The Toxic Sewers w Dead Cells
Aktualizacja:
W poniższym rozdziale znajdziesz najważniejsze informacje o lokacji Toxic Sewers w grze Dead Cells. Dowiesz się tutaj jaka jest charakterystyka lokacji, jakie czekają tutaj na ciebie zagrożenia i przeciwnicy, a także sprawdzisz dokąd możesz udać się z tej lokacji i jakie warunki musisz spełnić, aby to zrobić.
Jak dostać się do Toxic Sewers?


Kanały Toxic Sewers są początkowo niedostępne. Musisz napierw zdobyć w lokacji Promenade of the Condemned runę Vine Rune - szczegóły jak tego dokonać znajdziesz na stronie Jak docierać do niedostępnych lokacji? - runy umiejętności w naszym poradniku.
Po zdobyciu wspomnianej runy odszukaj w startowej lokacji Prisoners' Quarters miejsce gdzie można użyć runy i doprowadzić do pojawienia się winorośli - przykład takiego miejsca pokazuje obrazek 1 (jest to losowo generowany obszar). Nowo odblokowane przejście zaprowadzi Cię do wejścia do Toxic Sewers (przykład na obrazku 2).
Charakterystyka lokacji

Jest to lokacja drugiego rzędu, a więc okupowana przez nieco silniejsze potwory. W lokacji tej spotkasz między innymi skorpiony atakujące bohatera z zaskoczenia i mogace go zatruwać. Dodatkowo musisz mieć na uwadze obszary pokryte zieloną cieczą, które w wyniku kontaktu zaczynają uszczuplać pasek zdrowia. Wyjątkiem jest sytuacja, w której znalazłeś się w zielonym zbiorniku na ułamek sekundy - jeśli odpowiednio szybko z niego uciekniesz to możesz zdołać uniknąć odniesienia jakichkolwiek obrażeń. Generalnie najlepiej dużo rozglądać się przed każdym skokiem czy zeskokiem z półki żeby nagle nie znaleźć się po pas w zielonej wodzie.
W lokacji Toxic Sewers znajdziesz wejście do komnaty z elitarnym potworem, którego pokonanie jest niezbędne do zdobycia Teleportation Rune. Przykładowe legowisko elitarnego wroga prezentuje powyższy obrazek - jest ono w losowej lokacji na terenie kanałów. Oprócz łucznika możesz też wpadać w kanałach na inne elitarne potwory.
Niedaleko miejsca rozpoczęcia eksploracji kanałów powinieneś natrafić na wejście do sekretnej komnaty, do której dostępu bronią czasowe drzwi. Możesz je otworzyć tylko jeśli dotrzesz do nich w czasie krótszym niż 2 minuty od momentu rozpoczęcia gry. To bardzo wyśrubowany limit. Wymusza on jak najszybsze przebiegnięcie przez startowy obszar Prisoners' Quarters bez szczegółowego badania okolicy. W sekretnej lokacji odnajduje się różnorakie skarby. Mogą to być klejnoty, złoto, komórki, zwoje czy unikalne bronie.
Przeciwnicy i inne zagrożenia
W lokacji tej nie natrafisz na wiele pułapek w postaci kolców czy kul z przymocowanymi do nich kolcami, ale za to musisz unikać kontaktu z zatrutą zieloną wodą. Już po sekundzie woda nałoży negatywny status na bohatera. Nie doprowadzisz w ten sposób do jego natychmiastowej śmierci, ale możesz stracić mimo wszystko sporo cennych punktów zdrowia.
W kwestii przeciwników ma się do czynienia zarówno z tymi znanymi ze startowej lokacji Prisoners' Quarters, jak i kilkoma nowymi. Ich zestawienie znajdziesz poniżej.
Uwaga! Poniższe zestawienie uwzględnia potwory napotykane na domyślnym normalnym poziomie trudności. Zdobywanie kolejnych komórek macierzystych z tytułu pokonywania finałowego bossa gry (Boss Stem Cell) odblokowuje wyższe poziomy trudności. W tych samych lokacjach mogą wtedy zacząć pojawiać się nowe, silniejsze odmiany potworów.
Wygląd | Nazwa | Charakterystyka i sposób na przeciwnika |
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Dead Cells - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Świat gry
- The Prisoners' Quarters - poziom w Dead Cells
- The Promenade of the Condemned w Dead Cells
- The Toxic Sewers w Dead Cells
- Prison Depths - poziom w Dead Cells
- The Ramparts w Dead Cells
- The Ancient Sewers w Dead Cells
- Ossuary - poziom w Dead Cells
- The Black Bridge - poziom w Dead Cells
- Insufferable Crypt - poziom w Dead Cells
- Stilt Village - poziom w Dead Cells
- Slumbering Sanctuary - poziom w Dead Cells
- Graveyard - poziom w Dead Cells
- Clock Tower - poziom w Dead Cells
- Forgotten Sepulcher - poziom w Dead Cells
- Clock Room - poziom w Dead Cells
- High Peak Castle - poziom w Dead Cells
- Throne Room - poziom w Dead Cells
- Świat gry
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zen91 Junior
W kwestii finalnego bossa warto zwrócic szczególną uwage na kolce przy bocznych scianach areny. upadek na nie zaowocuje dużym ubytkiem hapsów nawet przy buildzie na stamine.
I propo buildu. Moim skromnym zdaniem najprościej jest ukonczyc gre stawiając właśnie na survi. Duzo hp plus dmg resist robi swoje, bo sam boss zadaje ogromne obrazenia a walka trwa dosc dlugo. Jako ze bossa nie idzie sensownie zamrozić, do walki z nim polecam dobra bron do walki wrecz najlepiej z bleedem/poisonem/burnem(najlepiej colorless, chyba ze lubimy duże i powolne bronie) no i rzecz jasna tarcze, a jesli chodzi o skille to polubilem wolf trapy i crushera (obie pułapki skalują się ze staminą). Jeśli się nie ma dzikiej wprawy to ten build bedzie najprostszym rozwiązaniem
i mały pro tip - elitarni przeciwnicy zazwyczaj zaczynaja się teleportowac gdy pasek życia im spadnie do połowy, co moze utrudnic znaczaca ubicie ich przy pomocy pułapek. można jednak (jeśli jest możliwość) ulokować się na drabince/łańcuchu/czymkolwiek co zwisa i można się po tym wspinać(byle zostać w zasiegu aktywowania pułapek) i biedak nawet nie drgnie z miejsca
be_silent Legionista
Zaktualizujcie do 1.2, bo tam są dwie nowe lokacje, zmiany w poziomach trudności (Boss Stem Cell), dwóch nowych bossów, nowi przeciwnicy, nowa runa i nowe bronie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
