SnowRunner - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
SnowRunner - poradnik do gry

SnowRunner - poradnik do gry

Jazda ciężarowa na lodzie SnowRunner poradnik i solucja. Najlepsze porady, tipy, objaśnienia zadań, wymagania sprzętowe PC i sterowanie.

Nieoficjalny poradnik do gry SnowRunner pozwoli Ci pokonać najtrudniejsze trasy i dotrzeć do najbardziej niedostępnych miejsc. Pokazujemy, jak używać dostępnego wyposażenia ciężarówek i jak najszybciej wydostać się z błota. Z poradnika do gry SnowRunner dowiesz się, jak najlepiej dobrać pojazd do konkretnego zadania i czym różnią się poszczególne typy ciężarówek. Ponadto prezentujemy różnice pomiędzy wyzwaniami i podpowiadamy, jak zarabiać pieniądze oraz odkrywać wszystkie ważne miejsca na mapie.

To jeszcze całkiem łatwa trasa w grze SnowRunner. - SnowRunner - poradnik do gry
To jeszcze całkiem łatwa trasa w grze SnowRunner.

Jeśli już przebrniesz przez Szybkie porady na start, warto zerknąć do bardziej rozbudowanego działu Porady dla początkujących. Później zapoznaj się ze szczegółowym opisem działania wyciągarki, która jest praktycznie mini-grą w grze. W sekcji Pojazdy znajdziesz kategorie oraz listę dostępnych ciężarówek i innych wehikułów, którymi można przemierzać amerykańskie i rosyjskie bezdroża. Z rozdziału Rodzaje zadań dowiesz się, jakie misje czekają na mapie i jak warto się do nich przygotować. W dziale FAQ z kolei zawarliśmy szczegółowe wyjaśnienia na najbardziej popularne pytania dotyczące gry SnowRunner.

Szybkie porady na start

To miejsce będziesz mijał szczególnie często na początku gry. Nawet nie próbuj jechać tam swoją pierwszą ciężarówką GMC MH9500 – szkoda czasu i nerwów. - SnowRunner - poradnik do gry
To miejsce będziesz mijał szczególnie często na początku gry. Nawet nie próbuj jechać tam swoją pierwszą ciężarówką GMC MH9500 – szkoda czasu i nerwów.
  1. Jak najszybciej odblokuj garaż i zacznij używać znalezionej tam ciężarówki Fleetstar F2070A.
  2. Paliwo, naprawy i holowanie nic nie kosztują.
  3. Użyj opcji przeskakiwania czasu na mapie, jeśli nie lubisz jazdy nocą.
  4. Nie wyruszaj w teren pojazdem z kategorii „Autostrada” i bez napędu 4x4.
  5. Holowanie pojazdu z ładunkiem do garażu sprawi, że stracisz ten ładunek.
  6. Używaj wyciągarki!
  7. Jeśli nie masz autonomicznej wyciągarki, nie dopuść do przewrócenia pojazdu, zwłaszcza z ładunkiem.
  8. Choć gra szybko wpuści Cię na teren Alaski, kontynuuj rozgrywkę w stanie Michigan – jazda na śniegu jest znacznie trudniejsza.
  9. W pierwszych godzinach gry nie musisz przejmować się paliwem – powinno zawsze starczyć na misje w okolicy.
  10. Uważnie obserwuj teren przed sobą. Czasem koleiny w błocie czy wodę da się ominąć przejeżdżając tuż obok.
  11. Gdy utkniesz w błocie i w pobliżu nie ma nic do zaczepienia wyciągarki, przełącz na niski bieg i próbuj wyjechać ruszając do przodu, do tyłu i skręcając koła.
  12. Czasami łatwiej jest wyjechać z błota ruszając na standardowej skrzyni, a nie na niskim biegu.
  13. Jeśli nie chcesz co chwila zerkać na mapę, wyznacz sobie punkty nawigacyjne przed wyruszeniem w trasę.
  14. Wieże obserwacyjne kuszą na początku, by je odblokować, ale część z nich jest w bardzo trudnym terenie (np. bagna). Dotarcie tam pierwszym odblokowanym pojazdem jest ekstremalnie trudne – zostaw je na później.

Czy gra SnowRunner jest dostępna na Steamie?

Nie. Gra SnowRunner w wersji na komputery PC jest ekskluzywnym tytułem sklepu Epic Game Store i można ją nabyć tylko tam.

Podstawy sterowania na PC

Sterowanie pojazdem - SnowRunner - poradnik do gry

Sterowanie pojazdem

Kamera TPP/FPP - SnowRunner - poradnik do gry

Kamera TPP/FPP

1 - SnowRunner - poradnik do gry(Lewy shift) Zmiana biegów - SnowRunner - poradnik do gry

(Lewy shift) Zmiana biegów

Ekran funkcji - SnowRunner - poradnik do gry

Ekran funkcji

Mapa - SnowRunner - poradnik do gry

Mapa

AWD – napęd 4x4 - SnowRunner - poradnik do gry

AWD – napęd 4x4

Minimalne wymagania sprzętowe PC SnowRunner

  1. Procesor: Intel Core i3-4130 3.4 GHz / AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz
  2. Karta grafiki: 2 GB GTX 660 / Radeon R9 270
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. HDD: 20 GB
  5. System operacyjny: Windows 7/8/10 64-bit

Informacje o SnowRunner - poradnik do gry

Autor : Dariusz DM Matusiak

Ostatnia aktualizacja : 11 maja 2020

SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419515SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419514SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419513SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419512SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419511SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419510SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419509SnowRunner - screen - 2020-07-10 - 419508SnowRunner - screen - 2020-02-18 - 411565