Control - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Control - poradnik do gry

Control - poradnik do gry

Control Things Poradnik do Control stanowi kompendium wiedzy na temat tej trzecioosobowej gry akcji. Dowiesz się tutaj, jak używać telekinezy oraz kim są i jak pokonać przeciwników - The Hiss. Nie zabrakło również solucji z lokalizacją wszystkich nagrań, akt i badań.

Control to trzecioosoba gra akcji osadzona w realiach science fiction. Tytuł zdecydowanie nie należy do standardowych przedstawicieli gatunku - protagonistka oprócz broni posługuje się również telekinezą. Za jego wydanie opowiada studio Remedy. Poniższy poradnik zbiór informacji związanych z Control.

Poradnik powstał w oparciu o materiały prasowe udostępnione przez twórców i dystrybutorów. Treści mogą ulec zmianie.

Jakie są realia Control?

Główną bohaterką Control jest Jesse Faden. Kobieta przeszła za młodu traumę, jaką było zaginięcie jej brata. Pragnąc uporać się z demonami przeszłości, udaje się do Nowego Jorku, gdzie swoją siedzibę ma tajna agencja o nazwie Federalne Biuro Kontroli. To właśnie ta instytucja odpowiedzialna jest za przykre wydarzenia z przeszłości protagonistki.

Poszukiwania odpowiedzi zostają jednak szybko zakłócone. W czasie wizyty Jesse w Federalnym Biurze Kontroli, miejsce to staje się celem inwazji mocy nie z tego świata zwanej the Hiss. W wyniku tego wydarzenia ginie dyrektor instytucji. W ostateczności ciężar odpowiedzialności za obronę budynku spada na protagonistkę. W wyniku niecodziennych rytuałów rządzących działalnością instytucji, zostaje ona bowiem wybrana na jej kolejnego przywódcę.

Warto mieć także na uwadze, że cała akcja Control dzieje się w jednym budynku - The Oldest House. Po przekroczeniu jego progu zostaniesz w nim przez całą swoją przygodę.

Czy gra otrzyma wydanie pudełkowe?

W przypadku konsolowych wersji, zakup pudełkowej wersji będzie możliwa. Jeśli chcesz nabyć tytuł na komputer osobisty, to możesz pozyskać tylko egzemplarz cyfrowy za pośrednictwem Epic Games Store.

Czy Control wspiera ray-tracking?

Tak, tytuł posiada wsparcie dla technologii ray-trakcingu.

Czy w grze znajdują się znajdźki?

W czasie przechodzenia Control będziesz mógł zebrać szereg różnych znajdziek. Podzielone one zostały na sześć kategorii:

  1. Akta sprawy
  2. Badania i nagrania
  3. Korespondencja
  4. Multimedia
  5. Hotline

Czy istnieje możliwość personalizacji postaci?

Tak. Wygląd Jesse można modyfikować, jednak zmiany te ograniczają się tylko do ubioru.

Czy Control otrzyma dodatki?

Tak. Na ten moment planowane są dwa dodatki - Fundament i WAŚ. Mają one zaoferować nowe historie, lokacje, tryby zabawy oraz zadania.

Czy Control ma tryb multiplayer?

Nie. Control oferuje zabawę tylko dla jednego gracza. Tytuł nie otrzyma także trybu Nowa Gra Plus.

Control - edycje

Control jest tytułem, który oferuje różne dostępne do zakupienia edycje. Co ciekawe zawartość tych pakietów jest zależna od platformy, na którą zakupuje się grę. Poniżej znajdziesz ich kompletne zestawienie.

Standard

Kiedy otrzymane

PS 4

Xbox One i PC

Przed premierą

Taktyczny sprzęt operacyjny i pakiet materiałów rzemieślniczych, awatar (Tylko w wersji cyfrowej), motyw dynamiczny Zmienne miejsce (Tylko w wersji cyfrowej)

Taktyczny sprzęt operacyjny i pakiet materiałów rzemieślniczych

W dniu premiery

Rzadka modyfikacja serwobroni, rzadka modyfikacja gracza, skafander astralny, motyw odkrywcy, motyw kamieniołomu Black Rock

Brak

Deluxe

Kiedy otrzymane

PS 4

Xbox One i PC

Przed premierą

Zawartość edycji Standard

Zawartość edycji Standard

W dniu premiery

Zawartość edycji Standard, Misja poboczna Izolacja (Tylko w wersji cyfrowej), Miejski sprzęt operacyjny (Tylko w wersji cyfrowej), 2 Dodatki "Fundament" i "WAŚ" (Tylko w wersji cyfrowej), Steelbook (Tylko w wersji pudełkowej), 5 kart artystycznych (Tylko w wersji pudełkowej)

Steelbook (Tylko w wersji pudełkowej), 5 kart artystycznych (Tylko w wersji pudełkowej)

W przygotowaniu Control - poradnik do gry

Poradnik do gry Control jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Control.

Control - screen - 2019-06-04 - 398035Control - screen - 2019-06-04 - 398034Control - screen - 2019-06-04 - 398033Control - screen - 2019-06-04 - 398032Control - screen - 2019-06-04 - 398031Control - screen - 2019-06-04 - 398030Control - screen - 2019-06-04 - 398029Control - screen - 2019-06-04 - 398028Control - screen - 2019-06-04 - 398027