Arriba, Arriba! Andale, Andale! - trofeum w Dead Cells

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Na stronie znajduje się opis wymagań oraz sposobu odblokowania osiągnięcia Arriba, Arriba! Andale, Andale! gry Dead Cells. To brązowe trofeum, które przyznawane jest za otwarcie po raz pierwszy czasowych drzwi (Timed Door). Pod pojęciem tym kryją się drzwi, które pozostają otwarte tylko przez ściśle określoną ilość czasu (np. przez 8 minut od momentu rozpoczęcia nowej rozgrywki). Musisz bardzo szybko przechodzić przez kolejne lokacje żeby zdążyć z dotarciem do drzwi zanim na stałe się zamkną. Poniżej zamieściliśmy naszą rekomendację jak łatwo odblokować to trofeum.

Jak łatwo dotrzeć do otwartych czasowych drzwi w Dead Cells?

Licznik upływu czasu znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu nad mini-mapą - Arriba, Arriba! Andale, Andale! - trofeum w Dead Cells - Dead Cells - poradnik do gry

Licznik upływu czasu znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu nad mini-mapą. Odlicza on czas spędzony w ramach danej rozgrywki, przy czym pozostaje aktywny tylko gdy jesteś zajęty badaniem lokacji z przeciwnikami. Licznik zatrzymuje się za każdym razem gdy dotrzesz do bezpiecznej lokacji (np. bezpieczna strefa, pomieszczenie ze skrzynią ze skarbem, sala z handlarzem). Na potrzeby tego osiągnięcia musisz dotrzeć do dowolnych czasowych drzwi zanim licznik uzyska wartość, która doprowadzi do ich zamknięcia na stałe.

Zdobyciem opisywanego trofeum najlepiej zająć się na samym początku gry - Arriba, Arriba! Andale, Andale! - trofeum w Dead Cells - Dead Cells - poradnik do gry

Zdobyciem opisywanego trofeum najlepiej zająć się na samym początku gry. W lokacjach Promenade of the Condemned oraz Toxic Sewers znajdują się czasowe drzwi, które zamykają się po upływie 2 minut. Po rozpoczęciu gry w lokacji Prisoners' Quarters rozpocznij bieg. Nie trać czasu na atakowanie przeciwników ani na dokładną eksplorację. Skup się wyłącznie na dotarciu do drzwi do promenady lub do kanałów. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że licznik upływu czasu zatrzymuje się również po wyświetleniu na całym ekranie mapy. Możesz dzięki temu łatwiej zaplanować trasę podróży.

Po zmalezieniu się w Promenade of the Condemned lub w Toxic Sewers zbadaj pierwszą napotkaną odnogę (np. winda podróżująca do podziemi na promenadzie). Powinna ona doprowadzić Cię do czasowych drzwi - przykładowe dla Toxic Sewers pokazuje dołączony obrazek. Jeśli zdążyłeś przed upływem 2 minut to otrzymasz trofeum.

Oto pełna lista czasowych drzwi w grze:

  1. Promenade of the Condemned - drzwi zamykają się po 2 minutach
  2. Toxic Sewers - drzwi zamykają się po 2 minutach
  3. Ramparts - drzwi zamykają się po 8 minutach
  4. Ossuary - drzwi zamykają się po 8 minutach
  5. Black Bridge - drzwi zamykają się po 15 minutach
  6. Stilt Village - drzwi zamykają się po 17 minutach
  7. Graveyard - drzwi zamykają się po 19 minutach i 30 sekundach
  8. Forgotten Sepulcher - drzwi zamykają się po 26 minutach
Każde czasowe drzwi prowadzą do sekretnej komnaty z cennymi skarbami - przykładową tego typu komnatę pokazuje dołączony obrazek - Arriba, Arriba! Andale, Andale! - trofeum w Dead Cells - Dead Cells - poradnik do gry

Każde czasowe drzwi prowadzą do sekretnej komnaty z cennymi skarbami - przykładową tego typu komnatę pokazuje dołączony obrazek. W tajnych pomieszczeniach możesz odnajdywać m.in. zwoje, złoto, klejnoty, plany czy komórki.

Podobało się?

0

Dead Cells

7 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2018-08-29
15:37

zen91 Junior

W kwestii finalnego bossa warto zwrócic szczególną uwage na kolce przy bocznych scianach areny. upadek na nie zaowocuje dużym ubytkiem hapsów nawet przy buildzie na stamine.
I propo buildu. Moim skromnym zdaniem najprościej jest ukonczyc gre stawiając właśnie na survi. Duzo hp plus dmg resist robi swoje, bo sam boss zadaje ogromne obrazenia a walka trwa dosc dlugo. Jako ze bossa nie idzie sensownie zamrozić, do walki z nim polecam dobra bron do walki wrecz najlepiej z bleedem/poisonem/burnem(najlepiej colorless, chyba ze lubimy duże i powolne bronie) no i rzecz jasna tarcze, a jesli chodzi o skille to polubilem wolf trapy i crushera (obie pułapki skalują się ze staminą). Jeśli się nie ma dzikiej wprawy to ten build bedzie najprostszym rozwiązaniem

i mały pro tip - elitarni przeciwnicy zazwyczaj zaczynaja się teleportowac gdy pasek życia im spadnie do połowy, co moze utrudnic znaczaca ubicie ich przy pomocy pułapek. można jednak (jeśli jest możliwość) ulokować się na drabince/łańcuchu/czymkolwiek co zwisa i można się po tym wspinać(byle zostać w zasiegu aktywowania pułapek) i biedak nawet nie drgnie z miejsca

Komentarz: zen91
2019-02-27
16:30

be_silent Legionista

📄

Zaktualizujcie do 1.2, bo tam są dwie nowe lokacje, zmiany w poziomach trudności (Boss Stem Cell), dwóch nowych bossów, nowi przeciwnicy, nowa runa i nowe bronie

Komentarz: be_silent

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl