Jakie permanentne ulepszenia najpierw odblokować w Dead Cells?
Aktualizacja:
Kupowanie za komórki permanentych ulepszeń to bardzo ważny element gry Dead Cells. W taki właśnie sposób możesz sprawić, że bohater będzie miał większe szanse przetrwania podczas kolejnych przejść gry. Poniżej zamieściliśmy nasze sugestie jakie stałe ulepszenia / umiejętności zakupić jako pierwsze. Powinieneś być w stanie odblokować je już w początkowych godzinach gry.
Uwaga - W naszym zestawieniu uwzględniliśmy tylko upgrade'y z kategorii ogólnych ulepszeń (General Upgrades), które są widoczne na liście od samego początku gry. Odnajdywanie planów nowych broni czy mutacji ma charakter losowy.

- Health Flask (Fiolka zdrowia) - To zdecydowanie najważniejsze permanentne ulepszenie w grze Dead Cells. Przeznacz wszystkie początkowe komórki na odblokowanie umiejętności Health Flask I i Health Flask II (jedna dodatkowa regeneracja paska zdrowia). Umiejętność Health Flask III (dwie dodatkowe regeneracje paska zdrowia) wymaga już wydania 300 komórek, ale mimo wszystko o nią również warto powalczyć. Będzie ona bardzo pomocna w walkach z bossami oraz ogólnie w trudniejszych lokacjach. Na później rozważ pozostawienie jedynie zakupu umiejętności Health Flask IV (trzy dodatkowe regeneracje paska zdrowia), bo w tym przypadku należy wydać aż 700 komórek.
- Gold Reserves (Rezerwy złota) - Początkowo zakup jedynie ulepszenia Gold Reserves I i II. Kosztują one łącznie zaledwie 40 komórek i pozwalają na zachowanie do 6000 sztuk złota w momencie śmierci. Odblokowanie ulepszeń Gold Reserves III (odzyskanie 10000 złota) i Gold Reserves IV (odzyskanie 15000 złota) możesz zostawić sobie na później. W pierwszych godzinach gry Twoje sesje raczej nie będą długie i nie będziesz w rezultacie gromadził ogromnych ilości złota. Dopiero po spędzeniu z grą większej ilości czasu umiejętności te zyskują na znaczeniu.
- Recycling (Recykling) - Warto zakupić co najmniej ulepszenie Recycling I, które pozwala na przemianę niepotrzebnego lootu na złoto za 7% jego oryginalnej wartości. Możesz dzięki temu dodatkowo wzbogacać się i pozwalać sobie na większe zakupy podczas odwiedzania handlarzy. Ulepszenie Recycling II pozwala na odzyskiwanie 15% wartości przedmiotu i też nie jest zbyt drogie, bo wymaga zużycia 120 komórek. Nie czekaj zbyt długo z jego odblokowaniem, chociaż ulepszenia Health Flask i Gold Reserves mają wyższy priorytet.
Inne "startowe" permanentne ulepszenia możesz zignorować w początkowej fazie gry. Pozostałe zdobywane komórki przeznaczaj na sukcesywne odblokowywanie sobie dostępu do nowych broni, mocy oraz mutacji na podstawie odnajdywanych w grze planów.
0
- Dead Cells - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Jak zacząć?
- Porady na start w Dead Cells
- Czego nie robić w Dead Cells? | Jak zacząć?
- Podstawy rozgrywki | Jak zacząć w Dead Cells?
- Rozwój bohatera i komórki | Jak zacząć w Dead Cells
- Jak docierać do niedostępnych lokacji - runy umiejętności w Dead Cells
- Jakie permanentne ulepszenia najpierw odblokować w Dead Cells?
- Jak łatwo zbudować dobry build w Dead Cells?
- Przeciwnicy elitarni w Dead Cells
- Jak zacząć?
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zen91 Junior
W kwestii finalnego bossa warto zwrócic szczególną uwage na kolce przy bocznych scianach areny. upadek na nie zaowocuje dużym ubytkiem hapsów nawet przy buildzie na stamine.
I propo buildu. Moim skromnym zdaniem najprościej jest ukonczyc gre stawiając właśnie na survi. Duzo hp plus dmg resist robi swoje, bo sam boss zadaje ogromne obrazenia a walka trwa dosc dlugo. Jako ze bossa nie idzie sensownie zamrozić, do walki z nim polecam dobra bron do walki wrecz najlepiej z bleedem/poisonem/burnem(najlepiej colorless, chyba ze lubimy duże i powolne bronie) no i rzecz jasna tarcze, a jesli chodzi o skille to polubilem wolf trapy i crushera (obie pułapki skalują się ze staminą). Jeśli się nie ma dzikiej wprawy to ten build bedzie najprostszym rozwiązaniem
i mały pro tip - elitarni przeciwnicy zazwyczaj zaczynaja się teleportowac gdy pasek życia im spadnie do połowy, co moze utrudnic znaczaca ubicie ich przy pomocy pułapek. można jednak (jeśli jest możliwość) ulokować się na drabince/łańcuchu/czymkolwiek co zwisa i można się po tym wspinać(byle zostać w zasiegu aktywowania pułapek) i biedak nawet nie drgnie z miejsca
be_silent Legionista
Zaktualizujcie do 1.2, bo tam są dwie nowe lokacje, zmiany w poziomach trudności (Boss Stem Cell), dwóch nowych bossów, nowi przeciwnicy, nowa runa i nowe bronie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
