Dead Cells - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w publikacji ...
Dead Cells - poradnik do gry

Dead Cells - poradnik do gry

Biegnij po swoją śmierć! Poradnik do Dead Cells to praktyczne porady, które otworzą przed Tobą każde głucho zatrzaśnięte drzwi w losowo generowanych korytarzach gry. Opisaliśmy świat, przedmioty i rozwój postaci, aby eksploracja i nieustanna śmierć nigdy nie były już uciążliwe.

Poniższy nieoficjalny poradnik do Dead Cells to zbiór najważniejszych porad i wskazówek przydatnych podczas zabawy z produkcją studia Motion Twin. Znajdziesz tutaj opis podstaw rozgrywki ze wskazaniem na jej najważniejsze elementy i ukryte mechaniki, których zrozumienie może okazać się korzystne podczas gry. Poza tym w poradniku opisano poszczególne lokacje, przeciwników i wyposażenie. Osobne rozdziały poświęcono także rozwijaniu bohatera i postaciom niezależnym, które spotkamy w toku rozgrywki.

Dodatkiem do solucji są rozdziały związane ze sterowaniem, wymaganiami sprzętowymi i osiągnięciami Steam.

Poradnik do gry Dead Cells zawiera:

  1. rozdziały poświęcone podstawom rozgrywki
  2. wskazówki związane z rozwijaniem bohatera
  3. charakterystykę każdej z dostępnych lokacji wraz z opisem przeciwników
  4. rozdziały zawierające zbiór najważniejszych porad dla początkujących graczy
  5. wskazówki dotyczące doboru wyposażenia, walki z przeciwnikami i pokonania bossów
  6. aneks z wymaganiami sprzętowymi gry, osiągnięciami Steam i sterowaniem

Poradnik został zaktualizowany do pełnej wersji gry!

Łukasz Wiśniewski (www.gry-online.pl)

Informacje o Dead Cells - poradnik do gry

Autorzy : Łukasz Keczup Wiśniewski, Jacek Stranger Hałas

Poradnik jest gotowy w 30%, Ostatnia aktualizacja : 5 lipca 2017

5 lipca 2017 - dodaliśmy nowe rozdziały z poradami i podstawami rozgrywki, a także rozbudowaliśmy opis kolejnych poziomów!

28 czerwca 2017 - rozpoczynamy tworzenie poradnika Dead Cells!

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 114 .

Popularne strony w Dead Cells - poradnik do gry

Dead Cells - screen - 2018-01-26 - 364335Dead Cells - screen - 2018-01-26 - 364334Dead Cells - screen - 2018-01-26 - 364333Dead Cells - screen - 2018-01-26 - 364332Dead Cells - screen - 2018-01-26 - 364331Dead Cells - screen - 2018-01-26 - 364330Dead Cells - screen - 2018-01-26 - 364329Dead Cells - screen - 2017-09-11 - 355172Dead Cells - screen - 2017-09-11 - 355171