Genshin Impact - poradnik do gry

Genshin Impact - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Genshin Impact: Porady na start Genshin Impact poradnik, porady

Na tej stronie poradnika przeczytasz o najważniejszych poradach dla graczy, którzy zaczynają swoją przygodę z Genshin Impact.

Wykorzystuj materiały do ulepszania postaci

W Genshin Impact system levelowania jest nieco inny niż w innych RPGach - Genshin Impact: Porady na start - Genshin Impact - poradnik do gry

W Genshin Impact system levelowania jest nieco inny niż w innych RPGach. Oczywiście, postać otrzymuje doświadczenie, gdy pokonuje grupy przeciwników, jednak często zajmuje to wieki, dlatego też lepiej korzystać z materiałów, które gwarantują dużą ilość doświadczenia. Nie bój się zużywać ich na postać, w którą chcesz inwestować, gdyż bardzo szybko będziesz w stanie zdobyć ich znaczną ilość, a poprawi to znacznie statystyki postaci.

Elementy żywiołów łączą się ze sobą

W Genshin Impact znajdują się postacie do odblokowania o różnych mocach żywiołu - Genshin Impact: Porady na start - Genshin Impact - poradnik do gry

W Genshin Impact znajdują się postacie do odblokowania o różnych mocach żywiołu. W zależności od tego, jaki żywioł połączymy ze sobą, dostaniemy całkiem przydatny buff. Na przykład łącząc ogień z powietrzem, możemy dalej rozprzestrzeniać ogień i zadawać obrażenia w czasie. Kiedy użyjemy lodu na cel, który znajduje się w wodzie, zamrozimy go, możemy również zamrozić wodę, aby przejść po niej i dostać się na drugą stronę.

Nie musisz posiadać w drużynie postaci z odmiennym typem żywiołu

Prawdą jest, że dobrze jest posiadać w drużynie odmienny typ żywiołu, dzięki czemu będziesz mógł łączyć je i tworzyć potężne combosy - Genshin Impact: Porady na start - Genshin Impact - poradnik do gry

Prawdą jest, że dobrze jest posiadać w drużynie odmienny typ żywiołu, dzięki czemu będziesz mógł łączyć je i tworzyć potężne combosy. Jednakże jeśli jakaś postać ci się podoba i chcesz mieć ją w drużynie, a ma taki sam element żywiołu jak inna postać znajdująca się w twojej drużynie, nie rezygnuj z pomysłu dodania dwóch tych samych elementów. Jeśli w twojej drużynie znajdują się postacie z tym samym elementem żywiołu, otrzymasz przeróżne buffy. Na przykład posiadanie dwóch postaci z elementem żywiołu powietrza zmniejsza zużycie staminy o 15%, zwiększa szybkość gracza o 10% i zmniejsza cooldown na skillach postaci o 5%.

Używaj Wish Items w opcji x10

Wish Items to przedmioty w Genshin Impact, dzięki którym będziesz mógł zdobyć przeróżne artefakty lub postacie - Genshin Impact: Porady na start - Genshin Impact - poradnik do gry

Wish Items to przedmioty w Genshin Impact, dzięki którym będziesz mógł zdobyć przeróżne artefakty lub postacie. Gdy posiadasz jeden Wish Item, możesz wylosować przedmiot lub postać w zakładce Wish. Wydając 10 takich itemów, masz gwarancję tego, że zdobędziesz na przykład daną postać, albo 4 gwiazdkowy przedmiot etc. Dlatego o wiele lepiej skorzystać z tych gwarantów i wykorzystywać od razu 10 takich itemów zamiast jednego.

Łącz wykonywanie zadań fabularnych z eksploracją świata

Świat w Genshin Impact jest ogromy i bardzo ciekawy, a na pewno warty eksploracji, jednakże dobrze jest łączyć przyjemne z pożytecznym - Genshin Impact: Porady na start - Genshin Impact - poradnik do gry

Świat w Genshin Impact jest ogromy i bardzo ciekawy, a na pewno warty eksploracji, jednakże dobrze jest łączyć przyjemne z pożytecznym. Zamiast skupiać się tylko na eksploracji, warto wykonywać główne zadania, gdyż nagrody za wykonywanie ich są bardzo dobre. Niektóre mechaniki są na przykład niedostępne dopóki nie przejdziesz danej misji, jest tak chociażby w przypadku Wind Glider, czyli skrzydeł postaci, które pozwalają ci latać.

Zaznaczaj na mapie ciekawe miejsca

Niekiedy znajdziesz się w sytuacji, w której nie będziesz posiadał postaci o danym typie żywiołu, a potrzebny ci ten żywioł będzie do rozwiązania zagadki - Genshin Impact: Porady na start - Genshin Impact - poradnik do gry

Niekiedy znajdziesz się w sytuacji, w której nie będziesz posiadał postaci o danym typie żywiołu, a potrzebny ci ten żywioł będzie do rozwiązania zagadki. Genshin Impact oferuje system pingów na mapie, dlatego jeśli znajdziesz takie miejsce, zaznacz je sobie na mapie, aby powrócić do tej lokacji i później zająć się rozwiązaniem zagadki. Możesz również zaznaczać na mapie ciekawe miejsca. Do dyspozycji masz 99 takich pingów, więc aż żal z tego nie korzystać!

Zbieraj wszystkie możliwe Amenoculus

Amenoculus to materiał, który pozwala ulepszać Statue of the Seven - Genshin Impact: Porady na start - Genshin Impact - poradnik do gry

Amenoculus to materiał, który pozwala ulepszać Statue of the Seven. Wymieniaj Amenoculus w tychże statuach, aby zdobyć przeróżne benefity, jak na przykład większą staminę dla swoich postaci. Pozwoli ci to szybciej eksplorować świat Genshin Impact, wspinać się wyżej etc.