultimate postaci. Należy jednak pamiętać, że działa to w przypadku, w którym postać korzystająca ze swojego Ultimate, robi krótką animację/cutscenkę. W większości przypadków są to postacie 5 gwiazdkowe, jak np. Mona czy Diluc. Kiedy widzisz, że nie możesz uniknąć potężnego ataku ze strony wroga, skorzystaj ze swojego Ultimate (musi być to postać, która posiada unikalną animację Ultimate), dzięki czemu unikniesz tego ataku.

Używaj 3 gwiazdkowych bronii

Nie jest to porada, do której powinieneś się stosować cały czas, jednakże bronie 3 gwiazdkowe są lepsze od 4 gwiazdkowych, przynajmniej do momentu, w którym nie masz dużo broni 4 gwiazdkowych tego samego typu - Genshin Impact: Porady dla zaawansowanych - Genshin Impact - poradnik do gry

Nie jest to porada, do której powinieneś się stosować cały czas, jednakże bronie 3 gwiazdkowe są lepsze od 4 gwiazdkowych, przynajmniej do momentu, w którym nie masz dużo broni 4 gwiazdkowych tego samego typu. Dlaczego? Wszystko za sprawą Refine. Mechanika ta pozwala ci poświęcić tę samą broń, którą chcesz ulepszyć, aby uzyskać lepszy efekt pasywny bronii. O wiele łatwiej jest znaleźć lub trafić z Wish broń 3 gwiazdkową niż 4 gwiazdkową. Dlatego pamiętaj, aby nie pozbywać się broni o tej samej nazwie, jeśli zamierzasz ją ulepszać, gdyż bronie te pozwolą ci wzmocnić efekt bierny. Po ulepszeniu takiej broni do Rank 3 lub 4, będzie ona o wiele lepsza niż 4 gwiazdkowa broń z rank 1.